Bluelight skrev:KB, kunne du ha skrevet en kort tekst om det du laget en lenke til, jeg er ikke så flink til og lese, så all den teksten der blir litt mye for meg..
Men jeg har hørt om myndighetenes skummle prosjekter.. Har du sett på dette?
http://www.projectcamelot.org/norway.html - I am a Norwegian politician....
Jeg kjenner også en som har møtt the Grey's, og han sier de ikke lengre er på jorden.. De ble "kastet ut" for noen år siden..
"Helicopter Activity in Connection with MILABS" - Ja, det har jeg hatt mistanke om.. Har opplevd helikoptre over huset jeg var i sånn ca. kl. 03:00 om natten ofte, og det var en gang et helikopter som svevde sakte rundt i området hvor jeg gikk, og til og med et som sirklet rundt meg da jeg ventet på trikken en gang, men jeg tror det bare var tilfeldig (selv om ingenting er tilfeldig, flaks og tilfeldigheter har altid en årsak).. Jeg har periodevis blødd mye neseblod også.. Men jeg har aldri sett UFO'r eller vesner..
Jeg kan skrive kort det jeg tror etter å ha lest om disse tingene.
ARV= alien reenginereed Vechile
Unmarked black helikopters. - Disse har jeg også sett, også mitt på natten i 5 tiden på natten, og rett før hadde jeg indre bilder av reptiler. Jeg har sjekket opp noen patenter som eksisterer. Det finnes teknologi ALF bølger og andre forkortelser som er bølger/strålinger som kan skape disse bildene når en sover. Andre strålevåpen kan putte stemmer inn i hodet til folk. Lav frekvenser som er kodet i lyd. Jeg har desverre liten peiling om dette, men det finnes slike patenter og nyhetsoverskrifter om slik teknologi.
Folk sier jo TUSEN forksjellige ting om Et's. Noen har sett reptiler, noen har sett greys, MIB, noen har sett x, y og z. - Dette er ikke rart dersom det finnes teknologi som kan skape indre bilder og stemmer. slik at ALT kan være tull, dersom det er skapt ut av teknologi.
Det folk har vanskelig med å forstå er at det finnes MASSE desinformasjon. Også folk som hevder å "avsløre" ting. kan prate desinformasjon. Forresten så vær ekstremt forsiktig med hvem du snakker til, - om dette vesenet til. Jeg gjorde den feilen at jeg nevnte det til en på youtube (som er overvåket) og fikk observasjon av en ARV etter det.
Paranormal.no ser jeg på som tryggt. har skravlet om alt mulig her
Det er jo også klonet opp vesner i undergrunnsbaser på dulce.. hvor disse vesene blir programmert til å skremme folk. noen av disse blir plassert på ARV'er. Slik at folk tror det er Aliens. Så selv om folk SER aliens og mennesker samtidig som samarbeider i baser, så trenger det ikke være mer komplisert enn at det er menneske skapte et's og mennesker som omgås
![Wink ;)](./images/smilies/mozilla_wink.png)