Det var ikke noen stor sak i utgangspunktet. Alt du trengte å gjøre var å innse at dette kunne virke frekt på skeptikere. Når du driver å forsvarer deg så aggressivt så syns jeg jo det er gøy å fortsette for å se hva du har å si.ludoburgero skrev:Ikke lag det til en større sak enn det det er.Kimbara skrev:[Ikke prøv deg.
Du skriver om skeptikere generelt. Jeg er skeptiker, og det er ingen hemmelighet. Ikke prøv å vri dine fornærmelser over på meg selv.
Jeg har ikke fornærmet noen med vilje.
Har jeg fornærmet deg? Beklager, det var ikke med vilje.
Jeg tror nok ikke noen av de som er skeptikere her inne fant utsagnet ditt så fryktelig morsomt eller seriøst, så jeg tar meg friheten å være talsmann der. Jeg må beklage personangrepet mitt, men alt jeg gjorde var å føre ditt eget utsagn tilbake på deg selv. Eneste forskjellen var at du var mer generaliserende, og unnlot å skrive direkte til en person.Nei, men når jeg skriver om menneskene og du skriver direkte tilbake til meg og kaller meg ting, så er det faktisk du som går til personangrep. Ikke jeg.Skrev jeg noe om at det var direkte til meg? Jeg bare pekte på at det du skrev går tilbake på deg selv. Og jeg er ikke dum - alle kan se hvem her på forumet du sikter til med slike utsagn.
Ikke uttal deg på vegne av alle heller.
Og jeg må gjenta: jeg har ikke påstått at du rettet det direkte til meg. Alt jeg gjorde var å poengtere at det du skrev går tilbake på deg selv. Jeg beklager at din egen retorikk ikke faller i smak.Jeg gjentar: hvis du føler deg truffet, må du stå for det selv.
At du er en av skeptikerne har du helt rett i, men ingen kritikk var rettet spesielt mot deg. Jeg stilte uansett bare spørsmål og utdypte meg om hvordan jeg undret over væremåten til menneskene utenfor nettet.
Så du vil altså ha meg til å tro at du kun var nysgjerrig og lurte seriøst på dette? Jeg tar det som en fornærmelse i seg selv. Du ser altså ikke hva jeg mente med måten å formulere seg på? Det var i grunn alt jeg ville ha frem.Folk? Alle?
Jeg har ikke annet å si enn at det var DU som misforsto.
Denne var spesifikt rettet til deg. Og heller ikke vondt ment.
Bare "som et tips for deg i fremtiden".
Nå er jeg ferdig med dette. Er du?