Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Skremmende haiker
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Nov 2006 19:19
- 18
- Kjønn (valgfri): jinte
- Har takket: 113 ganger
- Blitt takket: 53 ganger
Enig i at det høres mistenkelig ut som en vandrehistorie, og har hørt hauger av liknende, men på den annen side er det etter sigende litt sannhet i all løgn, og hva med de som hevder at de faktisk har opplevd dette? Skal vi bare blåse dem av? Det faktum at det finnes mange vandrehistorier om haikespøkelser her i verden, forandrer ikke det annet faktum at noen kan ha hatt virkelige opplevelser som tilsvarer spøkelsesfortellingene.
Fikk forøvrig grøsninger på ryggen av det første innlegget.. Men lurer på det samme som karina: hva hvis du ser henne, ignorerer henne og baksetet, der hun altså da skal dukke opp, er fylt opp? Ser du bare et speilbilde av henne, da, eller skviser hun seg inn mellom passasjerene? Så behagelig for dem, iallefall...
Nei, men helt seriøst så tror jeg at ikke alle opplever samme ting, så det er ikke så rart hvis noen har opplevd henne og andre ikke. Jeg, for eksempel, hadde sikkert ikke merket en dritt. Jeg kunne sikkert gått inn i et hus med spøkelser, vampyrer, demoner, skrømt, poltergeister og alskens onde ånder uten å legge merke til noe utenom det vanlige, mens andre er ekstremt vare for slikt, og kan godt ha opplevd å se dama stå desperat og veive med øksa si ved veikanten.
Fikk forøvrig grøsninger på ryggen av det første innlegget.. Men lurer på det samme som karina: hva hvis du ser henne, ignorerer henne og baksetet, der hun altså da skal dukke opp, er fylt opp? Ser du bare et speilbilde av henne, da, eller skviser hun seg inn mellom passasjerene? Så behagelig for dem, iallefall...
Nei, men helt seriøst så tror jeg at ikke alle opplever samme ting, så det er ikke så rart hvis noen har opplevd henne og andre ikke. Jeg, for eksempel, hadde sikkert ikke merket en dritt. Jeg kunne sikkert gått inn i et hus med spøkelser, vampyrer, demoner, skrømt, poltergeister og alskens onde ånder uten å legge merke til noe utenom det vanlige, mens andre er ekstremt vare for slikt, og kan godt ha opplevd å se dama stå desperat og veive med øksa si ved veikanten.
Antall ord: 228
☮
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Jan 2007 15:06
- 17
- Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
- Lokalisering: Hordaland
- Har takket: 1 gang
- Blitt takket: 1 gang
Det oser av denne gode historien her lang vei.
https://www.paran.no/forum/phpbb2/viewt ... highlight=
Men jeg likte historien til trådstarter her jeg alltså.
https://www.paran.no/forum/phpbb2/viewt ... highlight=
Men jeg likte historien til trådstarter her jeg alltså.
Antall ord: 27
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 04 Des 2007 12:37
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: moss
Vi har nok en slik historie i moss vi og Når man kjører til verner kloster, skal det stå en mann langs veien å haike. Tar man han ikke med så sitter han plutselig i bilen din, men forsvinner så fort du har sett han.. Masse historier oppe på fuglevik.
Antall ord: 51
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Maoli AM. skrev:Håper jeg slipper å oppleve noe sånt! hvis jeg noen gang gjør det, kommer jeg til å dø- bare av skrekken Hvis det er sant da
...og når du dør, kommer din ulykksalige, bokstavelig talt dødsskremte ånd til å henge igjen og gjøre akkurat det samme med andre bilister. Til slutt er dere en hel gjeng som krangler om å få skyss hos de levende, som ikke akkurat krangler om å få ta med seg dere. haha..
Men sant eller ikke, sånne historier syns jeg faktisk er kjempespennende! "Chicagos hvite dame" er jo ekstremt bra, da, uansett om det er fleip eller fakta.
Antall ord: 109
☮
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 21 Jun 2006 14:54
- 18
- Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
- Lokalisering: Borti natta
- Har takket: 163 ganger
- Blitt takket: 171 ganger
Når jeg er død, skal jeg spøke i hytt å pine!!
Antall ord: 13
Memento mori
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
-
- Standard bruker
- 18
Da skal jeg bli spøkelse på msn..Husker du den tråden?
Memento mori
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Astarte skrev:Når jeg er død, skal jeg spøke i hytt å pine!!
Sol@ngelica skrev:Det skal jeg love deg jeg skal gjøre også
Jeg vil og.. bare utesteng meg, dere!Astarte skrev:Aner jeg et samarbeid?
Antall ord: 41
☮
Hide post links |
Hæ?? Hvorfor skal dere drive å hjemsøke folk da? Kjipe mennesker! Jeg skal såååå vekk herifra...altså når den dagen kommer, hvor asken min blir spredd rundt om plassen!!!
Antall ord: 30
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Vi møtes på msn alle sammen :mozilla_cool:
Antall ord: 9
Memento mori
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
tenk å spre asken sin på para, a! Det går jo ikke an.
☮
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Nov 2005 10:00
- 19
Jeg har hørt om ei haiker litt sør for Alta. Ho står og haiker langs veien, tar man henne ikke på, dukker ho opp i baksete - er vel nesten standardutfall dette på disse historiene.un0rmal skrev:Hahaha.. jeg vet om tre forskjellige haiker-historier her i finnmark. Vet ikke helt hvordan de er. Men husker at jeg har hørt om tre.
Fortalte dette til han ene jeg delte rom med i militæret som var fra Alta (jeg er fra Østfold). Han ble jo livredd, he he, han hadde nemlig hørt samme historie, men har trodd det bare var en spøk. Men når til og med jeg fra Østfold hadde hørt om ho, ja da måtte det være sant mente han. Han skulle aldri kjøre den strekningen igjen.
Angående spøkelse på Ørlandet, skal opp der for første gang på 15 år om en ukes tid. Kunne vært spennende å kjøre forbi. Heter den Hokksdalen eller Haugsdalen? Begge deler er nemlig blitt nevnt flere ganger.
Austrått må jeg og ta en tur, også kanonen da, men det er vel lite med spøkelser akkurat der Mye må ha forandret seg der oppe nå, så dette skal bli et gledelig gjensyn håper jeg!
Antall ord: 218
Hide post links |