Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !
Moderatorer:Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Amfelia skrev:Sesongens siste Åndenes Makt synes jeg var skikkelig dårlig, ikke for å "sverte" Lilli, men det å føre over en som kommer på en visitt i ny og ne, dersom dette var tippoldemoren til kvinnen som bodde der????
Man skal vel ikke "vise" bort en mulig hjelper...., mulig jeg misforstår, men det gjør jeg jo både titt og ofte....
Samboern satt og lo (han er IKKE fan av slike programmer og tror absolutt ikke på sånt), han ser kun fordi jeg er redd for å se det alene , han syns siste episode var rar!
Nå skjønner jeg absolutt ingenting. I går skrev jeg et innlegg med overskrift: Åndenes Makt til Fredrikstad......hvor har den tråden blitt av????
Vel vel, det er bare en oppdatering jeg skal komme med.
Jeg trodde TV-teamet med den klarsynte skulle komme i dag, men det var kun befaring de var på. To utskremte medarbeidere med et lite kamera ble vist rundt og fikk historiene vedr stedet.
Det skal lages ti programmer som skal vises til høsten, og de skal etter alle befaringene finne ut av hvor de skal filme
Så da gjenstår det å se om Balaklava blir valgt
Det var bare det jeg skulle si
Angel2003 skrev:Spøkelse har tatt den......
det spøker på forumet..... ikke bare i Fr.stad...
Vet du, jeg begynner faktisk å lure på det Noe må det være. Mulig "noen" ikke vil at det skal ut.......kanskje jeg har dratt med meg et par av de 14 som er på Balaklava
Angel2003 skrev:Dere er tydeligvis ikke alene der - nei!!!
Beviset har vi her på Paranormal!!
Ja, det er nok ikke godt nok som bevis, men troen er der....tviler ikke jeg
Jeg fikk vertfall bekreftet i dag, at de klarsynte som kommer til et sted, IKKE vet noe på forhånd.
Amfelia skrev:Sesongens siste Åndenes Makt synes jeg var skikkelig dårlig, ikke for å "sverte" Lilli, men det å føre over en som kommer på en visitt i ny og ne, dersom dette var tippoldemoren til kvinnen som bodde der????
Man skal vel ikke "vise" bort en mulig hjelper...., mulig jeg misforstår, men det gjør jeg jo både titt og ofte....
Samboern satt og lo (han er IKKE fan av slike programmer og tror absolutt ikke på sånt), han ser kun fordi jeg er redd for å se det alene , han syns siste episode var rar!
Jeg syns TV Norge bruker idiotiske virkemidler, som skremmende musikk. Det er egenetlig ikke så skummelt i seg selv, men de gjør det til en nesten forferdelig opplevelse. Lager de dem for å skremme?
Når de filmer ting som faller ned, bare for å illustrere, tror jeg det er fordi det er et skremmende virkemiddel..
Antall ord: 156
En dag skal vi dø, men alle de andre dagene skal vi det ikke.
Jeg syns TV Norge bruker idiotiske virkemidler, som skremmende musikk. Det er egenetlig ikke så skummelt i seg selv, men de gjør det til en nesten forferdelig opplevelse. Lager de dem for å skremme?
Når de filmer ting som faller ned, bare for å illustrere, tror jeg det er fordi det er et skremmende virkemiddel..
Det er jo ikke bare TVNorge som bruker virkemidler som lyd for å lage det mer spennende. Om du skrur av lyden på skrekkfilmen så er det ikke mye skremmende...