jeg så dn videoen..det er sant det derre. det vil komme en microchip som alle må ha i høyre hand og i pannen...dette kalles djevelens merke og er tallet 666. ingen kan handle eller noe utenom dette merket. dette er også skrevet i Bibelen. mennesket har allerede laget denne. bibelen har forutsagt dette. når dette inntreffer vil det herske en Mann/Kvinne i verden som styrer hele jorda over samfunnet og oss.KB skrev:Så lenge folk husker på et ord: nyanser. Så går alt bra.
Noe sant. noe falsk. Noe sant. noe falskt.
Ideen med holografiske bilder har vært rundt lenge. Og en må bruke ikoner som millioner av mennesker vil bli sterkt følelsesmessig tilknyttet til.
Jeg har selv opplevd flere av tingene i f.eks denne videoen:
http://www.youtube.com/watch?v=KXJGldPk ... re=related
Noe jeg synes er merkelig.
slik som filmen viser så vil det bli slik at folk tror det er gud og jesus som taler og at jesus kommer igjen, men dette er feil.
de troende på jesus vil vite det om det er det rette. de vil kjenne det i sitt hjerte om det er jesus. og i tillegg snakker bibelen om en helt annen måte på gjenkomsten på
dette er ikke noe å tro på for jesus kommer på en helt annen måte enn det som blir gjort.
dette forteller bibelen om.
jesus sier også i bibelen at det er mange som skal tro han kommer men at det ikke er han. og at det er mange mennesker som skal komme i hans navn å fremstille seg for ham. dete er helelr ikke sant.