Samboern satt og lo (han er IKKE fan av slike programmer og tror absolutt ikke på sånt), han ser kun fordi jeg er redd for å se det alene , han syns siste episode var rar!Amfelia skrev:Sesongens siste Åndenes Makt synes jeg var skikkelig dårlig, ikke for å "sverte" Lilli, men det å føre over en som kommer på en visitt i ny og ne, dersom dette var tippoldemoren til kvinnen som bodde der????
Man skal vel ikke "vise" bort en mulig hjelper...., mulig jeg misforstår, men det gjør jeg jo både titt og ofte....
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Åndenes Makt 2008
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Antall ord: 99
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 22 Apr 2008 19:41
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Buskerud
Re: Åndenes Makt 2008
Eps 8. Kjenner faktisk mamma. Jobba med hu, og hun fortalte alt sammen som skjedde hos hu. Jaja..barbara skrev:Er det bare 4 episoder i år eller er det jeg som ikke kan telle?
http://clients.playout.se/goservice.asp ... ndenesMakt
De andre er epsioder fra før jul...
2008:
Mystisk ring og grønn mann
Ikke hjemme alene
Stallen
og episoden idag jeg ikke vet hva heter...
Men er det noen som vet om et sted der man kan se ALLE åndenes makt eps ??
Antall ord: 86
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 16 Jan 2008 22:37
- 16
- Lokalisering: Østfold
Nå skjønner jeg absolutt ingenting. I går skrev jeg et innlegg med overskrift:
Åndenes Makt til Fredrikstad......hvor har den tråden blitt av????
Vel vel, det er bare en oppdatering jeg skal komme med.
Jeg trodde TV-teamet med den klarsynte skulle komme i dag, men det var kun befaring de var på. To utskremte medarbeidere med et lite kamera ble vist rundt og fikk historiene vedr stedet.
Det skal lages ti programmer som skal vises til høsten, og de skal etter alle befaringene finne ut av hvor de skal filme
Så da gjenstår det å se om Balaklava blir valgt
Det var bare det jeg skulle si
(men jeg lurer ennå på hvor tråden har blitt av?)
Åndenes Makt til Fredrikstad......hvor har den tråden blitt av????
Vel vel, det er bare en oppdatering jeg skal komme med.
Jeg trodde TV-teamet med den klarsynte skulle komme i dag, men det var kun befaring de var på. To utskremte medarbeidere med et lite kamera ble vist rundt og fikk historiene vedr stedet.
Det skal lages ti programmer som skal vises til høsten, og de skal etter alle befaringene finne ut av hvor de skal filme
Så da gjenstår det å se om Balaklava blir valgt
Det var bare det jeg skulle si
(men jeg lurer ennå på hvor tråden har blitt av?)
Antall ord: 123
*** OOO***
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Mar 2008 13:36
- 16
Spøkelse har tatt den......
det spøker på forumet..... ikke bare i Fr.stad...
Antall ord: 15
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
Vet du, jeg begynner faktisk å lure på det Noe må det være. Mulig "noen" ikke vil at det skal ut.......kanskje jeg har dratt med meg et par av de 14 som er på BalaklavaAngel2003 skrev:Spøkelse har tatt den......
Antall ord: 53
*** OOO***
Hide post links |
Har søkt etter den jeg også, finner den ikke nei, ser da ut som den er sletta..
Antall ord: 18
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
Det er det snodigste jeg har sett på lenge Den er faktisk borte.....ASBJØRN, hva har du gjortSol@ngelica skrev:Har søkt etter den jeg også, finner den ikke nei, ser da ut som den er sletta..
Antall ord: 40
*** OOO***
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Dere er tydeligvis ikke alene der - nei!!!
Beviset har vi her på Paranormal!!
Antall ord: 13
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
Ja, det er nok ikke godt nok som bevis, men troen er der....tviler ikke jegAngel2003 skrev:Dere er tydeligvis ikke alene der - nei!!!
Jeg fikk vertfall bekreftet i dag, at de klarsynte som kommer til et sted, IKKE vet noe på forhånd.
Spennende........håper de velger ut stedet!!
Antall ord: 58
*** OOO***
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Mar 2008 20:34
- 16
- Kjønn (valgfri): Night Princess
- Lokalisering: Sandnes
Jeg syns TV Norge bruker idiotiske virkemidler, som skremmende musikk. Det er egenetlig ikke så skummelt i seg selv, men de gjør det til en nesten forferdelig opplevelse. Lager de dem for å skremme?barbara skrev:Samboern satt og lo (han er IKKE fan av slike programmer og tror absolutt ikke på sånt), han ser kun fordi jeg er redd for å se det alene , han syns siste episode var rar!Amfelia skrev:Sesongens siste Åndenes Makt synes jeg var skikkelig dårlig, ikke for å "sverte" Lilli, men det å føre over en som kommer på en visitt i ny og ne, dersom dette var tippoldemoren til kvinnen som bodde der????
Man skal vel ikke "vise" bort en mulig hjelper...., mulig jeg misforstår, men det gjør jeg jo både titt og ofte....
Når de filmer ting som faller ned, bare for å illustrere, tror jeg det er fordi det er et skremmende virkemiddel..
Antall ord: 156
En dag skal vi dø, men alle de andre dagene skal vi det ikke.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
Det er jo ikke bare TVNorge som bruker virkemidler som lyd for å lage det mer spennende. Om du skrur av lyden på skrekkfilmen så er det ikke mye skremmende...Mathema skrev:Jeg syns TV Norge bruker idiotiske virkemidler, som skremmende musikk. Det er egenetlig ikke så skummelt i seg selv, men de gjør det til en nesten forferdelig opplevelse. Lager de dem for å skremme?barbara skrev:Samboern satt og lo (han er IKKE fan av slike programmer og tror absolutt ikke på sånt), han ser kun fordi jeg er redd for å se det alene , han syns siste episode var rar!Amfelia skrev:Sesongens siste Åndenes Makt synes jeg var skikkelig dårlig, ikke for å "sverte" Lilli, men det å føre over en som kommer på en visitt i ny og ne, dersom dette var tippoldemoren til kvinnen som bodde der????
Når de filmer ting som faller ned, bare for å illustrere, tror jeg det er fordi det er et skremmende virkemiddel..
Det er jo litt av greia, skal være fengende vettu
Antall ord: 198
*** OOO***
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Du kan jo nevne dette med "forsvinningsnummeret" til TVN.. de blir nok litt mer interessert da...
Antall ord: 16
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 21 Jun 2006 14:54
- 18
- Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
- Lokalisering: Borti natta
- Har takket: 163 ganger
- Blitt takket: 171 ganger
Hehe... det er det jeg sier: det er poltergeist på paran...
Antall ord: 11
Memento mori
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
Deter helt klart endel bugs på Paran. De stjeler innlegg og tråder og koser seg med det.
Det må være noen småjævler kanksje
Det må være noen småjævler kanksje
Antall ord: 27
*** OOO***
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 21 Jun 2006 14:54
- 18
- Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
- Lokalisering: Borti natta
- Har takket: 163 ganger
- Blitt takket: 171 ganger
Det kan være demoner eller djevler, ja... de er svæert så populære nå om dagen.. :mozilla_wink:
Antall ord: 20
Memento mori
Hide post links |