Er det sant? :mozilla_surprised:kinlas skrev:Hehe, det er jo sant. Men jeg hadde ikke fålt noen forskjell om jeg var helt mutters alene eller om jeg hadde en midd ved siden av meg..Hecate skrev:Ingen er noen sinne alene. Det er alltid noe rundt til en hver tid. For de som ikke tror på spøkelser og usynlige energier, så kan jeg trøste dere med at dere har nok av selskap av midd og andre småkryp.
Vi er aldri alene. Vi er en helhet, bundet sammen i unverser og antiuniverser, vi kan ikke sanse alt i menneskekroppen. Men noen ganger føler vi at det er noe mer, noen energier er vi mer sensitive for enn andre og det kan være ubehagelig. Det kan gi fysiske manifestasjoner som hodepine, kvalme og tretthet eller en ubeskrivelig god følelse av kjærlighet, lettelse og erkjennelse av en er ett med helheten eller en gjenforening med noe kjent.
Men det hele kommer an på hvordan du reagerer på energien. Og frykt manifesterer den første, mens åpenhet manifesterer den andre.
Likevel; selv de høyeste energier gir hodepine, frostanfall og andre ubehagelige symptomer, rett og slett fordi kroppen ikke er vant til det og en blir helt utslått.
Men til det du opplever, det kan være at du rett og slett har fått med deg en ny energi etter at farmoren din gikk over og du merker at det er noe "nytt." Ikke vær redd for det, det er ingenting annet enn frykten som er skadelig. Det andre er en forgrening av deg og i mangel av bedre norsk ord; embrace it.