Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Most Haunted...
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 18 Feb 2008 12:34
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: In between...
Most Haunted...
HEI..
Lurer på om noen av Dere har sett Most Haunted på kanal 5 og hva er Deres tanker om det..
Skal innrømme jeg blir litt fælen av han som snakker med sin "hjelper" Sam.. Han spiller godt hvis det er fake.. Hmmm
Lurer på om noen av Dere har sett Most Haunted på kanal 5 og hva er Deres tanker om det..
Skal innrømme jeg blir litt fælen av han som snakker med sin "hjelper" Sam.. Han spiller godt hvis det er fake.. Hmmm
Antall ord: 45
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Er det den serien med de brødrene?
Han ene er fiiiiin ass
Han ene er fiiiiin ass
Antall ord: 13
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 18 Feb 2008 12:34
- 16
- Lokalisering: In between...
Nei.. Har ikke sett noen brødre.. Ikke så jeg vet om.. Det er en gruppe engelsk folk så oppsøker gamle slott, hus og vertshus og forskjelligt. Disse prøver da å finne bevis på paranormal aktivitet.. Idag klarte Mediumet å finne knokkler bak en gammel mur vegg.. Ekkelt..
Antall ord: 48
Hide post links |
Veit du hva!? Det programmet der tror jeg faktisk på foreløbig asså! Men jeg har ikke sett mange episoder da..Shine skrev:Nei.. Har ikke sett noen brødre.. Ikke så jeg vet om.. Det er en gruppe engelsk folk så oppsøker gamle slott, hus og vertshus og forskjelligt. Disse prøver da å finne bevis på paranormal aktivitet.. Idag klarte Mediumet å finne knokkler bak en gammel mur vegg.. Ekkelt..
Antall ord: 71
Hide post links |
Å det er ikke det med hun ganske så skuddredde tispa?
Hun som liksom skal være skeptiker og overdramatiserer noe så jæ****?
Antall ord: 22
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 29 Sep 2006 00:01
- 18
- Lokalisering: Tranby
- Har takket: 8 ganger
- Blitt takket: 38 ganger
hmm.. tror ikke de er helt til å stole på..
http://www.youtube.com/watch?v=oEP0usvErRI
http://www.youtube.com/watch?v=cSYyX6LL ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=8fg2zXYq ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=oEP0usvErRI
http://www.youtube.com/watch?v=cSYyX6LL ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=8fg2zXYq ... re=related
Antall ord: 34
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 29 Sep 2006 00:01
- 18
- Lokalisering: Tranby
- Har takket: 8 ganger
- Blitt takket: 38 ganger
nei det er Dead Famous, det med han kjekkingen Chris Flemming..Sol@ngelica skrev:Å det er ikke det med hun ganske så skuddredde tispa?
Antall ord: 36
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 31 Mar 2008 12:02
- 16
- Lokalisering: Sunnmøre
- Blitt takket: 1 gang
Ditta programmet "det spøker" du mener?? Det er vel de norke navne kanskje..
Synes det er litt voldsomt jeg, og vet ikke helt hva jeg skal tro.. Har ikke sett mange episoder (3?) men jeg så den episoden da spøkelse plutselig gikk inn i kroppen til ditta mediummet og begynte og rope opp og opp igjen ett ord.. (husker ikke ordet) Og de andre i teamet måtte kaste seg over han.. Han var helt vill, så kom han til seg selv igjen...
Kan selfølgelig være tilfelle, men jeg trodde at erfarne medium har innøvd beskyttelse og har såpass mange hjelpere og guider rundt seg at en ånd ikke uten videre kan ta plass i kroppen hans... Synes det var så merkelig... Men avskriver det ikke...
Dessuten går dette litt seint, og jeg er alene fire uker i strekk når sambueren min er på sjøen, så jeg vil ikke skremme meg opp unødig før sengetid.. Så ette Lisa Williams show, eller åndenes makt slår jeg over på en annen kanal... Åndenes makt og de programmene er greit, men på dette så kjipper jeg meg litt for mye.. haha...
Synes det er litt voldsomt jeg, og vet ikke helt hva jeg skal tro.. Har ikke sett mange episoder (3?) men jeg så den episoden da spøkelse plutselig gikk inn i kroppen til ditta mediummet og begynte og rope opp og opp igjen ett ord.. (husker ikke ordet) Og de andre i teamet måtte kaste seg over han.. Han var helt vill, så kom han til seg selv igjen...
Kan selfølgelig være tilfelle, men jeg trodde at erfarne medium har innøvd beskyttelse og har såpass mange hjelpere og guider rundt seg at en ånd ikke uten videre kan ta plass i kroppen hans... Synes det var så merkelig... Men avskriver det ikke...
Dessuten går dette litt seint, og jeg er alene fire uker i strekk når sambueren min er på sjøen, så jeg vil ikke skremme meg opp unødig før sengetid.. Så ette Lisa Williams show, eller åndenes makt slår jeg over på en annen kanal... Åndenes makt og de programmene er greit, men på dette så kjipper jeg meg litt for mye.. haha...
Antall ord: 200
Klem Torill =o)
"Fødselen er ingen begynnelse, døden er ingen ende!"
"Fødselen er ingen begynnelse, døden er ingen ende!"
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Apr 2008 14:09
- 16
- Lokalisering: i et tre
Hvis du snakker om most Haunted UK, er den veldig veldig bra. Så noen episoder da jeg besøkte en veninne i England. Noen sett den hvor de var i Tower Bridge..?? Aldri vært så skremt og fasinert på en gang !
Antall ord: 42
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Nov 2004 15:47
- 20
- Lokalisering: valdres
Det Spøker ja!
Ser på det programmet hver torsdag, så ofte jeg kan iallfall! Veit neimen ikke hva jeg skal tru om programemt jeg... Det kommer jo faktisk lyder, noen ganger flytter ting på deg, og han Derick fant knokler inni en vegg. men jeg syns han nesten er litt for flink om du skjønner.. nesten alt han sier stemmer! Men utover det, så kan det jo hende han bare er veldig dyktig. han fant jo de knoklene inni en vegg da! :mozilla_surprised:
han er ikke et medium i seg selv, så han er ikke den som er vandt med at åndene tar plass i hans kropp. han er bare en "synsk" som får masse hjelp fra hjelperen sin Sam. Så det er jo ikke så rart at han syns det er ukonfortabelt å bli overtatt! Han prøver jo faktisk å ikke bli det mange ganger ved at han sier "hold deg borte, dette vil jeg ikke!"
Elsker programmet selv om det er fake eller ikke! :mozilla_smile:
Ser på det programmet hver torsdag, så ofte jeg kan iallfall! Veit neimen ikke hva jeg skal tru om programemt jeg... Det kommer jo faktisk lyder, noen ganger flytter ting på deg, og han Derick fant knokler inni en vegg. men jeg syns han nesten er litt for flink om du skjønner.. nesten alt han sier stemmer! Men utover det, så kan det jo hende han bare er veldig dyktig. han fant jo de knoklene inni en vegg da! :mozilla_surprised:
han er ikke et medium i seg selv, så han er ikke den som er vandt med at åndene tar plass i hans kropp. han er bare en "synsk" som får masse hjelp fra hjelperen sin Sam. Så det er jo ikke så rart at han syns det er ukonfortabelt å bli overtatt! Han prøver jo faktisk å ikke bli det mange ganger ved at han sier "hold deg borte, dette vil jeg ikke!"
Elsker programmet selv om det er fake eller ikke! :mozilla_smile:
Antall ord: 171
~*lehni*~
Hide post links |
-
- UTESTENGT ! Ref regelverket !
- Startet: 31 Okt 2005 10:18
- 19
Den gjengen er vel avslørt for juks for lenge siden?
Antall ord: 11
Don't be so open assed. Your poop falls out.
(14:46:22) Parachat: illegal jaha comments
(14:46:22) Parachat: illegal jaha comments
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Apr 2008 14:09
- 16
- Lokalisering: i et tre
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Mar 2008 20:34
- 16
- Kjønn (valgfri): Night Princess
- Lokalisering: Sandnes
på kanal 5, eller mener du fem? jeg har bare kanal fem, jeg. hvis vi har denne kanalen, vil jeg gjerne se det!
Antall ord: 23
En dag skal vi dø, men alle de andre dagene skal vi det ikke.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 21 Jun 2006 14:54
- 18
- Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
- Lokalisering: Borti natta
- Har takket: 163 ganger
- Blitt takket: 171 ganger
Ja, det er på kanal fem hver torsdag. Jeg synes det er bra, jeg...
Antall ord: 14
Memento mori
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Nov 2006 19:19
- 18
- Kjønn (valgfri): jinte
- Har takket: 113 ganger
- Blitt takket: 53 ganger
Det er godt mulig prgrammet snaker sant, men jeg syns det er jævlig dårlig..
Antall ord: 16
☮
Hide post links |