Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Søsteren min besatt?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Standard bruker
- Startet: 21 Jun 2006 14:54
- 18
- Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
- Lokalisering: Borti natta
- Har takket: 163 ganger
- Blitt takket: 171 ganger
Måtte være meg da :mozilla_wink:
Men jeg syns det ble litt vel sårt for " offeret" ditt denne gangen...
Antall ord: 22
Memento mori
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Aug 2006 20:33
- 18
- Har takket: 221 ganger
- Blitt takket: 162 ganger
Av en eller annen grunn kom jeg til å tenke på Olav jeg..
Antall ord: 12
Hide post links |
Nei da, det er de som har slutta i protest før, jeg stopper lenge før det.Astarte skrev:Måtte være meg da :mozilla_wink:
Antall ord: 42
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mai 2008 05:41
- 16
- Blitt takket: 1 gang
Jeg fortår , men det går ann og ha mere respekt en sol har med og si dette for da har hun ingen ting gjøre her . Vi som sitter her er åpne og har respekt for værandres syn og kansje har oppøevd ting selv , men dette kalles ikke respekt i det hele tatt dette kalles rett og slett og bare sjikanere folk for dems syn og hva vi opplever og jeg kan ikke fatte hva slike folk som sol@angelica har er og gjøre utenom og sitte og fordrive tiden med og le og hånde mange av oss for vår tro. det er mange skeptikere her ute men jeg har respekt for dem for di har respekt for oss og ser ikke på oss som klare for galehuset.Astarte skrev:Nei, egentlig ikke...
Vi som har vært her en stund, kjenner til hvordan Sol@ngelica opererer
Og hun har også opplevd slikt som ikke kan orklare, hun bare liker å fyre opp
Guud...nå outa jeg deg, Sol
Antall ord: 175
Hide post links |
Ja, jeg har ingen pinner jeg kan stikke ut øynene til noen med.Diffusa skrev:Av en eller annen grunn kom jeg til å tenke på Olav jeg..
Antall ord: 27
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Selvsagt er du ikke aleneAstarte skrev:Hurra! Jeg er ikke alene!
Den var til Diffusa... :mozilla_wink:
Og hvis du hadde spurt, Mantropolix, så hadde du nok fått vite den egentlige grunne til at Sol@ngelica er her.
Ro deg ned litt, da
Antall ord: 45
Hide post links |
Ja, da begynn å grin, det hjelper på.Mantropolix skrev:Jeg fortår , men det går ann og ha mere respekt en sol har med og si dette for da har hun ingen ting gjøre her . Vi som sitter her er åpne og har respekt for værandres syn og kansje har oppøevd ting selv , men dette kalles ikke respekt i det hele tatt dette kalles rett og slett og bare sjikanere folk for dems syn og hva vi opplever og jeg kan ikke fatte hva slike folk som sol@angelica har er og gjøre utenom og sitte og fordrive tiden med og le og hånde mange av oss for vår tro. det er mange skeptikere her ute men jeg har respekt for dem for di har respekt for oss og ser ikke på oss som klare for galehuset.Astarte skrev:Nei, egentlig ikke...
Slapp av, dere alternative skal da uansett godta alt og alle, karma og sånt shit, men ikke røyk den opp da :mozilla_wink:
Antall ord: 209
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Det må du jo ha!!Sol@ngelica skrev:Ja, jeg har ingen pinner jeg kan stikke ut øynene til noen med.Diffusa skrev:Av en eller annen grunn kom jeg til å tenke på Olav jeg..
Antall ord: 35
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Kjære deg, og dette er sagt i beste mening:Mantropolix skrev:Så dette gjør deg ikke en smule forbanna ?Astarte skrev:Heeeeeeeeeeeey!!!!Mantropolix skrev:Di fleste skeptikere tror ikke men har respekt for andres syn , det har du tydligvis ikke som mener vi burde bli inlagdt og at vi går på stoff. kom deg ut , her har du ingen ting gjøre.Sol@ngelica skrev:Ja, hører dere hjemme på galehus, så skal dere da selvfølgelig ikke noe annet sted,men av brukerne her er det nok 63% stoffmisbrukere, så det sier seg selv at etter årlangt missbruk så trenger man proffesjonel hjelp.
Slik pleier vi ikke å drive her inne....
Du får passe deg med og fortelle at du sett ånder eller opplevd dem eller ufoer for da er du helt klart i sol @angelicas øyne klar for sykolog og gale hus.
greit at du kan godta dette fra noen som har logget seg på en paranormal side . men dette går for langdt.Om du er skeptiker til slike ting vet jeg i allefall at du er glupere en det.
Jeg har kun en gang før blitt "beskylt" for å være skeptiker..De som har vært her en stund VET at jeg ikke er det. Men det er egentlig ikke relevant i denne diskusjonen.
I slike forum, så er det sunt med litt galgenhumor også. Alle vi her inne har personlige grunner til å være her. Det er ikke alltid de har behov for å si hvorfor. Og det respekterer jeg. Og selv prøver jeg å utvise respekt for de fleste her.
Jeg har sett ånder, og Sol@ngelica vet nok allerede at jeg er "unormal"
Antall ord: 284
Memento mori
Hide post links |
Får se om jeg rekker -nille i morgen da.Diffusa skrev:Det må du jo ha!!Sol@ngelica skrev:Ja, jeg har ingen pinner jeg kan stikke ut øynene til noen med.Diffusa skrev:Av en eller annen grunn kom jeg til å tenke på Olav jeg..
Antall ord: 47
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
Sol@ngelica skrev:Ja, da begynn å grin, det hjelper på.Mantropolix skrev:Jeg fortår , men det går ann og ha mere respekt en sol har med og si dette for da har hun ingen ting gjøre her . Vi som sitter her er åpne og har respekt for værandres syn og kansje har oppøevd ting selv , men dette kalles ikke respekt i det hele tatt dette kalles rett og slett og bare sjikanere folk for dems syn og hva vi opplever og jeg kan ikke fatte hva slike folk som sol@angelica har er og gjøre utenom og sitte og fordrive tiden med og le og hånde mange av oss for vår tro. det er mange skeptikere her ute men jeg har respekt for dem for di har respekt for oss og ser ikke på oss som klare for galehuset.Astarte skrev:Nei, egentlig ikke...
Det er rett og slett skammelig og vite at det finnes slike folk som deg her på paranormal.no men det er nå min mening og det mest utrolige er at det er ingen som reagerer på det du skriver . men det er nå min mening.
Slapp av, dere alternative skal da uansett godta alt og alle, karma og sånt shit, men ikke røyk den opp da :mozilla_wink:
Antall ord: 258
Hide post links |
Har sett ånder jeg også, så vet da at de jævla finnes, slekta er fæl, je lurer på om han oldefar har ein skatt nedgrøvin.Astarte skrev:Kjære deg, og dette er sagt i beste mening:Mantropolix skrev:Så dette gjør deg ikke en smule forbanna ?Astarte skrev:Heeeeeeeeeeeey!!!!Mantropolix skrev:Di fleste skeptikere tror ikke men har respekt for andres syn , det har du tydligvis ikke som mener vi burde bli inlagdt og at vi går på stoff. kom deg ut , her har du ingen ting gjøre.Sol@ngelica skrev:Ja, hører dere hjemme på galehus, så skal dere da selvfølgelig ikke noe annet sted,men av brukerne her er det nok 63% stoffmisbrukere, så det sier seg selv at etter årlangt missbruk så trenger man proffesjonel hjelp.
Du får passe deg med og fortelle at du sett ånder eller opplevd dem eller ufoer for da er du helt klart i sol @angelicas øyne klar for sykolog og gale hus.
greit at du kan godta dette fra noen som har logget seg på en paranormal side . men dette går for langdt.Om du er skeptiker til slike ting vet jeg i allefall at du er glupere en det.
Jeg har kun en gang før blitt "beskylt" for å være skeptiker..De som har vært her en stund VET at jeg ikke er det. Men det er egentlig ikke relevant i denne diskusjonen.
I slike forum, så er det sunt med litt galgenhumor også. Alle vi her inne har personlige grunner til å være her. Det er ikke alltid de har behov for å si hvorfor. Og det respekterer jeg. Og selv prøver jeg å utvise respekt for de fleste her.
Antall ord: 314
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Å? Driver han og roter rundt om kring?
Antall ord: 7
Memento mori
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
Vis du har sett ånder osv da skjønner jeg at du bare ertet på forumet og siden jeg har veldig problemer med skjønne ironi da jeg er på et forum men ikke blandt mine venner så er det helt i orden.Sol@ngelica skrev:Har sett ånder jeg også, så vet da at de jævla finnes, slekta er fæl, je lurer på om han oldefar har ein skatt nedgrøvin.Astarte skrev:Kjære deg, og dette er sagt i beste mening:Mantropolix skrev:Så dette gjør deg ikke en smule forbanna ?Astarte skrev:Heeeeeeeeeeeey!!!!Mantropolix skrev:
Di fleste skeptikere tror ikke men har respekt for andres syn , det har du tydligvis ikke som mener vi burde bli inlagdt og at vi går på stoff. kom deg ut , her har du ingen ting gjøre.
Så da beklager jeg for min oppførsel.
Sist redigert av Mantropolix på 25 Jul 2008 22:46, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 325
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
selger de sånt der?Sol@ngelica skrev:Får se om jeg rekker -nille i morgen da.Diffusa skrev:Det må du jo ha!!Sol@ngelica skrev:Ja, jeg har ingen pinner jeg kan stikke ut øynene til noen med.Diffusa skrev:Av en eller annen grunn kom jeg til å tenke på Olav jeg..
Antall ord: 55
Hide post links |