HVa vil du jeg skal illustrere? auraen?? du får begi deg ut på jobben med å lære deg å se den heller. Kirilian fotografi før-etter meditasjon finnes det flust av på nettet. Gjør et lite søk. Og ja, det kan godt være fuktughetsforskjeller i huden som gjør det. Jeg sa bare at det kan brukes til NOE, om ikke til å se auraen.Kimbara skrev:Har du noe som illustrerer dette da? Og hvorfor kan det ikke like godt være forandringer i fuktigheten og andre fysiske egenskaper i og omkring huden?jon blund skrev: Aha, ja det var det jeg trodde. Kirilian foto av aura er ikke helt slik auraen ser ut. Men likevel kan man vel få et visst inntrykk av personen man tar bilde av. Man ser jo stor forskjell på før og etter meditasjon f.eks. med kirilian-foto.
Hva har egentlig dette med saken å gjøre?Dr. Fritz Popp tar bilde av biofotoner, på no slags vis. På denne siden; http://www.biophotonik.de/ har de et bilde av en meridian. Jeg vet ikke hvordan dette kameraet funker da. Gidder ikke sette meg inn i det akkurat nå heller.
Popp sitt bilde har med dette å gjøre fordi vi snakker som å å ta beilde av energi, gjør vi ikke?
Hva tror du egentlig om Popp sin teknikk og teorier om biofotoner, Kimbara? Vet du noe om det?