Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Spiritisme - Kontakt med gud?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Aug 2006 20:33
- 18
- Har takket: 221 ganger
- Blitt takket: 162 ganger
Hmm, vet ikke om h*n tror på gud men djevelen selv har h*n prata med! Det hørtes jævlig bra ut gitt..
Antall ord: 25
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 18 Jul 2008 15:13
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Trondheim
Re: Spiritisme! Fakta!!!
Alle ånder kan høre tanker. I åndeverden fungerer all kommunikasjon med tanker og bilder ingen bruker stemmen.Så dette er helt vanelig,men da man snakker om sterke ånder så vil det si de som kan kaste ting og levitere ting og skade menneske fysisk det er ikke alle ånder som kan. ellers hva det du skrev flott.[/quote]
Aha takk
Aha takk
Antall ord: 62
He who have seen the light shall not walk in darkness...
*The words from a Gabriel*
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 18 Jul 2008 15:13
- 16
- Lokalisering: Trondheim
Diffusa skrev:Hmm, vet ikke om h*n tror på gud men djevelen selv har h*n prata med! Det hørtes jævlig bra ut gitt..
den kom kanskje ut litt feil... men det er som det står....
jeg er en litt skeptisk av meg, synes det er viktig å ikke overdrive ting.
når man opplever sånne ting er det vanskelig å få det på papiret, hvertfall hvis det i tillegg skal høre logisk ut. kunne skrevet en jævlig lang historie om den opplevelsen. men har ikke giddet å sottet meg ned med det enda..
Antall ord: 98
He who have seen the light shall not walk in darkness...
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Aug 2006 20:33
- 18
- Har takket: 221 ganger
- Blitt takket: 162 ganger
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Jul 2008 00:26
- 16
- Lokalisering: Akershus
Takk for at dere kommer med deres synspunker, jeg kan en del om slike tinge osv, men nå har jeg et lite problem. De fleste er hjemme fra ferie, jeg har snakket med de jeg kan, og jeg har lagt merke til noe (kanskje ikke så bra), de to andre som var der fra starten (jenter er de kan jeg vell si, men vil ikke bruke navn), og som har trodd så mye på denne ånden (eller hva vi snakker med er), tror fortsatt, de snakker fortsatt med ham, de spiller alene.
Jeg har ikke fått satt meg ned å spilt med dem, filma, tatt bilder og prøvd å fange noe EVP av denne ånden, og når jeg får bitt med dem, skal jeg ført og fremst finne ut hva det er (sånn er jeg nysgjerrig som bare det, kanskje ikke en bra ting). Jeg vil få vekk denne tingen, jeg vil ikke bare slutte å spille sånn at han kan følge etter oss og gjøre dette til flere. Om vi ikke får stoppet han til å gjøre dette med flere, kan vi værtfall få han vekk fra oss.
Men det var en ting jeg kom på, det var en gang to andre tok serin rundt brette og skalt blanda inni, da fikk vi ikke kontakt i det hele tatt med den samme ånden, det fortod jeg fort, men når vi fjerna de salte og sånt kom han tilbake.
Hvertfall, jeg må få overbesivst det to andre, få dem til å ikke tro på denne tingen. Jeg har en følelse av at han sier ting som "Ikke tro på hun (meg), jeg er gud" ol. Blir litt skuffa hvis de velger å tro på denne tingen de har snakket med i en månede, isteden for en venn de har kjent nesten hele livet.
Jeg har ikke fått satt meg ned å spilt med dem, filma, tatt bilder og prøvd å fange noe EVP av denne ånden, og når jeg får bitt med dem, skal jeg ført og fremst finne ut hva det er (sånn er jeg nysgjerrig som bare det, kanskje ikke en bra ting). Jeg vil få vekk denne tingen, jeg vil ikke bare slutte å spille sånn at han kan følge etter oss og gjøre dette til flere. Om vi ikke får stoppet han til å gjøre dette med flere, kan vi værtfall få han vekk fra oss.
Men det var en ting jeg kom på, det var en gang to andre tok serin rundt brette og skalt blanda inni, da fikk vi ikke kontakt i det hele tatt med den samme ånden, det fortod jeg fort, men når vi fjerna de salte og sånt kom han tilbake.
Hvertfall, jeg må få overbesivst det to andre, få dem til å ikke tro på denne tingen. Jeg har en følelse av at han sier ting som "Ikke tro på hun (meg), jeg er gud" ol. Blir litt skuffa hvis de velger å tro på denne tingen de har snakket med i en månede, isteden for en venn de har kjent nesten hele livet.
Antall ord: 313
Teenus
A man who won't stand for something, will fall for anything
Usher
Usher
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mai 2008 05:41
- 16
- Blitt takket: 1 gang
Grunnen til at di ikke hører på deg er ikke noe vondt ment , men di er rett og slett så besatt blitt av dette brettet og ånden at di klarer ikke lavær.Han har dem i sin hule hånd.Teenus skrev:Takk for at dere kommer med deres synspunker, jeg kan en del om slike tinge osv, men nå har jeg et lite problem. De fleste er hjemme fra ferie, jeg har snakket med de jeg kan, og jeg har lagt merke til noe (kanskje ikke så bra), de to andre som var der fra starten (jenter er de kan jeg vell si, men vil ikke bruke navn), og som har trodd så mye på denne ånden (eller hva vi snakker med er), tror fortsatt, de snakker fortsatt med ham, de spiller alene.
Det du burde gjøre er og ta fra dem brettet og brenne det og si at dette er for deres eget beste. prøv oxo og si at du er redd for dem for du har hørt og skjønt at dette er veldig farlig og siden vi har kjent værandre i så mange år så burde dere skjønne at jeg vil bare hjelpe dere.hadde jeg ikke gjort detta så hadde jeg ikke vært noe venn som hadde brydd meg om hva som kan skje med dere.Du må få det fram på en slik måte tror jeg.
Antall ord: 462
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Ja den kom nok litt feil ut, men jeg forstår hva du mener. Men er ikke enig hvis den er rettet til meg ;P Jeg selv hadde fortstått det hvis det var han, i og med at jeg er litt følsom for sånne ting (hvis dere forstår). Men det betyr ikke at jeg ikke har snakket med ham, vi har kommet i kontakt med han inni mellom alt dette.Diffusa skrev:Hmm, vet ikke om h*n tror på gud men djevelen selv har h*n prata med! Det hørtes jævlig bra ut gitt..
Man forstår liksom at denne tingn som flytter glasset har en personlighet, og man merker på skrivingen om den forandrer seg. Det ligger liksom en personlighet bak omtrent. Og nrå man spiller kan man jo føle at det er en slags energi eller kraft rundt glasset, som om det er en som holder rundt det og skyver.carbs skrev:De fleste som prøver det første gang tror ikke
på at glasset flytter på seg selv fordi alle
har en finger hver på glasset. Men dette
MÅ til for at glasset skal flytt på seg. Uansett
hvem du tilkaller og hvor sterk ånden er
kan ikke luft flytte et glass! Den bruker energien
i fingrene til å flytte dt.
Antall ord: 222
Teenus
Usher
Usher
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Jeg var redd for at jeg hatte rett, ville bare se om noen andre sa det samme, for jeg tro nemmelig de er besatt. Men vil ikke brenne brette før jeg har funnet ut av hva dette er for en, og fått han vekk. Så kan jeg brenne brette, og hvis de lager et nytt, så brenner jeg det også, og jeg kan hold epå i evigheter om jeg måMantropolix skrev:Grunnen til at di ikke hører på deg er ikke noe vondt ment , men di er rett og slett så besatt blitt av dette brettet og ånden at di klarer ikke lavær.Han har dem i sin hule hånd.Teenus skrev:Takk for at dere kommer med deres synspunker, jeg kan en del om slike tinge osv, men nå har jeg et lite problem. De fleste er hjemme fra ferie, jeg har snakket med de jeg kan, og jeg har lagt merke til noe (kanskje ikke så bra), de to andre som var der fra starten (jenter er de kan jeg vell si, men vil ikke bruke navn), og som har trodd så mye på denne ånden (eller hva vi snakker med er), tror fortsatt, de snakker fortsatt med ham, de spiller alene.
Det du burde gjøre er og ta fra dem brettet og brenne det og si at dette er for deres eget beste. prøv oxo og si at du er redd for dem for du har hørt og skjønt at dette er veldig farlig og siden vi har kjent værandre i så mange år så burde dere skjønne at jeg vil bare hjelpe dere.hadde jeg ikke gjort detta så hadde jeg ikke vært noe venn som hadde brydd meg om hva som kan skje med dere.Du må få det fram på en slik måte tror jeg.
Antall ord: 536
Teenus
Usher
Usher
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Apr 2008 14:41
- 16
Snakker du om ouija, så styres glasset av ideomotoriske bevegelser. Altså underbevisst.Teenus skrev:Man forstår liksom at denne tingn som flytter glasset har en personlighet, og man merker på skrivingen om den forandrer seg. Det ligger liksom en personlighet bak omtrent. Og nrå man spiller kan man jo føle at det er en slags energi eller kraft rundt glasset, som om det er en som holder rundt det og skyver.
http://skepdic.com/ideomotor.html
Antall ord: 78
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Jeg snakker ikke om Ouija, vi bruker i så fall hjemme lagd brett (Ikke ark, men lad på en tre planke).rhonersen skrev:Snakker du om ouija, så styres glasset av ideomotoriske bevegelser. Altså underbevisst.Teenus skrev:Man forstår liksom at denne tingn som flytter glasset har en personlighet, og man merker på skrivingen om den forandrer seg. Det ligger liksom en personlighet bak omtrent. Og nrå man spiller kan man jo føle at det er en slags energi eller kraft rundt glasset, som om det er en som holder rundt det og skyver.
Antall ord: 101
Teenus
Usher
Usher
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
Det er det samme det , et ouija brett hadde ikke blitt kalt det uten at man har bokstaver.Teenus skrev:Jeg snakker ikke om Ouija, vi bruker i så fall hjemme lagd brett (Ikke ark, men lad på en tre planke).rhonersen skrev:Snakker du om ouija, så styres glasset av ideomotoriske bevegelser. Altså underbevisst.Teenus skrev:Man forstår liksom at denne tingn som flytter glasset har en personlighet, og man merker på skrivingen om den forandrer seg. Det ligger liksom en personlighet bak omtrent. Og nrå man spiller kan man jo føle at det er en slags energi eller kraft rundt glasset, som om det er en som holder rundt det og skyver.
Så det er et hjemmelaget ouija brett og for det andre folk sier at det er underbevisstheten osv da det staves , dette er helt feil og det tror jeg du skjønner oxo Teenus . Folk får tro hva di vil ikke sant ?
Antall ord: 164
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Jun 2008 18:50
- 16
- Lokalisering: Oslo
Er du helt gal? Jeg vet ikke hvordan det er med "hjemmelaga brett" men med ouija brett (skriver det muligens litt feil), men man skal aldri brenne et ouija brett. Et ouija brett er en portal fra åndeverdenen og ut til vår verden. Brenner du brettet vil ikke ånden forsvinne selvom brettet er borte, portalen står fortsatt åpen og ånden kan komme og gå som han vil. (Etter hva jeg har hørt, lest osv.) Du kan prøve å kontakte den og be den om å gå vekk eller forsinne, og si at du vil ikke ha kontakt med den mer. Hvis ikke er jeg ikke helt sikker på hvordan du skal få den bort.Mantropolix skrev:Grunnen til at di ikke hører på deg er ikke noe vondt ment , men di er rett og slett så besatt blitt av dette brettet og ånden at di klarer ikke lavær.Han har dem i sin hule hånd.Teenus skrev:Takk for at dere kommer med deres synspunker, jeg kan en del om slike tinge osv, men nå har jeg et lite problem. De fleste er hjemme fra ferie, jeg har snakket med de jeg kan, og jeg har lagt merke til noe (kanskje ikke så bra), de to andre som var der fra starten (jenter er de kan jeg vell si, men vil ikke bruke navn), og som har trodd så mye på denne ånden (eller hva vi snakker med er), tror fortsatt, de snakker fortsatt med ham, de spiller alene.
Antall ord: 580
- Kristian.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
Jeg trodde det selv jeg oxo at man ikke skulle finne på og gjøre det og derfor tok jeg litt resarch og spurte noen demonologister på internet og de sa at man skulle brenne det rett og slett . så jeg skjønner godt du reagerte , det gjorde jeg oxo da folk sa dem skulle brenne det , men jeg har søkt litt og skrevet til enkelte i det feltet som sier at man skal gjøre det.Evidence skrev:Er du helt gal? Jeg vet ikke hvordan det er med "hjemmelaga brett" men med ouija brett (skriver det muligens litt feil), men man skal aldri brenne et ouija brett. Et ouija brett er en portal fra åndeverdenen og ut til vår verden. Brenner du brettet vil ikke ånden forsinne selvom brettet er borte, portalen står fortsatt åpen og ånden kan komme og gå som man vil. (Etter hva jeg har hørt, lest osv.) Du kan prøve å kontakte den og be den om å gå vekk eller forsinne, og si at du vil ikke ha kontakt med den mer. Hvis ikke er jeg ikke helt sikker på hvordan du skal få den bort.Mantropolix skrev:Grunnen til at di ikke hører på deg er ikke noe vondt ment , men di er rett og slett så besatt blitt av dette brettet og ånden at di klarer ikke lavær.Han har dem i sin hule hånd.Teenus skrev:Takk for at dere kommer med deres synspunker, jeg kan en del om slike tinge osv, men nå har jeg et lite problem. De fleste er hjemme fra ferie, jeg har snakket med de jeg kan, og jeg har lagt merke til noe (kanskje ikke så bra), de to andre som var der fra starten (jenter er de kan jeg vell si, men vil ikke bruke navn), og som har trodd så mye på denne ånden (eller hva vi snakker med er), tror fortsatt, de snakker fortsatt med ham, de spiller alene.
Antall ord: 660
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
for jeg hadde problemer med onde ånder i 6 år og da fikk jeg greie på at jeg skulle brenne det , men jeg skrev til diverse demonolister for og høre om dette hvar lurt og det viste seg at det gjorde di i allefall. og da jeg fortalte at jeg hadde hørt man ikke skulle brenne det så ble di overasket over mitt utsagn. og ouija brett er brett oxo man lager selv med bokstaver.
Vis jeg lager en ball istede for og kjøpe en ball så heter det ball alikevel , et lite eks. D er like farlig bruke hjemmelagde i tre eller ark , akkurat det samme.
Vis jeg lager en ball istede for og kjøpe en ball så heter det ball alikevel , et lite eks. D er like farlig bruke hjemmelagde i tre eller ark , akkurat det samme.
Antall ord: 110
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
tror jeg burde sende en email til the warrens og høre hva di sier , det er dem som har mest erfaring innen demonologi dem har blant annet blitt kjent med den saken the armytiville.
Antall ord: 35
Hide post links |