Først og fremst synes jeg det er veldig rart at psykologen din kan pensjonere seg, uten at noen tar tak i saken og sørger for at du får hjelp videre. Var han innen det private eller det offentlige?
Er du såpass ung at du tilhører barne- og ungdomspsykiatrien ennå? I så fall er det i hvert fall en enorm svikt fra deres side at du ikke har fått videre oppfølging.
Selv har jeg gått i gruppeterapi i snart et år, uten at jeg føler det har hjulpet på noen måte. Så egentlig lurer jeg veldig på dette med healing selv, og ser at flere her foreslår en kombinasjon av både psykolog og healing. Kanskje ikke så dumt? Uansett vil jeg råde deg på det sterkeste å finne en ny psykolog, så fort som mulig. Spesielt siden du har positive erfaringer fra nettop psykiatrien fra før. Dette trenger du hjelp til å komme ut av, enten det er på den ene eller andre måten.
Healing og annen alternativ medisin ⇒ Post Traumatisk Stress Syndrom
Moderatorer: Asbjørn, mod healing
-
- Standard bruker
- Startet: 16 Mar 2008 22:05
- 16
- Kjønn (valgfri): 50-50
- Lokalisering: Hadeland/Oslo
-
- Nybegynner
- Startet: 05 Feb 2008 15:32
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Oslo
Hei , jeg har hatt mye av de samme problemene selv, og vil bare si at jeg har hatt veldig gode erfaringer med healing over lang tid. akuratt nå har jeg ikke så mye mer å si om det, men om du lurer på noe svarer jeg alltids på en pm. Lykke til.
Antall ord: 51
Mvh. Johannes Huse
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Okt 2006 23:09
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Follo
- Har takket: 1 gang
- Blitt takket: 5 ganger
.....
Du kan også ta kontakt med kommunens psykriatiske helsetjeneste via din fastlege. Det er flinke mennesker som er kvalifisert til å hjelpe deg! Du kommer raskt inn i systemet deres og det er gratis.
Antall ord: 33
Når leken nærmer seg slutten vil fanden være med
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |