Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderPlageånder..

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Thevillian
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 08 Feb 2008 11:23
16

Innlegg av Thevillian »

KB skrev:Jeg har selv sett "the grey"
Jeg leste dette som: "Jeg har selv sett "the gay" :D
Antall ord: 18

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Super morsomt.

Uansett. Dr. Helmut Lammer har en bok som heter:
MILABS: MILITARY MIND CONTROL AND ALIEN ABDUCTION

Erfaringene som folk har er reele. Folk rappotere det samme. Mange ganger så er offrene folk som aldri har trodd på ufo'er i utganspunktet.

Milabs er et militært eksperiment. og det rammer uskyldige siville slik at de kan vidre utvikle og perfeksjonere våpnenen sine. kynisk, samtidig som det "ikke eksisterer". Men her er det iallfall litt informasjons-hjelp å hente. Det er også mange fall gruver å falle i, som kan gjøre vondt værre. For å få offeret innlagt og slike ting. slik at de militære eksperimentene aldri blir avslørt.

Mer info om mind controll og Alien abduction på:

www.irieh.net
www.disclosureproject.org
Antall ord: 127

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

mitt syn er at dersom en uheldig og er blitt valgt ut som test person slik som dette. Så må en være stein kald. En må tenke på alle ulike konsekvenser. Kanskje heller ikke snakke om ting som er for "far out". Prøver å være så logisk så mulig, og sticke til de mest seriøse organisasjonene. Kanskje bygge opp et nettverk rundt deg, hvor du kan ha noen å snakke med, noen å gi informasjon til. Og dersom en skal gå til lege f.eks så se på fysiske ting, og behold roen så godt så mulig.

Jeg f.eks har sett et objekt på himmelen, og kan nevne dette for dette så faktisk menneskelaget ut. Jeg har nå et camera klart hvis det skal dukke opp igjen. Og hvis en noen gang ser noe, så gjør folk rundt deg oppmerksom på hva som skjer, slik at det finnes flere vitner som har hatt observasjon.

En må for all del ikke bli dopet ned med medisiner osv. Da er man fucked!
Antall ord: 173

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Thevillian
Nybegynner
Nybegynner
16

Innlegg av Thevillian »

KB skrev:mitt syn er at dersom en uheldig og er blitt valgt ut som test person slik som dette. Så må en være stein kald. En må tenke på alle ulike konsekvenser. Kanskje heller ikke snakke om ting som er for "far out". Prøver å være så logisk så mulig, og sticke til de mest seriøse organisasjonene. Kanskje bygge opp et nettverk rundt deg, hvor du kan ha noen å snakke med, noen å gi informasjon til. Og dersom en skal gå til lege f.eks så se på fysiske ting, og behold roen så godt så mulig.

Jeg f.eks har sett et objekt på himmelen, og kan nevne dette for dette så faktisk menneskelaget ut. Jeg har nå et camera klart hvis det skal dukke opp igjen. Og hvis en noen gang ser noe, så gjør folk rundt deg oppmerksom på hva som skjer, slik at det finnes flere vitner som har hatt observasjon.

En må for all del ikke bli dopet ned med medisiner osv. Da er man fucked!
Håper du får tatt et bilde av det. Det hadde vært dritrått, for å si det mildt.
Antall ord: 195

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bluelight
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 24 Jun 2008 00:02
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nesodden

Plageånder..

Innlegg av Bluelight »

KB, kunne du ha skrevet en kort tekst om det du laget en lenke til, jeg er ikke så flink til og lese, så all den teksten der blir litt mye for meg.. :-P

Men jeg har hørt om myndighetenes skummle prosjekter.. Har du sett på dette? http://www.projectcamelot.org/norway.html - I am a Norwegian politician....

Jeg kjenner også en som har møtt the Grey's, og han sier de ikke lengre er på jorden.. De ble "kastet ut" for noen år siden..

"Helicopter Activity in Connection with MILABS" - Ja, det har jeg hatt mistanke om.. Har opplevd helikoptre over huset jeg var i sånn ca. kl. 03:00 om natten ofte, og det var en gang et helikopter som svevde sakte rundt i området hvor jeg gikk, og til og med et som sirklet rundt meg da jeg ventet på trikken en gang, men jeg tror det bare var tilfeldig (selv om ingenting er tilfeldig, flaks og tilfeldigheter har altid en årsak).. Jeg har periodevis blødd mye neseblod også.. Men jeg har aldri sett UFO'r eller vesner..
Antall ord: 185
Bluelight (Ivan S.)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Thevillian
Nybegynner
Nybegynner
16

Re: Plageånder..

Innlegg av Thevillian »

Bluelight skrev:
Men jeg har hørt om myndighetenes skummle prosjekter.. Har du sett på dette? http://www.projectcamelot.org/norway.html - I am a Norwegian politician....
Vet noen om dette brevet er virkelig? Hvis det er virkelig, er det veldig skremmende...
Antall ord: 42

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Re: Plageånder..

Innlegg av GJest »

Bluelight skrev:KB, kunne du ha skrevet en kort tekst om det du laget en lenke til, jeg er ikke så flink til og lese, så all den teksten der blir litt mye for meg.. :-P

Jeg kjenner også en som har møtt the Grey's, og han sier de ikke lengre er på jorden.. De ble "kastet ut" for noen år siden..

"Helicopter Activity in Connection with MILABS" - Ja, det har jeg hatt mistanke om.. Har opplevd helikoptre over huset jeg var i sånn ca. kl. 03:00 om natten ofte, og det var en gang et helikopter som svevde sakte rundt i området hvor jeg gikk, og til og med et som sirklet rundt meg da jeg ventet på trikken en gang, men jeg tror det bare var tilfeldig (selv om ingenting er tilfeldig, flaks og tilfeldigheter har altid en årsak).. Jeg har periodevis blødd mye neseblod også.. Men jeg har aldri sett UFO'r eller vesner..
Jeg kan skrive kort det jeg tror etter å ha lest om disse tingene.

ARV= alien reenginereed Vechile
Unmarked black helikopters. - Disse har jeg også sett, også mitt på natten i 5 tiden på natten, og rett før hadde jeg indre bilder av reptiler. Jeg har sjekket opp noen patenter som eksisterer. Det finnes teknologi ALF bølger og andre forkortelser som er bølger/strålinger som kan skape disse bildene når en sover. Andre strålevåpen kan putte stemmer inn i hodet til folk. Lav frekvenser som er kodet i lyd. Jeg har desverre liten peiling om dette, men det finnes slike patenter og nyhetsoverskrifter om slik teknologi.

Folk sier jo TUSEN forksjellige ting om Et's. Noen har sett reptiler, noen har sett greys, MIB, noen har sett x, y og z. - Dette er ikke rart dersom det finnes teknologi som kan skape indre bilder og stemmer. slik at ALT kan være tull, dersom det er skapt ut av teknologi.

Det folk har vanskelig med å forstå er at det finnes MASSE desinformasjon. Også folk som hevder å "avsløre" ting. kan prate desinformasjon. Forresten så vær ekstremt forsiktig med hvem du snakker til, - om dette vesenet til. Jeg gjorde den feilen at jeg nevnte det til en på youtube (som er overvåket) og fikk observasjon av en ARV etter det.

Paranormal.no ser jeg på som tryggt. har skravlet om alt mulig her ;)

Det er jo også klonet opp vesner i undergrunnsbaser på dulce.. hvor disse vesene blir programmert til å skremme folk. noen av disse blir plassert på ARV'er. Slik at folk tror det er Aliens. Så selv om folk SER aliens og mennesker samtidig som samarbeider i baser, så trenger det ikke være mer komplisert enn at det er menneske skapte et's og mennesker som omgås ;)
Antall ord: 495

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Forresten så passer disse tingene folk for inn på indre bilder med konspirasjonsteoriene til david icke osv.

Slik at når disse bildene som er presentert er helt like meningen til david icke, Så skjønner jeg jo at disse blir puttet her for å fange meg inn i en Viss retning...

Så med andre ord så er det de presenter IKKE sant. Greit at de driver og dummer seg på den måten. Det er Egentlig en veldig sofistikert psykologisk krigsføring, men noen ganger så må en stille seg spørsmål med disse "tilfeldighetene" som plutselig blir servert til deg i kort tidsrom. Og dersom en har hørt om teknologien og holder seg oppdatert på hva som faktisk finnes innenfor mørke prosjekter, og har studert litt manipulasjon så finner en fort ut når en blir angrepet/herset med.

f.eks:
Mandag: Jeg leser kjappt på david icke sin side bare for å se hva pokker det er han vil.
Tirsdag: For opp drømmer om reptiller, som blir "presentert" for meg. En mann blir til en reptil. Senere på natten, rundt 5-6 tiden på morgenen trekker jeg noe luft utenfor ytterdøra og ser et objekt sveve rundt på himmelen.

= Internett siden jeg var på sitt innhold ble registrert. Helikopter/arv dukker opp, og sender inn Patterns scribt på hva de skal sende av bilde fremvisninger og jeg for opp bilder av reptiler osv.

Synes kabalen er dumme innimellom ass. Er jo ikke være å sette seg inn i deres sko, så finner en fort ut hva de holder på med. og en avslører på den måten hva som er desinformasjon.
Antall ord: 278

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bluelight
Nybegynner
Nybegynner
16

Plageånder..

Innlegg av Bluelight »

Ja, men det jeg opplever, er for det meste døgnet rundt.. Og ingen helikoptre i forbindelse med det jeg opplever..

Dessuten tror jeg David Icke er ekspert på og lyve, og å spre disinformasjon.. Det er eneste grunnen som jeg tror, for at han får holde på som han gjør.. De fleste som gjør noe positivt og som derfor truer den mørke kabalen, setter sitt liv i fare.. Alle som har forsøkt og lage fri energi osv. har jo blitt drept. Men kabalen taper nå uansett! Det hjelper ikke og hjemme seg i bunkere under bakken, for etter år 2012 er det kun multidimensionale mennesker som kommer til og overleve, og disse kan ikke være av mørket.. Jeg tror de som er på jorden rett før 2012 blir evakuert bort, og de som er lavere i utvikling og derfor er mørke, vil få transportert sjelen sin til et annet sted hvor utviklingen er lavere.. For jorden vil opp i frekvens, og det kan ingen stoppe! Dette er også del av den store planen til skapelseskraften som er alt som er!

Men jeg trenger noen utenfor meg til og hjelpe meg med problemet jeg skriver om i dette temaet.. Jeg sliter, og de plager meg hver dag.. Nå tar jeg medisiner (anti-psykotikum) og de snakker fortsatt dritt til meg!

Jeg vil gjerne møte folk, prate om ting.. Bli kjent med nye!
Hvis noen her på forumet vil treffe meg, så send en PM.
Antall ord: 253
Bluelight (Ivan S.)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Hvordan ser dette vesnet ut?

Er det i astral? Drømme? i våken tilstand.

Eller bare hører du ting osv i våken tilstand. stemmer i hodet når du går rundt f.eks?
Antall ord: 37

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Thevillian
Nybegynner
Nybegynner
16

Innlegg av Thevillian »

KB skrev:Hvordan ser dette vesnet ut?

Er det i astral? Drømme? i våken tilstand.

Eller bare hører du ting osv i våken tilstand. stemmer i hodet når du går rundt f.eks?
Bilde
Antall ord: 39

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bluelight
Nybegynner
Nybegynner
16

Plageånder..

Innlegg av Bluelight »

Thevillian, hva er det du poster for noe?

KB, jeg hører stemmer i hode i våken tilstand, og jeg mottar bilder når de sender det, og det er bare noen ganger.. Jeg kan også kjenne lukter og føle kald vind som er åndene som fyker forbi eller gjennom meg.. De sier veldig stygge ting, og det er værre enn vanlig schizofreni.. De angriper meg direkte.. Hele døgner rundt, men værst om kvelden, så jeg ikke får sove..

De kan styre tankene mine, og de er sterkere enn meg, så når jeg tvinger fram mine tanker, kan de overstyre dem.. Det er veldig skremmende! Jeg trenger hjelp!
Antall ord: 115
Bluelight (Ivan S.)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
TheMartine
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 16 Mar 2008 22:05
16
Kjønn (valgfri): 50-50
Lokalisering: Hadeland/Oslo

Innlegg av TheMartine »

Uff, Bluelight. Dette høres utrolig slitsomt og skremmende ut.
Jeg skal ikke være den som bestemmer om det er det ene eller det andre som er årsaken til at du opplever dette, men det er i hvert fall ingen tvil om at du opplever det som virkelig, og at du behøver hjelp for å bli fri fra det. Hva den hjelpen skulle være, vet jeg ikke. Skulle ønske jeg kunne gi deg noen råd, men jeg kan bare gi deg støtte, og håpe på at du snart finner en løsning =)
Antall ord: 97

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Ok.

jeg husker en gang psykologi læreren min sa at han har flere inne som sier at "de kan høre stemmer fra romvesner" så ler klassen.

Jeg synes ikke det var morsom. jeg leste hans kommentar at det er et fenomen som foregår rundt forbi, som flere opplever. Det er flere som hører stemmer i hodet.

Sikker på ikke det er en Milab? De kan gjøre slik. De er trenet opp til å sende tanker.
Alt dette går under kapitellet "mind controll"

noe som sies å gi beskyttelse mot slike ting er visualiseirng. visualisere en Gull boble rundt deg. Eller visualisere regnbuer rundt deg. Som et stående egg. Som går rundt deg, stående hele veien.
Antall ord: 122

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bluelight
Nybegynner
Nybegynner
16

Plageånder..

Innlegg av Bluelight »

Ganske sikker på at det ikke er noe som Milab ja.. Jeg tror det er Anunnaki vesner som plager meg.. De kan til og med bruke minner som de viser meg.. Så det er mere enn bare tanker.. Faktisk vil jeg tro det er værre enn Milab.

Takk for meldingen TheMartine.. Jeg vil gjerne bli kjent med nye folk og møte nye folk.. Jeg tror det kan hjelpe meg! Trenger også litt omsorg og omtanke, det har jeg ikke fått mye av i mitt liv..
Antall ord: 88
Bluelight (Ivan S.)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links