Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerNoen påstår de har filmet Jesus

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

jente 27
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 380
Startet: 21 Apr 2008 12:59
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: norge
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av jente 27 »

KB skrev:Så lenge folk husker på et ord: nyanser. Så går alt bra.
Noe sant. noe falsk. Noe sant. noe falskt.

Ideen med holografiske bilder har vært rundt lenge. Og en må bruke ikoner som millioner av mennesker vil bli sterkt følelsesmessig tilknyttet til.

Jeg har selv opplevd flere av tingene i f.eks denne videoen:
http://www.youtube.com/watch?v=KXJGldPk ... re=related

Noe jeg synes er merkelig.
jeg så dn videoen..det er sant det derre. det vil komme en microchip som alle må ha i høyre hand og i pannen...dette kalles djevelens merke og er tallet 666. ingen kan handle eller noe utenom dette merket. dette er også skrevet i Bibelen. mennesket har allerede laget denne. bibelen har forutsagt dette. når dette inntreffer vil det herske en Mann/Kvinne i verden som styrer hele jorda over samfunnet og oss.

slik som filmen viser så vil det bli slik at folk tror det er gud og jesus som taler og at jesus kommer igjen, men dette er feil.

de troende på jesus vil vite det om det er det rette. de vil kjenne det i sitt hjerte om det er jesus. og i tillegg snakker bibelen om en helt annen måte på gjenkomsten på :D

dette er ikke noe å tro på for jesus kommer på en helt annen måte enn det som blir gjort.
dette forteller bibelen om.

jesus sier også i bibelen at det er mange som skal tro han kommer men at det ikke er han. og at det er mange mennesker som skal komme i hans navn å fremstille seg for ham. dete er helelr ikke sant.
Antall ord: 280

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
GJest

Innlegg av GJest »

Kimbara skrev:Det er ikke selve tanken på teknologien jeg reagerer på, det er motivet som ligger bak denne bruken du snakker om.

Jeg syns det er litt drøyt å si at det er slik uten å engang vite motivet.
Jeg vet jo ikke hva "de" tenker og tror. Kan bare anta og tippe..

New world order er en teori da. Jeg vet det høres helt sykt ut. Men det er flere personer som har brukt setningene "new world order".

Samtidig så ser jeg rundt meg at Et / ufo ikke blir nevnt seriøs i norsk media.
Disclosure project ble aldri nevnt på norsk tv.
Jeg ser overskrifter om at "ufo'er angriper".

Jeg ser at økonomien i usa går ned. (hva om vi for et pengeløst samfunn) hvor alt foregår elektronisk.
Jeg vet det finnes firmaer som lager michrochip's for å spore opp folk. Det er visst på nyhetene. kan godt linke.

Internett skal kanskje fjernes.
Jesus og andre bilder blir sett rundt forbi på himmelen.

Tydeligvis noen syke folk som holder på.

Hva er motivet til presidenten i Nord Korea?
Hva var motviet til Saddam?

Det finnes faktisk syke folk.... Med både penger makt og inflytelse.
Antall ord: 202

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjest

Innlegg av Gjest »

Jesus er jeg nok nesten bombesikker på at det ikke var men NOE rart var det nok. Kansje en engel? Eller en ånd..
Antall ord: 23

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Skummelt at en kan få millioner tilhengere bare av å projektere et ikon.

Hologrammer kalles slik teknologi. her kan dere se eksempel på et hologram:
http://www.youtube.com/watch?v=W53W_zOwG4k
Antall ord: 32

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4125
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

KB skrev:
Jeg vet jo ikke hva "de" tenker og tror. Kan bare anta og tippe..

New world order er en teori da. Jeg vet det høres helt sykt ut. Men det er flere personer som har brukt setningene "new world order".

Samtidig så ser jeg rundt meg at Et / ufo ikke blir nevnt seriøs i norsk media.
Disclosure project ble aldri nevnt på norsk tv.
Hvorfor skulle norsk media gidde å befatte seg med en oppmerksomhetssyk amerikaner som aldri viser til noe som helst konkret? De er ikke SÅ amerikanske i sitt syn på sensasjonsjag.
Jeg ser overskrifter om at "ufo'er angriper".
Ja vel? Og om en slik overskrift skulle dukke opp - hva får deg til å tro at det ikke bare er tabloidavisens måte å få oppmerksomheten til potensielle kjøpere på? Store overskrifter selger. Sensasjoner selger. Fantastiske nyheter selger. Osv.
Jeg ser at økonomien i usa går ned. (hva om vi for et pengeløst samfunn) hvor alt foregår elektronisk.
Et "pengeløst" samfunn har da ikke noe med økonomien til USA å gjøre - det betyr bare at det ikke finnes kontanter lengre. Ja, vi er nok på vei dit, men jeg skjønner ikke hva dette skal ha med konspirasjoner å gjøre? Det er da bare en naturlig utvikling å fjerne sedler og mynter hvis de er overflødige?
Jeg vet det finnes firmaer som lager michrochip's for å spore opp folk. Det er visst på nyhetene. kan godt linke.
Teknologien er hverken hemmelig eller mystisk, og det brukes blant annet slik at foreldre kan holde styr på ungene sine, og merking av dyr.
Selvfølgelig kan dette brukes til å merke mennesker med, men bare det at teknologien finnes betyr ikke at en ny, mystisk verdensmakt opererer i kulissene.
Internett skal kanskje fjernes.
Nei. Internet 2 er på vei, og det kommer i første omgang til å operere parallelt med Internet, da mest for universiteter og liknende. Etterhvert blir nok Internet 2 mest vanlig - akkurat som at Internet ble langt mer populært enn de andre nettverkene som finnes/fantes. Internet startet akkurat på samme måten som Internet 2 - som et nettverk mellom universiteter.
Jesus og andre bilder blir sett rundt forbi på himmelen.
Og det er da vitterlig noe som er blitt påstått til alle tider.
Tydeligvis noen syke folk som holder på.

Hva er motivet til presidenten i Nord Korea?
Hva var motviet til Saddam?

Det finnes faktisk syke folk.... Med både penger makt og inflytelse.
Jeg ser poenget med å innføre en "New World Order", men jeg ser ikke logikken bak alle disse teoriene som svirrer rundt med mystikk og paranormale virkemidler.
Antall ord: 446
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Keara
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 61
Startet: 15 Okt 2007 23:12
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Innlegg av Keara »

Sol@ngelica skrev:
Dj_Devil skrev:
Sol@ngelica skrev:Må jeg lese hele greia?
Jepp :p Gi referat over hva du har funnet ut etterpå ;P
Jeg driver, men det henger jo ikke på greip :mozilla_laughing:

Herren sa til Noah: «Gå inn i arken, du og hele din husstand! For jeg har funnet at bare du er rettferdig for meg i denne slekt. 2 Av alle rene dyr skal du ta med deg sju par, hann og hunn, og av de dyrene som ikke er rene, ett par, hann og hunn, 3 og likedan av fuglene under himmelen, sju par, hann og hunn, for at deres slekter kan holdes i live på jorden. 4 For om sju dager vil jeg la det regne på jorden i førti dager og førti netter og utrydde fra jorden alt liv som jeg har skapt.» 5 Og Noah gjorde i ett og alt som Herren hadde pålagt ham. 6 Noah var 600 år da storflommen kom over jorden.
7 Så gikk de inn i arken, Noah og hans sønner, hans kone og hans sønnekoner med ham, for å berge seg for vannflommen. 8 Av de rene og urene dyr, av fuglene og alt som kryper på marken, 9 kom to og to, hann og hunn, inn i arken til Noah, slik Gud hadde pålagt ham.quote]

Det jeg lurer på er...hva med alle de svømmende dyra?! They got away scottfree!
Eddie Izzard har en veldig morsom greie på dette:
http://www.youtube.com/watch?v=CFdmG-TRxzE&NR=1
Antall ord: 262
Tænk positivt, det spare så jævli mye tid å energi

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4125
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

Og ikke bare dét, men det var altså kun Noah som var "rettferdig" mot Herren. Av alle mennesker på Jorden var det altså kun én. Herren må ha hatt en enormt dårlig oppslutning til å være så allmektig :D
Antall ord: 40
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjest

Innlegg av Gjest »

uhm... tror nok ikke det var jesus. jeg vet ikke hva det var, men det er sikkert bare en slags kødd
Antall ord: 22

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Ja microchip eksisterer og hologrammer eksisterer. Det kan vi være enig om, hvordan folk kan bruke dette er en annen sak.

Det har alltids eksistert kynisme opp igjennom historien. Mange fine "hvorfor" spørsmål du komme med, jeg er like nysgjerrig på dette selv. hvorfor!

Her er enda et eksempel på et 3d Hologram av Kate Moss:
http://www.youtube.com/watch?v=jIcsYBZSQ48
Antall ord: 66

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
origin
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 6
Startet: 19 Aug 2008 16:46
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim

Innlegg av origin »

Akasha memoria skrev:Jesus er jeg nok nesten bombesikker på at det ikke var men NOE rart var det nok. Kansje en engel? Eller en ånd..

agree. trodde først det var røyk fra pipene men på slutten tenkte jeg bare holy crab :shock:
Antall ord: 44

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Det kan være en prøve.. Se hvordan hologrammene viser seg.

Et hologram av "jesus" ville fått millioner av mennesker til å bli ledet.. Hva enn hologrammet, og dets stemme sier ville de fulgt.

The return of christ.. :mozilla_innocent:

Et eksempel på et hologram av menneske live:
http://www.youtube.com/watch?v=jIcsYBZSQ48
Antall ord: 54

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Innlegg av Konto avsluttet »

He he, Jesus er død, hvis han vises som et spøkels bland de kristne er han jo bare en djevel, eller motsier de seg selv som vanlig??
Antall ord: 29

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Metodisten
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1551
Startet: 15 Jan 2007 15:06
17
Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
Lokalisering: Hordaland
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Metodisten »

Det er lenge siden foto eller film kunne brukes som beviser til noe som helst desverre.
Antall ord: 16

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Pippilotta68
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 12
Startet: 18 Aug 2008 22:37
16

Re: Noen påstår de har filmet Jesus

Innlegg av Pippilotta68 »

Lullie<3 skrev:Så denne videoen på tv2, det er en amatør som har filmet noe han påstår er Jesus. Flere prester skal ha uttalt seg og sagt det er et mirakel som beviser at Gud finnes..

Vet ikke hva jeg skal tro, hva tror dere?

Link:
http://tv2nyhetene.no/snop/article1996790.ece

:mozilla_innocent:
ser ut som røyk ut av de tre pipene i bakgrunnen spør du meg....
Antall ord: 72
Veien blir til mens man går... ;-)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links