Healing og annen alternativ medisingår alt dette ann?

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

Chihiro
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 11 Jul 2008 13:19
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim

går alt dette ann?

Innlegg av Chihiro »

Omtale av How to Do Telekinesis and Energy Work

Want to move objects (telekinesis)? Start a fire (pyrokinesis)? Send electricity (electrokinesis)? Put words into people's minds? Create energy balls (Psi balls)? Control ice and water (cryokinesis)? Move wind and affect weather (aerokinesis)? Use energy work to heal people? From many years of exper... Les mer

Want to move objects (telekinesis)? Start a fire (pyrokinesis)? Send electricity (electrokinesis)? Put words into people's minds? Create energy balls (Psi balls)? Control ice and water (cryokinesis)? Move wind and affect weather (aerokinesis)? Use energy work to heal people? From many years of experience, the exercises in this book will show you quickly and simply step by step how to easily accomplish all of these tasks and many more. Anyone can accomplish these tasks with the easy techniques in this book and a little bit of practice. After doing these exercises many of your psychic abilities such as astral projection, clairvoyance etc. will also open us as well as these exercises greatly train all of your psychic senses. At the end of this book is a notebook to record your exercises and results and by doing this you will be amazed how fast you see will incredible results

går alt det som står i bokanmeldelsen virkelig ann? noen som har erfaring med det??

høres rimelig kult ut da :mozilla_laughing:
Antall ord: 230
What does man love more than life,
fear morer than death or mortal strife,
What the poor have, the rich require,
And what contented man desire,
What misers spend, and spendthrifts save,
And all man carry to the grave?

Nothing.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Mantropolix
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mai 2008 05:41
16
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Mantropolix »

Denne værden er illusjon og illusjon kan påvirkes,men jeg tror nok det tar laaaang tid og lære dette men man skal ikke utelukke noe for jeg hørt om noen ånde medier som prøvde påvirke været fra regn til sol og det fungerte.
Antall ord: 50

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
skeptikeren
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Jul 2006 10:30
18
Lokalisering: Vestfold

Innlegg av skeptikeren »

Ja, det er nok helt sant alt sammen

:D
Antall ord: 8
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mantropolix
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mai 2008 05:41
16

Innlegg av Mantropolix »

skeptikeren skrev:Ja, det er nok helt sant alt sammen

:D
Du har valgdt feil kallenavn du :D
Antall ord: 16

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Chihiro
Nybegynner
Nybegynner
16

Innlegg av Chihiro »

wow! :mozilla_smile:
fikk lite lyst til å kjøpe den boka nå da!
er enig i at det sikkert tar LANG tid å lære seg alt det der!! trodde sont bare gikk ann på film jeg!!
Antall ord: 36

Nothing.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Chronii
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 12 Jul 2008 18:27
16
Kjønn (valgfri): Mann

Innlegg av Chronii »

Electrokinesis...

...asdfsadf...

Det hadde vært så JÆÆÆÆÆVLIG kult!
Antall ord: 10

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
skeptikeren
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Jul 2006 10:30
18
Lokalisering: Vestfold

Innlegg av skeptikeren »

Chihiro skrev:wow! :mozilla_smile:
fikk lite lyst til å kjøpe den boka nå da!
er enig i at det sikkert tar LANG tid å lære seg alt det der!! trodde sont bare gikk ann på film jeg!!
Bruk heller pengene dine på noe annet, på travbanen f.eks.
Sjansen for og bli millionær der, er like stor som at du lærer deg noe fra den boka.
Tror faktisk sjansen for og bli millonær er mye større :mozilla_wink:
Antall ord: 83
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
skessa
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 21 Aug 2008 13:07
16
Lokalisering: tønsberg

Innlegg av skessa »

det går an,
man må bare lere seg å bruke di forskjellige energiene rikktig.

det tar laaaaaaaaaaaang tid å lere seg, alle kan lære men kommer anpå hvor dypt.

(positive energier hjelper på dårlig vær,men vi trenger regn åsså)
Antall ord: 42

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
chowbow
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 08 Apr 2008 22:28
16

Innlegg av chowbow »

Det høres kult ut. Ja. Men hva vil du med det? Tror at hvis du jobber for å lære deg dette vil det dukke opp ting som gjør det spektakulære du i utgangspunktet ville gjøre uinteressant.
Antall ord: 40

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jon blund
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 30 Jul 2007 14:29
17
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av jon blund »

Hvis teknikkene er forskjellige visualiseringer så kast boka over bord. Man kan godt få følelsen av lyn ut fra henda ved å visualisere lenge nok, eller følelsen av levitere hvis man visualierer lenge nok, men det betyr ikke at man faktisk får det til. Det betyr bare at man visualiserer det.

Denne karen kan elektrogenesis, pyrogenesis, og det som finnes av forskjellige -genesis'er, men metodene hans handler ikke om visualisering: http://www.youtube.com/watch?v=Aos0hnwiHt8
Antall ord: 80

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Re: går alt dette ann?

Innlegg av Kimbara »

Chihiro skrev:
går alt det som står i bokanmeldelsen virkelig ann? noen som har erfaring med det??

For å si det slik; hvis det virkelig hadde vært så enkelt som de påstår i den anmeldelsen, så hadde dette vært bevist for lengst. Det er det dog ikke.

Selv om det er mange som brautende proklamerer sine magiske egenskaper på dette området, er det ingen som har klart å bevise det.
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
17

Innlegg av Kimbara »

Mantropolix skrev:Denne værden er illusjon og illusjon kan påvirkes,men jeg tror nok det tar laaaang tid og lære dette men man skal ikke utelukke noe for jeg hørt om noen ånde medier som prøvde påvirke været fra regn til sol og det fungerte.
Så det skiftet fra regn til sol på null komma null, akkurat slik "mediet" ville det?

Eller tok det litt tid...like lang tid som det pleier å ta for skyer å trekke seg vekk, kanskje?
Antall ord: 86
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Chihiro
Nybegynner
Nybegynner
16

Innlegg av Chihiro »

Kimbara skrev:
Chihiro skrev:

For å si det slik; hvis det virkelig hadde vært så enkelt som de påstår i den anmeldelsen, så hadde dette vært bevist for lengst. Det er det dog ikke.

Selv om det er mange som brautende proklamerer sine magiske egenskaper på dette området, er det ingen som har klart å bevise det.
Hva med videoen av John Chan?? så ikke det ut som bevis?? kansje bortsett fra det dær med værpåvirkelse...
Antall ord: 107

Nothing.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
17

Innlegg av Kimbara »

Chihiro skrev:
Hva med videoen av John Chan?? så ikke det ut som bevis?? kansje bortsett fra det dær med værpåvirkelse...
Jeg syns ikke det var noe mer bevis enn å se på David Copperfield. Jeg vil tro John Chang er en forholdsvis dyktig illusjonist.
Jeg mener; hvorfor tøyse rundt med tryllekunster og partytriks hvis han virkelig har denne evnen? Og hvorfor nekte å demonstrere det noe ytterligere fordi "hans døde lærer nekter ham det"?
Antall ord: 79
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Amunet
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 06 Jan 2007 21:47
17
Lokalisering: i fantasiverdenen min

Innlegg av Amunet »

Ja, jeg tror det er sant. Selv holder jeg på å øve meg med psi ballene mine. Jeg har klart å få dem ganske solide, men jeg har såå lyst å få dem til å bli synlig!
Jeg tror ikke det nødvendigvis trenger å ta lang tid å lære dette. Så lenge man har viljen og troen på å klare dette, er det det eneste du trenger egentlig.
Dette er så interessant og jeg har såå lyst å lære det! Tenk så nyttig det hadde vært da :)
Bilde
Du kan gjøre alt så lenge du vet hvordan det gjøres.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links