Enig i at det høres mistenkelig ut som en vandrehistorie, og har hørt hauger av liknende, men på den annen side er det etter sigende litt sannhet i all løgn, og hva med de som hevder at de faktisk
har opplevd dette? Skal vi bare blåse dem av? Det faktum at det finnes mange vandrehistorier om haikespøkelser her i verden, forandrer ikke det annet faktum at noen kan ha hatt virkelige opplevelser som tilsvarer spøkelsesfortellingene.
Fikk forøvrig grøsninger på ryggen av det første innlegget..

Men lurer på det samme som karina: hva hvis du ser henne, ignorerer henne og baksetet, der hun altså da skal dukke opp, er fylt opp? Ser du bare et speilbilde av henne, da, eller skviser hun seg inn mellom passasjerene? Så behagelig for dem, iallefall...
Nei, men helt seriøst så tror jeg at ikke alle opplever samme ting, så det er ikke så rart hvis noen har opplevd henne og andre ikke. Jeg, for eksempel, hadde sikkert ikke merket en dritt. Jeg kunne sikkert gått inn i et hus med spøkelser, vampyrer, demoner, skrømt, poltergeister og alskens onde ånder uten å legge merke til noe utenom det vanlige, mens andre er ekstremt vare for slikt, og kan godt ha opplevd å se dama stå desperat og veive med øksa si ved veikanten.