KB skrev:BA. skrev:Disclosure Project blir ikke mer seriøst eller sannferdig selv om du linker til dem ofte.
Kanskje du heller skal prøve å møte min dokumentasjon på deres løgnaktighet, heller enn å bare si det samme om og om igjen, og at jeg hver gang viser til at de ikke er til å stole på.
Kanskje du BA. Bør stoppe med denne fanatiske debunken din. Disclosure project er en meget seriøs gruppe. med veldig troverdige vitner. Når en tenker på at alle disse har hatt høy- status jobber langt oppe i systemet.
Kanskje du bør innse at det finnes en del debunking. At det finnes mennesker som er ansatt for å dekke over hele ufo fenomenet. Neste gang jeg snakker om DP kan du se til å være mer ydmyk og heller forstå at du er faktisk med på å debunke ettersom du driver å skal advare folk her mot å se DP sine bevis. Du vet de arbeider også for å få frem sine saker til en rettsak. Og er alle villige til å vitne under ED.
Vi som har følgt litt med her på paranormal kan se hvordan du debunker seriøse forskere med mindre useriøse mennesker. Noen ganger kaller du opplevelser til folk for drømmer og hallusinasjoner. Vrir og vrenger på ordene. Andre ganger tar du ut en liten del fra et videoklipp og nevner ingen ting om konteksten den er trukket ut i fra.
Med mindre du vil folk skal oppfatte deg som snikete og sleip så bør du heller begynne å være mer real i diskusjonene dine.
No hard feelings.
Jeg har vært konkret i mine påstander om løgn hos DP. En seriøs organisasjon driver ikke med løgn. Så lenge du ikke motbeviser at de lyver, så står påstanden om at de lyver sterkt, og DP er en falsk og useriøs organisasjon.
Hvordan du kan si at å ha en pappa med hemmelig karriere er en høystatus jobb?
Hva mener du med at jeg debunker seriøse forskere med mindre seriøse mennesker? Jeg viser ofte hvorfor såkalte seriøse forskere likevel ikke er så seriøse i sin forskning, men hva det har med mindre seriøse mennesker å gjøre forstår jeg ikke.
Hvis du ikke kan motbevise debunkingen, så er den mest sannsynlig reell. Da er debunkingen på sin plass.
Jeg kaller aldri en opplevelse for hallusinasjon eller drømmer, men jeg kan forslå det som en forklaring på opplevelsen. Jeg er veldig klar over at jeg ikke har fasiten, og forsøker heller ikke å gi inntrykk av at jeg har den.
Kan du vise et eksempel på at jeg vrir og vrenger på andres ord?
Hvis jeg kan se ut fra få klipp av en video at dette er humbug eller spiller på misforståelser, så bruker jeg ikke tid på det. Da sier jeg fra hva som er humbug og at dette ikke er noe å bruke tid på.
Jeg vet at det var ett tilfelle der jeg gikk glipp av en setning, og ett av mine ankepunkter mot videoen glapp, men resten av ankepunktene sto likevel fjellstøtt. Hvis jeg husker riktig, så beklaget jeg også tilfellet som glapp.
Vis meg hva ved mine argumenter som ikke er realt, så kan jeg kanskje gjøre noe med det, men om du ikke viser meg det, så vet jeg heller ikke hva som bør endres på.