Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !
Moderatorer:Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Mathema skrev:på kanal 5, eller mener du fem? jeg har bare kanal fem, jeg. hvis vi har denne kanalen, vil jeg gjerne se det!
Er en skikkelig paranormal kveld på kanal fem den dagen.. Klarsynte etterforskere, åndenes makt, og det spøker til slutt... Men programmet "det spøker" trur jeg går gnske ofte, flere kvelder, på den kanalen, repriser.. :mozilla_smile:
Før gikk programmet om klarsynte Lisa Williams i staden for Åndenes makt, savner henne, hun var ett helt fantastisk medium... Nå er det repriser fra Åndenes makt fra TvN. Noen som vet om Lisa Williams kommer tilbake?
Antall ord: 102
Klem Torill =o)
"Fødselen er ingen begynnelse, døden er ingen ende!"
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her
puma/f
Innleggav puma/f »
anbefaler folkog lese denne artikkelen her om Most Haunted
Jeg har sett det,men det ble litt på kanten da han fyren plutselig ble betatt av en ånd også begynte plutselig ånden å snakke gjennom hans kropp. Det syns jeg var litt på kanten. Men det har vert noen spenndene episoder.
Antall ord: 41
Time passes, people move. Like a river’s flow, it never ends. A childish mind will turn to noble ambition… Young love will become deep affection… The clear water’s surface reflects growth…
Har sett til sesong 10 av most haunted og de lager nye serier nå .Den mannen som er litt eldre og har denne hjelperen sam ble sparket ut i sesong 6 han var bare en bløff så da vet dere det. Her er noen klipp fra youtube der han blir avslørt av teamet som en bløffemaker.
Dem fant ikke ut at hn var en bløff før det kom inn en ny prasykologist som fikk mistanke.
Mantropolix skrev:Har sett til sesong 10 av most haunted og de lager nye serier nå .Den mannen som er litt eldre og har denne hjelperen sam ble sparket ut i sesong 6 han var bare en bløff så da vet dere det. Her er noen klipp fra youtube der han blir avslørt av teamet som en bløffemaker.
Dem fant ikke ut at hn var en bløff før det kom inn en ny prasykologist som fikk mistanke.
Oh noes! Jeg digger Most Haunted, det er høydepunktet i hele uka mi, og Derek er jo helt fantastisk! Skjønt, det er vanskelig å krangle med slike beviser...kanskje jeg bare velger å overse dem, og leve videre i min lille boble =)
Mantropolix skrev:Har sett til sesong 10 av most haunted og de lager nye serier nå .Den mannen som er litt eldre og har denne hjelperen sam ble sparket ut i sesong 6 han var bare en bløff så da vet dere det. Her er noen klipp fra youtube der han blir avslørt av teamet som en bløffemaker.
Oh noes! Jeg digger Most Haunted, det er høydepunktet i hele uka mi, og Derek er jo helt fantastisk! Skjønt, det er vanskelig å krangle med slike beviser...kanskje jeg bare velger å overse dem, og leve videre i min lille boble =)
Hellu, jeg har sett serien "most haunted".. ganske bra program! Har du sett ghost hunters? Synes det er ganske bra Serien går på science fiction kanalen i statene, men du kan få kjøpt den som serie her i Norge også
Nå har jeg gitt opp Most haunted.. Har sett på disse linkene til You tube.. Grrr. Dustefolk!! Men spiller jo bra da.. Nå har jeg begynt å se Lisa Williams heller.. Knall bra!!
CamillaN skrev:Hellu, jeg har sett serien "most haunted".. ganske bra program! Har du sett ghost hunters? Synes det er ganske bra Serien går på science fiction kanalen i statene, men du kan få kjøpt den som serie her i Norge også
Er en skikkelig paranormal kveld på kanal fem den dagen.. Klarsynte etterforskere, åndenes makt, og det spøker til slutt... Men programmet "det spøker" trur jeg går gnske ofte, flere kvelder, på den kanalen, repriser.. :mozilla_smile:
Før gikk programmet om klarsynte Lisa Williams i staden for Åndenes makt, savner henne, hun var ett helt fantastisk medium... Nå er det repriser fra Åndenes makt fra TvN. Noen som vet om Lisa Williams kommer tilbake?[/quote]
Lisa Williams går på tvnorge nå..på søndager kl 20.30. Hun syns jeg er helt rå:):)
Og det spøker programmet, selv om det er fake så syns jeg det er ålreit å se på:) Mye skummelt som skjer egentlig:)
Mente ikke lisa williams er fake.. men det er noen som har skrevet at programmet "det spøker" er fake.. hehe.. men jeg tror nå på alt sånt jeg da.. bare det ikke blir overdrevet. men jeg mener at det ikke er det:) Og lisa williams er helt rå, som sagt. Hun kan sakene sine:)