Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerVet du at du har en hjelper, eller har du en guide?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

sparky9
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 34
Startet: 08 Jun 2006 03:45
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: bærum

Innlegg av sparky9 »

Kimbara skrev:
sparky9 skrev:altså, jeg har en guide. eller jeg kaller henne det. hun har jeg hatt med meg så lenge jeg kan huske. kaller henne bare melissa.
klarer fint og komunisere med henne og hun er så å si overalt, som f.eks på torsdag skulle jeg og noen venninner som også er opptatt av det paranormale, ut på spøkelses jakt. og når vi kom til en sti kom det en katt og satt seg rett forann oss, de andre fortsatte og gå men katten stirra på meg, og med engang jeg sa melissa til katten begynte den og lede oss vei. inn i en skog og over en gammel bro. og hver gang hun stoppet og så i en retning tok jeg bilde i den retningen. og jeg fikk opp minst en orb på hvert bilde!
Men ikke for å komme helt av tema.
Den historien du forteller der er et godt eksempel på hvor mye helt dagligdagse opplevelser blir farget av troen til enkelte.
Det som antakelig skjedde var at du tolket kattens væremåte slik at det passet med din overbevisning.
Orb er overhodet ikke noe overnaturlig, og er forklart opp og ned her på forumet og andre steder på nettet.
Jeg tror alle som har en åpenhet for det overnaturlige har en guide.
Hvorfor er det slik tror du?
og for meg er guiden min lett og snakke med, altså hun svarer ikke med ord. men med handlinger.
Handlinger som f.eks.?
Men jeg vet også om folk som er åpen for det overnaturlige på en annen måte som ikke har guide. f.eks min ene venninne har healing hender og viser fine tendenser til empati, men hun har ikke guide. men hun tror heller ikke på at det finnes noe overnaturlig.
Kanskje fordi de ikke tror på akkurat "hjelpere"?

Venninna di kan "healing", men tror ikke på det overnaturlige?

Empati er en helt naturlig og menneskelig egenskap, og hvis hun kun viser tendenser til dette, kan det indikere at noe er galt.
For å sitere deg rett tilbake!
Hun tror ikke på det fordi det skremmer henne, men healigen har hun. hun bruker den ubevist hele tiden. hun kan ikke holde noen i hånda engang.

Og hvis du velger å tro dette:
"Den historien du forteller der er et godt eksempel på hvor mye helt dagligdagse opplevelser blir farget av troen til enkelte.
Det som antakelig skjedde var at du tolket kattens væremåte slik at det passet med din overbevisning. "

Så er det ditt syn. det som var rart denne kvelden, som jeg sa vår jeg med flere venninner, 1 som nettopp har begynt å tro, en som ikke tror. og hun med healig evner.
og det var nettopp den av oss som ikke trodde som først la merke til det som skjedde på tilbake veien.
og hun så det pga katten. men det du ikke kan forklare som ikke engang jeg kan forklare er at jeg tok bilde mens jeg sto på en fotball bane, rett inn i en skog. og på bilet er det et rødt/oransj lys. og når jeg zoomer inn på det, så ser det ut som jesus barnet. du kan si hva du vill om min innbilning og alt det der. men vær litt forsiktig med hva du påstår med tanke på at du ikke kjenner noen av mine venner eller meg. samtidig som du prøver og dømme.

Og når det kommer til guider som du sier, så tror jeg de som har en åpenhet til det har en guide fordi de kan trenge hjelpen. altså. for å si det på en fårståeøig måte hvorfor i hukeste skal man kaste bort en god guide på en som nekter å tro og en som ikke har muligheten til å få hjelp av dems bruk i det hele tatt!

Jeg vet at orbs kan være støv og regn og alt det der.. men disse var ikke bare sirkler på en mørk bakgrunn de lyste, og nesten alle av dem hadde skikkelser av annsikt i seg. du skal ikke benekte eksistensen av noe bare fordi den kan bortforklares av noe som ligner eller noe sånt noe!

OG når jeg mener handlinger fra min guide til meg er det meste av det en privat sak. men kan gi eksempler.
hvis jeg foreksempel har gått meg bort i skogen og føler at hun er der, spør jeg hvilken vei jeg skal gå. og da gir hun svaret igjennom en handling som f.eks kan være et dytt(og da mener jeg dytt! ikke noe luft eller noe sånt bull) i riktig rettning og hun viser der med mer enn en handlig. det er gjerne foreksempel et dytt, etterfulgt av lyder i den samme rettningen, som igjen gjerne blir etterfulgt av en skikkelise som viser meg riktig vei.
og disse skikkelisene er alltid en hest/enhjørning, Hund/ulv eller katt som er mine totemdyr. mer en dette gidder jeg ikke fortelle deg siden forholdet mellom en person og dems guide er et privat forhold som er forskjellig fra person til person.

det men hvorfor ikke alle hatr guide har jeg allerede svart på. hvorfor skal de som ikek tror ha guide, det er jo bare bortkastet.

Venninna mi kan healing ja, og hun tror ikke på det overnaturlige. og hun veit selv hva det er men hun prøver og benekte at hun har det. og med empati mener jeg garantert ikke sånn små ting som du mener. hvis jeg f.eks har det vanskelig så kan hun ringe ut av det blå og spørre hvordan det går og at jeg skal si det til henne uten at jeg har sagt et ord!
hun forandrer også humøret sitt etter andres. hvie jeg er kjempe lei meg, så blir hun kjempe deppa uten grunn i det hele tatt. og hun vet heller ikke hvorfor hun blir sånn.
jeg vet alle mennesker kan plukke op på humør osv med kropps språk. men ikke alle kan det når de ikke har sett eller snakka med personen på en stund ansikt til ansikt.

Men hvis du er så opptatt av det paranormale som du sier, hvorfor prøver du å benekte alt? ikke noe slemt ment eller noe, men det forvirrer meg
Antall ord: 1076
Opp fra asken vil du oppstå på ny!<3

meninger er forksjellige! men det betyr ikke at noen er mindre verdt! <3

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4125
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

sparky9 skrev: For å sitere deg rett tilbake!
Hun tror ikke på det fordi det skremmer henne, men healigen har hun. hun bruker den ubevist hele tiden. hun kan ikke holde noen i hånda engang.
Hvis hun blir skremt av det, så må jo det bety at hun tror på det.
Og hvis du velger å tro dette:
"Den historien du forteller der er et godt eksempel på hvor mye helt dagligdagse opplevelser blir farget av troen til enkelte.
Det som antakelig skjedde var at du tolket kattens væremåte slik at det passet med din overbevisning. "

Så er det ditt syn. det som var rart denne kvelden, som jeg sa vår jeg med flere venninner, 1 som nettopp har begynt å tro, en som ikke tror. og hun med healig evner.
og det var nettopp den av oss som ikke trodde som først la merke til det som skjedde på tilbake veien.
og hun så det pga katten. men det du ikke kan forklare som ikke engang jeg kan forklare er at jeg tok bilde mens jeg sto på en fotball bane, rett inn i en skog. og på bilet er det et rødt/oransj lys. og når jeg zoomer inn på det, så ser det ut som jesus barnet. du kan si hva du vill om min innbilning og alt det der. men vær litt forsiktig med hva du påstår med tanke på at du ikke kjenner noen av mine venner eller meg. samtidig som du prøver og dømme.
Du zoomet inn på bildet, og så noe som "ser ut som Jesusbarnet"...Det høres ikke så rart ut for meg. Det høres ut som hjernens evne til å tolke tilfeldige mønstre som noe kjent.

Former og figurer oppstår overalt. Se bare på skyene - det er akkurat samme effekten som oppstår i hjernen vår når vi f.eks. ser på bilder og syns vi ser ansikter og liknende.

Så det har sin forklaring skjønner du ;)
Og når det kommer til guider som du sier, så tror jeg de som har en åpenhet til det har en guide fordi de kan trenge hjelpen. altså. for å si det på en fårståeøig måte hvorfor i hukeste skal man kaste bort en god guide på en som nekter å tro og en som ikke har muligheten til å få hjelp av dems bruk i det hele tatt!
Det er et vanlig brukt argument fra f.eks. kristne: "Du må åpne deg for det for å skjønne det". Dette sier man for å forsøke å sikre seg på alle punkter. Det blir som om jeg skulle sagt til kassadama "Jeg betaler deg nå med en hundrelapp, men du må åpne deg for den for å se den", hvorpå hun sier "Phø, det er ikke noen hundrelapp der", og jeg svarer "det er fordi du ikke åpner deg opp!", og tar med meg varene og går.

I politiavhøret senere kunne jeg jo sagt "hva var vitsen med å kaste bort en hundrelapp på ei som ikke valgte å tro på den?".

Jeg hadde nok ikke kommet langt med det.
Jeg vet at orbs kan være støv og regn og alt det der.. men disse var ikke bare sirkler på en mørk bakgrunn de lyste, og nesten alle av dem hadde skikkelser av annsikt i seg. du skal ikke benekte eksistensen av noe bare fordi den kan bortforklares av noe som ligner eller noe sånt noe!
"Orbs" kan ofte inneholde mønstre som kan likne på ansikt hvis man tolker det slik, men det er ikke noe paranormalt ved det. Søk på "Orb" i forumet. Jeg orker ikke forklare hele leksa i nok en tråd.
OG når jeg mener handlinger fra min guide til meg er det meste av det en privat sak. men kan gi eksempler.
hvis jeg foreksempel har gått meg bort i skogen og føler at hun er der, spør jeg hvilken vei jeg skal gå. og da gir hun svaret igjennom en handling som f.eks kan være et dytt(og da mener jeg dytt! ikke noe luft eller noe sånt bull) i riktig rettning og hun viser der med mer enn en handlig. det er gjerne foreksempel et dytt, etterfulgt av lyder i den samme rettningen, som igjen gjerne blir etterfulgt av en skikkelise som viser meg riktig vei.
og disse skikkelisene er alltid en hest/enhjørning, Hund/ulv eller katt som er mine totemdyr. mer en dette gidder jeg ikke fortelle deg siden forholdet mellom en person og dems guide er et privat forhold som er forskjellig fra person til person.
Du ser ut til å leve i en fantastisk verden. Enhjørninger kan jeg ikke skryte på meg å ha observert ;)
Det meste av det du skriver om her er ting du er veldig var på fordi du tror på dette her. Helt tilfeldige ting som tolkes av deg til å bli noe "mer". Sikkert en betryggende følelse å ha en Skybert som leder vei.
Venninna mi kan healing ja, og hun tror ikke på det overnaturlige. og hun veit selv hva det er men hun prøver og benekte at hun har det. og med empati mener jeg garantert ikke sånn små ting som du mener. hvis jeg f.eks har det vanskelig så kan hun ringe ut av det blå og spørre hvordan det går og at jeg skal si det til henne uten at jeg har sagt et ord!
hun forandrer også humøret sitt etter andres. hvie jeg er kjempe lei meg, så blir hun kjempe deppa uten grunn i det hele tatt. og hun vet heller ikke hvorfor hun blir sånn.
jeg vet alle mennesker kan plukke op på humør osv med kropps språk. men ikke alle kan det når de ikke har sett eller snakka med personen på en stund ansikt til ansikt.
Det er ikke empati. "Småtingen" empati er det som skiller deg og meg fra følelseskalde personer, ofte psykopater og seriemordere.

Jeg vil mene du har det med å tolke ting i favør troen din. Noen bedre forklaring kan jeg ikke gi deg, for alt du skriver i denne saken er farget av din overbevisning, og er for meg ikke objektivt, og kan ikke undersøkes nærmere.
Men hvis du er så opptatt av det paranormale som du sier, hvorfor prøver du å benekte alt? ikke noe slemt ment eller noe, men det forvirrer meg
Jeg er ikke ute etter å benekte alt, jeg er ute etter å forklare mest mulig. De paranormale forklaringene holder som oftest ikke mål, og dette vil jeg folk skal tenke over før de slår seg til ro med en dogmatisk overbevisning.
Antall ord: 1143
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
sparky9
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 34
Startet: 08 Jun 2006 03:45
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: bærum

Innlegg av sparky9 »

Og jeg gjentar

GUD! så dum du høres ut!

det med en hudre lapp er helt usannsynelig for alle kan de en hudre lapp men mindre mann er blind. det er ikke alle som kan se eller kjenner til den paranormale verden, de fleste fordi de er oppforstert av trangsynte foreldre eller lever med en trangsynt familie!
hvis man som liten er oppdratt til at det paranormale ikke eksisterer vil man heller ikke tro på det, siden man ikke kan få hand faste beviser.

men siden du er så jævli opptatt av det paranormale, elelr skal jeg si å bortforklare det.
så trenger du vel ikke å være her. altså. gi meg mailen din så skal jeg med glede sende deg de bildene jeg tok den natta. finner du noe du kan forklare, så forklar. men lykke til med å bort forklare det også.

spør du meg oppfører du det som min norsk lærer. benekter alt som man selv ikke har sagt og strekker seg lengre enn fra helvete og tilbake for å motbevise alt man selv ikke har sagt så man selv har rett.

du kan fortsette i evigehet med "logiske" forklaringer. men det er ikek alltid det holder mål.
men min fantastiske verden er ikke så fantastisk. og ikke våg å prat til meg på den måten, jeg er ikke 5 år gammal.

jeg kan love deg hadde vi bytta kropp hadde du løpt tilbake til mor! den overnatulige siden av verden er sjelden pen og sjelden uskadende. jeg bare takker universet for sånne som deg, som får meg til å glemme noen ting som har skjedd.. med å gjøre meg mildt sakt lattermild og sterkt sagt irritert.
tror virkelig ikke du vill snakke med vennene mine eller tantene mine. de som har vært vitne til mine plager.
men jeg kom ikke hit for "stakar deg" eller noe sånt.

men husk. du skal ikke benekte alt fordi du ikke kan se det, hvordan skal du da forklare at vi lever. vi puster jo luft. noe som ikke kan ses.
Antall ord: 349
Opp fra asken vil du oppstå på ny!<3

meninger er forksjellige! men det betyr ikke at noen er mindre verdt! <3

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4125
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

sparky9 skrev:Og jeg gjentar

GUD! så dum du høres ut!
:D Ja, du virker jo veldig smart selv.
det med en hudre lapp er helt usannsynelig for alle kan de en hudre lapp men mindre mann er blind. det er ikke alle som kan se eller kjenner til den paranormale verden, de fleste fordi de er oppforstert av trangsynte foreldre eller lever med en trangsynt familie!
hvis man som liten er oppdratt til at det paranormale ikke eksisterer vil man heller ikke tro på det, siden man ikke kan få hand faste beviser.
Antyder du at jeg har en trangsynt familie, og er trangsynt selv? Dette fordi jeg søker andre mulige forklaringer på fenomener istedet for å ta til takke med de tynne forklaringene som finnes?
men siden du er så jævli opptatt av det paranormale, elelr skal jeg si å bortforklare det.
så trenger du vel ikke å være her. altså. gi meg mailen din så skal jeg med glede sende deg de bildene jeg tok den natta. finner du noe du kan forklare, så forklar. men lykke til med å bort forklare det også.
Bortforklare er noe helt annet enn å gi naturlige forklaringer. Vennligst behersk deg før du tiltaler på den måten og ber meg forlate forumet.

Bildene kan du legge ut her slik at alle kan se dem.
spør du meg oppfører du det som min norsk lærer. benekter alt som man selv ikke har sagt og strekker seg lengre enn fra helvete og tilbake for å motbevise alt man selv ikke har sagt så man selv har rett.
Hva mener du med dette?
du kan fortsette i evigehet med "logiske" forklaringer. men det er ikek alltid det holder mål.
men min fantastiske verden er ikke så fantastisk. og ikke våg å prat til meg på den måten, jeg er ikke 5 år gammal.
Joda, logiske forklaringer vil alltid holde mål, bortsett fra for de som velger å overse de logiske mulighetene.

Du skriver om enhjørninger og hjelpere som viser veien for deg. Syns det virker ganske fantastisk. I det minste kan det være en måte å forholde seg til den virkelige verden på.
jeg kan love deg hadde vi bytta kropp hadde du løpt tilbake til mor! den overnatulige siden av verden er sjelden pen og sjelden uskadende. jeg bare takker universet for sånne som deg, som får meg til å glemme noen ting som har skjedd.. med å gjøre meg mildt sakt lattermild og sterkt sagt irritert.
Hehe, forsøker du å skremme meg med dette? Hadde vi bytta kropp hadde jeg nok fremdeles hatt min tankegang. Hadde vi bytta hjerne hadde vi hatt samme diskusjonen, bare omvendt.

Jeg kjenner ikke til livet ditt forøvrig, men slik du fremstiller det nå kan det tyde litt på at du tar ibruk troen på det paranormale som en slags trøst? En støtte? Jeg må understreke at jeg ikke vet noe om dette, og kan bare anta.
tror virkelig ikke du vill snakke med vennene mine eller tantene mine. de som har vært vitne til mine plager.
men jeg kom ikke hit for "stakar deg" eller noe sånt.

men husk. du skal ikke benekte alt fordi du ikke kan se det, hvordan skal du da forklare at vi lever. vi puster jo luft. noe som ikke kan ses.
Jeg benekter som sagt lite eller ingenting.

Argumentet om at luft ikke kan sees er verdiløst, da vi vet luft er en gass. Denne gassen kan måles, og er en del av grunnlaget for at vi lever. Luft er ikke kun åpent for de som velger å tro på det, i motsetning til "hjelpere" og liknende.
Antall ord: 621
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
sparky9
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 34
Startet: 08 Jun 2006 03:45
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: bærum

Innlegg av sparky9 »

anklager ikke deg for noen ting, jeg sier enkelt min mening.
Antall ord: 11
Opp fra asken vil du oppstå på ny!<3

meninger er forksjellige! men det betyr ikke at noen er mindre verdt! <3

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
ingelin
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 1
Startet: 16 Mai 2008 00:24
16

Innlegg av ingelin »

Jeg er helt sikker på at alle har sine hjelpere/guider, men man bestemmer selv hvor mye kontakt man vil ha med de. Jeg tror også det er de som må ta "initiativ" til å prate med deg. Selv om du kanskje sier du vil ha kontakt med de, så er du kanskje ikke nødvendigvis helt klar for det. De kommer til deg etterhvert, man må bare ha tålmodighet og åpenhet, og stole på intuisjonen sin.. Mener jeg. =)
Antall ord: 79

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
girl89af
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 5
Startet: 26 Okt 2007 14:44
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Innlegg av girl89af »

Noen som veit hvordan jeg kan få kontakt med hjelperne mine :)
Antall ord: 11
Anita

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
line81
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 115
Startet: 21 Jan 2008 20:11
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: sør-trøndelag

Innlegg av line81 »

girl89af skrev:Noen som veit hvordan jeg kan få kontakt med hjelperne mine :)
jeg lurer også på det.. er ikke sikker på om jeg har en engang.. kjekt å vite..
Antall ord: 29

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Mireille
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 44
Startet: 18 Mai 2008 18:54
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Lier

Innlegg av Mireille »

Hva om man ikke vil ha noen hjelper, guide hos seg.
Kan man velge det?
Er de der absolutt hele tiden, når du er våken, når du sover, spiser o.s.v
Syns det høres ekkelt ut at noen "henger" over deg hele døgnet, resten av livet ditt.
Antall ord: 53
Ikke lev livet ditt for noen andre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Kræsj
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 109
Startet: 17 Mai 2008 21:11
16

lattis..

Innlegg av Kræsj »

Kimbara...gi deg. seriøst, finn på noe bedre å gjøre
Trådstarter spurte: Noen som kjenner til sine hjelpere eller guider??
Det eneste du vil, er å kverulere ..alle vet at du ikke tror på dette. Start heller din egen tråd hvor du kan få diskutere alt om dette med engler/guider/livet/hva-enn-det-måtte-være osv .
Jeg personlig var interessert i hva folk skrev i denne posten, men så kommer du å lager en stor diskusjon om noe som ikke har noe med topicen å gjøre..
Peace and love
ps: gleder meg virkelig til hva du kommer til å skrive nå.
Antall ord: 105

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Thevillian
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 71
Startet: 08 Feb 2008 11:23
16

Innlegg av Thevillian »

puma/f skrev:
har sendt deg en pm jeg :)


Puma/f
Send meg en også plz :)
Antall ord: 16

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Brenda
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 755
Startet: 16 Jan 2008 22:37
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Østfold

Innlegg av Brenda »

Mireille skrev:Hva om man ikke vil ha noen hjelper, guide hos seg.
Kan man velge det?
Er de der absolutt hele tiden, når du er våken, når du sover, spiser o.s.v
Syns det høres ekkelt ut at noen "henger" over deg hele døgnet, resten av livet ditt.
Tror ikke det er noe man kan velge seg. Og heldigvis for det.

Jeg tror ikke de sitter på sengekanten mens du sover, heller ikke når du tørker deg bak. De tar seg visst en tur når du hopper i høyet også :)

Jeg tror hjelpern er en åndelig energi som ikke ni-stirrer eller rister på hode om du gjør noe dumt, men er der for å veilede deg om du er på feil spor. Gir deg kanskje små hint som du faktisk må finne ut av selv, siden du har en egen fri vilje til å gjøre det du vil.

Den åndelige energien tror jeg er flere steder samtidig, siden tid og sted ikke er et begrep i den andre dimmensjonen.
Antall ord: 181
*** OOO***

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
puma/f

Innlegg av puma/f »

Brenda skrev:
Mireille skrev:Hva om man ikke vil ha noen hjelper, guide hos seg.
Kan man velge det?
Er de der absolutt hele tiden, når du er våken, når du sover, spiser o.s.v
Syns det høres ekkelt ut at noen "henger" over deg hele døgnet, resten av livet ditt.
Tror ikke det er noe man kan velge seg. Og heldigvis for det.

Jeg tror ikke de sitter på sengekanten mens du sover, heller ikke når du tørker deg bak. De tar seg visst en tur når du hopper i høyet også :)

Jeg tror hjelpern er en åndelig energi som ikke ni-stirrer eller rister på hode om du gjør noe dumt, men er der for å veilede deg om du er på feil spor. Gir deg kanskje små hint som du faktisk må finne ut av selv, siden du har en egen fri vilje til å gjøre det du vil.

Den åndelige energien tror jeg er flere steder samtidig, siden tid og sted ikke er et begrep i den andre dimmensjonen.

Enig der, tror ikke hjelpere har noe særlig utbytte av og leike kikkere for og si det sånn.

Og de gir teng viser at de er der, men som hjelpern min så fint påpekte ; " Jeg er ikke tjenern din." Så de fleste ting må jeg pent finne ut av sjøl men jeg veit at jeg alltid har noen der. Som da jeg var lita og mørkeredd, sa satt han på enden av senga. Eller når jeg lurte på om jeg skulle ta en snarveg igjennom en skog på veg hjem fra fest og han fysisk stoppa meg....
Jeg er glad i hjelpern min! Så jeg tilgir han glatt at han til tider kan være frekk i kjeften :)



Puma/f
Antall ord: 309

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Thevillian
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 71
Startet: 08 Feb 2008 11:23
16

Innlegg av Thevillian »

En jeg kjenner ramlet en gang ned en trapp, men i bunnen ble han "tatt imot" av noe usynlig, så han skadet seg ikke i det hele tatt. Kan dette ha vært en hjelper?
Antall ord: 35

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Pianisten
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 70
Startet: 08 Jan 2007 20:19
17
Kjønn (valgfri): Jente
Har takket: 1 gang

Ja! :)

Innlegg av Pianisten »

Heihei!
Jeg har ikke hatt noen kontakt med hjelperne mine, og vet egentlig ikke noe særlig om dem heller. Men en fortalte meg at det er 3 av dem som alltid er med meg og som står bak meg :) Jeg hadde virkelig ikke hatt noe imot og funnet ut noe mer om de. :mozilla_innocent:
Antall ord: 55
Det du glemmer i morgen kan være det jeg husker aller best

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !