Healing og annen alternativ medisin ⇒ går alt dette ann?
Moderatorer: Asbjørn, mod healing
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Jul 2008 13:19
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Trondheim
går alt dette ann?
Omtale av How to Do Telekinesis and Energy Work
Want to move objects (telekinesis)? Start a fire (pyrokinesis)? Send electricity (electrokinesis)? Put words into people's minds? Create energy balls (Psi balls)? Control ice and water (cryokinesis)? Move wind and affect weather (aerokinesis)? Use energy work to heal people? From many years of exper... Les mer
Want to move objects (telekinesis)? Start a fire (pyrokinesis)? Send electricity (electrokinesis)? Put words into people's minds? Create energy balls (Psi balls)? Control ice and water (cryokinesis)? Move wind and affect weather (aerokinesis)? Use energy work to heal people? From many years of experience, the exercises in this book will show you quickly and simply step by step how to easily accomplish all of these tasks and many more. Anyone can accomplish these tasks with the easy techniques in this book and a little bit of practice. After doing these exercises many of your psychic abilities such as astral projection, clairvoyance etc. will also open us as well as these exercises greatly train all of your psychic senses. At the end of this book is a notebook to record your exercises and results and by doing this you will be amazed how fast you see will incredible results
går alt det som står i bokanmeldelsen virkelig ann? noen som har erfaring med det??
høres rimelig kult ut da :mozilla_laughing:
Want to move objects (telekinesis)? Start a fire (pyrokinesis)? Send electricity (electrokinesis)? Put words into people's minds? Create energy balls (Psi balls)? Control ice and water (cryokinesis)? Move wind and affect weather (aerokinesis)? Use energy work to heal people? From many years of exper... Les mer
Want to move objects (telekinesis)? Start a fire (pyrokinesis)? Send electricity (electrokinesis)? Put words into people's minds? Create energy balls (Psi balls)? Control ice and water (cryokinesis)? Move wind and affect weather (aerokinesis)? Use energy work to heal people? From many years of experience, the exercises in this book will show you quickly and simply step by step how to easily accomplish all of these tasks and many more. Anyone can accomplish these tasks with the easy techniques in this book and a little bit of practice. After doing these exercises many of your psychic abilities such as astral projection, clairvoyance etc. will also open us as well as these exercises greatly train all of your psychic senses. At the end of this book is a notebook to record your exercises and results and by doing this you will be amazed how fast you see will incredible results
går alt det som står i bokanmeldelsen virkelig ann? noen som har erfaring med det??
Antall ord: 230
What does man love more than life,
fear morer than death or mortal strife,
What the poor have, the rich require,
And what contented man desire,
What misers spend, and spendthrifts save,
And all man carry to the grave?
Nothing.
Nothing.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mai 2008 05:41
- 16
- Blitt takket: 1 gang
Denne værden er illusjon og illusjon kan påvirkes,men jeg tror nok det tar laaaang tid og lære dette men man skal ikke utelukke noe for jeg hørt om noen ånde medier som prøvde påvirke været fra regn til sol og det fungerte.
Antall ord: 50
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 10:30
- 18
- Lokalisering: Vestfold
Ja, det er nok helt sant alt sammen
Antall ord: 8
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mai 2008 05:41
- 16
Du har valgdt feil kallenavn duskeptikeren skrev:Ja, det er nok helt sant alt sammen
Antall ord: 16
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
wow! :mozilla_smile:
fikk lite lyst til å kjøpe den boka nå da!
er enig i at det sikkert tar LANG tid å lære seg alt det der!! trodde sont bare gikk ann på film jeg!!
er enig i at det sikkert tar LANG tid å lære seg alt det der!! trodde sont bare gikk ann på film jeg!!
Antall ord: 36
Nothing.
Nothing.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 12 Jul 2008 18:27
- 16
- Kjønn (valgfri): Mann
Electrokinesis...
...asdfsadf...
Det hadde vært så JÆÆÆÆÆVLIG kult!
...asdfsadf...
Det hadde vært så JÆÆÆÆÆVLIG kult!
Antall ord: 10
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 10:30
- 18
- Lokalisering: Vestfold
Bruk heller pengene dine på noe annet, på travbanen f.eks.Chihiro skrev:wow! :mozilla_smile:
Sjansen for og bli millionær der, er like stor som at du lærer deg noe fra den boka.
Tror faktisk sjansen for og bli millonær er mye større :mozilla_wink:
Antall ord: 83
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 21 Aug 2008 13:07
- 16
- Lokalisering: tønsberg
det går an,
man må bare lere seg å bruke di forskjellige energiene rikktig.
det tar laaaaaaaaaaaang tid å lere seg, alle kan lære men kommer anpå hvor dypt.
(positive energier hjelper på dårlig vær,men vi trenger regn åsså)
man må bare lere seg å bruke di forskjellige energiene rikktig.
det tar laaaaaaaaaaaang tid å lere seg, alle kan lære men kommer anpå hvor dypt.
(positive energier hjelper på dårlig vær,men vi trenger regn åsså)
Antall ord: 42
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 08 Apr 2008 22:28
- 16
Det høres kult ut. Ja. Men hva vil du med det? Tror at hvis du jobber for å lære deg dette vil det dukke opp ting som gjør det spektakulære du i utgangspunktet ville gjøre uinteressant.
Antall ord: 40
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 30 Jul 2007 14:29
- 17
- Blitt takket: 2 ganger
Hvis teknikkene er forskjellige visualiseringer så kast boka over bord. Man kan godt få følelsen av lyn ut fra henda ved å visualisere lenge nok, eller følelsen av levitere hvis man visualierer lenge nok, men det betyr ikke at man faktisk får det til. Det betyr bare at man visualiserer det.
Denne karen kan elektrogenesis, pyrogenesis, og det som finnes av forskjellige -genesis'er, men metodene hans handler ikke om visualisering: http://www.youtube.com/watch?v=Aos0hnwiHt8
Denne karen kan elektrogenesis, pyrogenesis, og det som finnes av forskjellige -genesis'er, men metodene hans handler ikke om visualisering: http://www.youtube.com/watch?v=Aos0hnwiHt8
Antall ord: 80
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mar 2007 11:02
- 17
- Kjønn (valgfri): satyriasis
- Blitt takket: 11 ganger
Re: går alt dette ann?
For å si det slik; hvis det virkelig hadde vært så enkelt som de påstår i den anmeldelsen, så hadde dette vært bevist for lengst. Det er det dog ikke.Chihiro skrev:
Selv om det er mange som brautende proklamerer sine magiske egenskaper på dette området, er det ingen som har klart å bevise det.
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
Så det skiftet fra regn til sol på null komma null, akkurat slik "mediet" ville det?Mantropolix skrev:Denne værden er illusjon og illusjon kan påvirkes,men jeg tror nok det tar laaaang tid og lære dette men man skal ikke utelukke noe for jeg hørt om noen ånde medier som prøvde påvirke været fra regn til sol og det fungerte.
Eller tok det litt tid...like lang tid som det pleier å ta for skyer å trekke seg vekk, kanskje?
Antall ord: 86
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Hva med videoen av John Chan?? så ikke det ut som bevis?? kansje bortsett fra det dær med værpåvirkelse...Kimbara skrev:For å si det slik; hvis det virkelig hadde vært så enkelt som de påstår i den anmeldelsen, så hadde dette vært bevist for lengst. Det er det dog ikke.Chihiro skrev:
Selv om det er mange som brautende proklamerer sine magiske egenskaper på dette området, er det ingen som har klart å bevise det.
Antall ord: 107
Nothing.
Nothing.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
Jeg syns ikke det var noe mer bevis enn å se på David Copperfield. Jeg vil tro John Chang er en forholdsvis dyktig illusjonist.Chihiro skrev:
Hva med videoen av John Chan?? så ikke det ut som bevis?? kansje bortsett fra det dær med værpåvirkelse...
Jeg mener; hvorfor tøyse rundt med tryllekunster og partytriks hvis han virkelig har denne evnen? Og hvorfor nekte å demonstrere det noe ytterligere fordi "hans døde lærer nekter ham det"?
Antall ord: 79
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 06 Jan 2007 21:47
- 17
- Lokalisering: i fantasiverdenen min
Ja, jeg tror det er sant. Selv holder jeg på å øve meg med psi ballene mine. Jeg har klart å få dem ganske solide, men jeg har såå lyst å få dem til å bli synlig!
Jeg tror ikke det nødvendigvis trenger å ta lang tid å lære dette. Så lenge man har viljen og troen på å klare dette, er det det eneste du trenger egentlig.
Dette er så interessant og jeg har såå lyst å lære det! Tenk så nyttig det hadde vært da
Jeg tror ikke det nødvendigvis trenger å ta lang tid å lære dette. Så lenge man har viljen og troen på å klare dette, er det det eneste du trenger egentlig.
Dette er så interessant og jeg har såå lyst å lære det! Tenk så nyttig det hadde vært da
Du kan gjøre alt så lenge du vet hvordan det gjøres.
Hide post links |