Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderAldri alene

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

kinlas skrev:
Hecate skrev:Ingen er noen sinne alene. Det er alltid noe rundt til en hver tid. For de som ikke tror på spøkelser og usynlige energier, så kan jeg trøste dere med at dere har nok av selskap av midd og andre småkryp.
Hehe, det er jo sant. Men jeg hadde ikke fålt noen forskjell om jeg var helt mutters alene eller om jeg hadde en midd ved siden av meg..
Er det sant? :mozilla_surprised:

Vi er aldri alene. Vi er en helhet, bundet sammen i unverser og antiuniverser, vi kan ikke sanse alt i menneskekroppen. Men noen ganger føler vi at det er noe mer, noen energier er vi mer sensitive for enn andre og det kan være ubehagelig. Det kan gi fysiske manifestasjoner som hodepine, kvalme og tretthet eller en ubeskrivelig god følelse av kjærlighet, lettelse og erkjennelse av en er ett med helheten eller en gjenforening med noe kjent.
Men det hele kommer an på hvordan du reagerer på energien. Og frykt manifesterer den første, mens åpenhet manifesterer den andre.
Likevel; selv de høyeste energier gir hodepine, frostanfall og andre ubehagelige symptomer, rett og slett fordi kroppen ikke er vant til det og en blir helt utslått.

Men til det du opplever, det kan være at du rett og slett har fått med deg en ny energi etter at farmoren din gikk over og du merker at det er noe "nytt." Ikke vær redd for det, det er ingenting annet enn frykten som er skadelig. Det andre er en forgrening av deg og i mangel av bedre norsk ord; embrace it.
Antall ord: 281
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu

Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Mathema
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 27 Mar 2008 20:34
16
Kjønn (valgfri): Night Princess
Lokalisering: Sandnes

Innlegg av Mathema »

utrolig mange gode svar i denne debatten!

Jeg tror du kanskje du overdriver litt, men jeg vet jo ikke. Jeg er ofte også litt småredd om natten, men jeg har blitt modigere :mozilla_smile: . Jeg tror også at det muligens er noen eller noe med deg, særlig siden du har snakket med dem da du var liten. Som zind sier, du kan sikkert bare si at du ikke ønsker at de skal vise seg for deg eller skremme deg.
Antall ord: 81
En dag skal vi dø, men alle de andre dagene skal vi det ikke.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Skarabè
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 31 Mar 2008 12:02
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sunnmøre
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Skarabè »

Vet du hva du kan prøve?? Noe jeg bruker å gjøre... Lage "beskyttelses ring"rundt deg...Tankens kraft, utrulig hvordan dette fuungerer...

Du tenker deg en ring rundt kroppen, som en liten rokkering i en skinnende fin farve, gjerne sølv eller gull... Du tenker at du plassserer din kjærlighet og glede i denne ringen... Så tenker du at du beveger ringen opp og ned langs kroppen... Slik blir det dannet en gjennomsiktig, men ugjennomtrengelig hinne i denne gylne fargen fra topp til tå... Denne hinnen vi beskytte deg mot negative energier fra både den fysiske og den åndelige værdenen... Og sist men ikke minst, den som sender fra seg negativ energi vil bli møtt med din kjærlighet i ringen!! :mozilla_smile:

Gjør gjerne dette hver dag... Jeg bruker å gjøre det før jeg legger meg på kvelden innimellom, spessielt når jeg føler meg utrygg og kjenner energier jeg ikke liker.. jeg har følt meg mye bedre etter jeg begynte med det.. Las det i en av bøkene jeg lånte på biblioteket... Prøv dette og se om det hjelper... :D
Antall ord: 193
Klem Torill =o)

Bilde
"Fødselen er ingen begynnelse, døden er ingen ende!"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
BloodyMarried
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 23 Mai 2008 20:21
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Akershus fylke

Innlegg av BloodyMarried »

Jeg tror at det alltid er noen der som du ikke kan se som er der for og passe på deg på en måte. Jeg er ikke helt sikker på hva det kan være. :mozilla_undecided:
Antall ord: 36
Jeg er ditt største mareritt :p

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links