UFO, Kornsirkler & fenomenTror DU på annet intelligent liv i universet?

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler

Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mar 2007 11:02
18
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

ufo skrev: Utrolig at dette fenomenet IKKE blir tatt mere seriøst på høyeste nivå ??
Det er egentlig skremmende og ikke minst avslørende etter min mening.
Det gjør nok det, men grunnen til at vi ikke hører noe særlig fra det holdet er antakelig at det ikke er noe informasjon å komme med. Og ja, det er avslørende.
Husk at det legges veldig mye penger i å søke etter liv i verdensrommet.
Antall ord: 77
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 06 Nov 2006 01:15
18
Har takket: 603 ganger
Blitt takket: 389 ganger

Innlegg av UFO »

Kimbara skrev:
ufo skrev: Utrolig at dette fenomenet IKKE blir tatt mere seriøst på høyeste nivå ??
Det er egentlig skremmende og ikke minst avslørende etter min mening.
Det gjør nok det, men grunnen til at vi ikke hører noe særlig fra det holdet er antakelig at det ikke er noe informasjon å komme med. Og ja, det er avslørende.
Husk at det legges veldig mye penger i å søke etter liv i verdensrommet.
Er nå av den oppfatningen at noen vet hva det hele dreier seg om. Altså ufo fenomenet.
Det blir av mange i de øverste lag til de grader latterliggjort og dysset ned. Bare det er ganske så avslørende. Hva er det vi IKKE må få vite. Der blir det spennende å følge utviklingen.

Søken etter liv - blant annet SETI prosjektet har jeg fortsatt ingen tro på.
I værste fall kan jo dette bare være satt i scene for å dekke over den rette sannheten om at vi har og har hatt besøk av "aliens" i mange mange år.

Uansett tro eller tvil. Temaet er og blir meget fascinerende.

Tenk hvor lite vi visste på 1800 tallet, og hvor mye vi overhode ikke drømte om eksisterte eller kunne være mulig er helt vanlig idag.
Antall ord: 218
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Antall ord: 25

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 06 Nov 2006 01:15
18
Har takket: 603 ganger
Blitt takket: 389 ganger

Innlegg av UFO »

Den første videosnutten har jeg sett tidligere. Det finnes flere av ham.
Den andre var ny for meg. Seriøst og int.
Det er fint at det finnes endel personer som monitorerer NASA sitt samband, ihvertfall de som ikke blir cryptet. Radioamatørene "world wide" er gode til slikt. Det var nok lettere før, men sikkert mulig i dag også.

Jeg skal være den første til å bøye meg i støvet OM det viser seg at UFO fenomenet bare er innbildning og fantasi. Tror ikke det blir nødvendig å bøye seg i støvet :mozilla_wink:
Antall ord: 129
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Det finnes mye forskning innenfor dette områder. og veldig mange troverdige personer som står frem og fortelle hva de vet. Hvis man søker på disclosure project på youtube så kan man se mange av disse vitneutsagnene. Hvis man bruker sin egen dømmekraft og intuisjon så kan mange av oss se på folk om de snakker sant. Disse menneskene har jeg sett fortelle ut flere ganger og ser tydelig at dette er vanlige mennesker som meg og deg.

http://www.youtube.com/watch?v=bTqVHZOTrwY
Antall ord: 88

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Jan 2005 09:49
20
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

KB skrev:Det finnes mye forskning innenfor dette områder. og veldig mange troverdige personer som står frem og fortelle hva de vet. Hvis man søker på disclosure project på youtube så kan man se mange av disse vitneutsagnene. Hvis man bruker sin egen dømmekraft og intuisjon så kan mange av oss se på folk om de snakker sant. Disse menneskene har jeg sett fortelle ut flere ganger og ser tydelig at dette er vanlige mennesker som meg og deg.

Disclosure Project blir ikke mer seriøst eller sannferdig selv om du linker til dem ofte.

Kanskje du heller skal prøve å møte min dokumentasjon på deres løgnaktighet, heller enn å bare si det samme om og om igjen, og at jeg hver gang viser til at de ikke er til å stole på.
Antall ord: 143

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Nei BA.

Du sier at et par av dem lyver. Skal en da kaste baby'en ut med badevannet?

Igjen. her generaliserer du.

I en annen post sier du at Disclosureproject har sagt at de skullel vise frem fri energi i 2001. Har du link til dette? Hvis ikke blir dette bare en løs påstand Ba, på samme måte som du hardt og brutalt diser DP er løgnere og sier folk IKKE må lytte til dem.
Antall ord: 80

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Ashtar
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 23 Feb 2008 03:56
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: I en annen galakse, langt langt borte

Innlegg av Ashtar »

BA. skrev:
KB skrev:Det finnes mye forskning innenfor dette områder. og veldig mange troverdige personer som står frem og fortelle hva de vet. Hvis man søker på disclosure project på youtube så kan man se mange av disse vitneutsagnene. Hvis man bruker sin egen dømmekraft og intuisjon så kan mange av oss se på folk om de snakker sant. Disse menneskene har jeg sett fortelle ut flere ganger og ser tydelig at dette er vanlige mennesker som meg og deg.

Disclosure Project blir ikke mer seriøst eller sannferdig selv om du linker til dem ofte.

Kanskje du heller skal prøve å møte min dokumentasjon på deres løgnaktighet, heller enn å bare si det samme om og om igjen, og at jeg hver gang viser til at de ikke er til å stole på.
Det blir heller ikke http://www.circlemakers.org :)
Antall ord: 153
Meninga med livet, er å gi livet mening.
http://www.musikkdiskusjon.no - Diskusjonsforum for musikk,registrer deg nå! :D
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
20

Innlegg av BA. »

Ashtar skrev:
BA. skrev:

Det blir heller ikke http://www.circlemakers.org :)
Nei, ikke stol blindt på dem, men har jeg trukket dem fram som sannhetsvitner her noe sted?

De lager en del kornsirkler, som de dokumenterer, så det bør vel være greit nok å tro på, men hva mener du de lyver om?
Antall ord: 198

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Innlegg av Konto avsluttet »

Mariann66 skrev:Nok en talentløs tråd...
Beste innlegget i denne tråden :D
En 6er ifra meg.
Antall ord: 18

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Ashtar
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 23 Feb 2008 03:56
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: I en annen galakse, langt langt borte

Innlegg av Ashtar »

Sol@ngelica skrev:
Mariann66 skrev:Nok en talentløs tråd...
Beste innlegget i denne tråden :D
En 6er ifra meg.
Du klarte ihvertfall å sikre deg det teiteste, en soleklar 1'er fra meg
Antall ord: 34
Meninga med livet, er å gi livet mening.
http://www.musikkdiskusjon.no - Diskusjonsforum for musikk,registrer deg nå! :D
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

BA. skrev:

Kanskje du BA. Bør stoppe med denne fanatiske debunken din. Disclosure project er en meget seriøs gruppe. med veldig troverdige vitner. Når en tenker på at alle disse har hatt høy- status jobber langt oppe i systemet.

Kanskje du bør innse at det finnes en del debunking. At det finnes mennesker som er ansatt for å dekke over hele ufo fenomenet. Neste gang jeg snakker om DP kan du se til å være mer ydmyk og heller forstå at du er faktisk med på å debunke ettersom du driver å skal advare folk her mot å se DP sine bevis. Du vet de arbeider også for å få frem sine saker til en rettsak. Og er alle villige til å vitne under ED.

Vi som har følgt litt med her på paranormal kan se hvordan du debunker seriøse forskere med mindre useriøse mennesker. Noen ganger kaller du opplevelser til folk for drømmer og hallusinasjoner. Vrir og vrenger på ordene. Andre ganger tar du ut en liten del fra et videoklipp og nevner ingen ting om konteksten den er trukket ut i fra.

Med mindre du vil folk skal oppfatte deg som snikete og sleip så bør du heller begynne å være mer real i diskusjonene dine.

No hard feelings.
Antall ord: 358

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mar 2007 11:02
18
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

Men kanskje du, KB, burde prøve å møte de spørsmålene som stilles til deg uten å linke til DP hele tiden? Det går fint an å svare med sine egne ord. Du ungår ofte å svare på en del spørsmål.
Antall ord: 44
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
20

Innlegg av BA. »

KB skrev:
BA. skrev:Disclosure Project blir ikke mer seriøst eller sannferdig selv om du linker til dem ofte.

Kanskje du BA. Bør stoppe med denne fanatiske debunken din. Disclosure project er en meget seriøs gruppe. med veldig troverdige vitner. Når en tenker på at alle disse har hatt høy- status jobber langt oppe i systemet.

Kanskje du bør innse at det finnes en del debunking. At det finnes mennesker som er ansatt for å dekke over hele ufo fenomenet. Neste gang jeg snakker om DP kan du se til å være mer ydmyk og heller forstå at du er faktisk med på å debunke ettersom du driver å skal advare folk her mot å se DP sine bevis. Du vet de arbeider også for å få frem sine saker til en rettsak. Og er alle villige til å vitne under ED.

Vi som har følgt litt med her på paranormal kan se hvordan du debunker seriøse forskere med mindre useriøse mennesker. Noen ganger kaller du opplevelser til folk for drømmer og hallusinasjoner. Vrir og vrenger på ordene. Andre ganger tar du ut en liten del fra et videoklipp og nevner ingen ting om konteksten den er trukket ut i fra.

Med mindre du vil folk skal oppfatte deg som snikete og sleip så bør du heller begynne å være mer real i diskusjonene dine.

No hard feelings.
Jeg har vært konkret i mine påstander om løgn hos DP. En seriøs organisasjon driver ikke med løgn. Så lenge du ikke motbeviser at de lyver, så står påstanden om at de lyver sterkt, og DP er en falsk og useriøs organisasjon.

Hvordan du kan si at å ha en pappa med hemmelig karriere er en høystatus jobb? :D

Hva mener du med at jeg debunker seriøse forskere med mindre seriøse mennesker? Jeg viser ofte hvorfor såkalte seriøse forskere likevel ikke er så seriøse i sin forskning, men hva det har med mindre seriøse mennesker å gjøre forstår jeg ikke.

Hvis du ikke kan motbevise debunkingen, så er den mest sannsynlig reell. Da er debunkingen på sin plass.

Jeg kaller aldri en opplevelse for hallusinasjon eller drømmer, men jeg kan forslå det som en forklaring på opplevelsen. Jeg er veldig klar over at jeg ikke har fasiten, og forsøker heller ikke å gi inntrykk av at jeg har den.

Kan du vise et eksempel på at jeg vrir og vrenger på andres ord?

Hvis jeg kan se ut fra få klipp av en video at dette er humbug eller spiller på misforståelser, så bruker jeg ikke tid på det. Da sier jeg fra hva som er humbug og at dette ikke er noe å bruke tid på.

Jeg vet at det var ett tilfelle der jeg gikk glipp av en setning, og ett av mine ankepunkter mot videoen glapp, men resten av ankepunktene sto likevel fjellstøtt. Hvis jeg husker riktig, så beklaget jeg også tilfellet som glapp.

Vis meg hva ved mine argumenter som ikke er realt, så kan jeg kanskje gjøre noe med det, men om du ikke viser meg det, så vet jeg heller ikke hva som bør endres på.
Antall ord: 581

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Du har visst til et tidskrift som sier at EN av 500 ikke snakker sant. Når du da har cover up prosessen også i bakhodet. så kan en ikke da være så skrå sikker som du er?

Også peker du til et annet medlem som har en far som er involvert i disse prosjektene i militæret. Og sier at siden det ikke står beskrevet hvilken informasjonen han sitter på så er vet han ikke så mye.

Kan det bli tynnere!

Desutten så har du letet frem hver eneste tråd om DP og sier folk IKKE må lese hva som står der. Og påstar at hele organisasjonen på over 500 medlemmer som sitter på dokumenter, radar tracks og annet bevis om cover up ikke er Seriøse.

Du har 2 (!) medlemer DU, ba, synes er tvilsomt.
Antall ord: 142

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links