UFO, Kornsirkler & fenomenArea 51

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler

Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 06 Nov 2006 01:15
18
Har takket: 603 ganger
Blitt takket: 389 ganger

Innlegg av UFO »

Kimbara skrev:
ufo skrev:
Nå sammenligner du med hvor langt vi mennesker har kommet teknologisk.
Det blir etter min mening helt feil. Om "de" ligger tusen, kanskje millioner av år fremfor vår teknologi, så har de sikkert ikke noe problem med å vite hva som foregår hos oss.

Tror vi faktisk skal være glad for vi har noe som holder et øye med oss. :mozilla_wink:
Jeg har ihvertfall noe å sammenlikne med. Jeg tar ibruk det jeg vet om fysikk. Du har faktisk ikke noe annet å vise til enn din egen tro på dette punktet.

Jeg syns ikke det er en lur idè å gå rundt å være glad for at noen passer på oss så lenge vi ikke vet et fnugg om det.
Sant, jeg har ikke noen annet enn tro, og troen på at det ER noe.

Men, det som etter min menig er den STORE feilen er at man/du sammenligner med hva vi NÅ vet om fysikk. Det er mitt poeng.

Velger ellers å igjen "tro" :mozilla_wink: at event. aliens ikke ønsker å gjøre oss noe vondt. Hadde de de ville vi nok "ligget nede" for lenge siden.
Antall ord: 193
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av UFO »

Kimbara skrev:
ufo skrev: Om jeg skulle velge JA - jeg tror nok det.
Og ikke minst så TROR du på det motsatte :D
Jeg velger, som sagt mange ganger tidligere, ikke å tro på noe som helst. Jeg støtter meg til det som er kjent, og kalkulerer sannsynligheten for ting. Jeg har aldri sagt at vi ikke har besøk fra verdensrommet, men jeg har påpekt at det er forsvinnende liten sannsynlighet for det.
Ok, men da er vi ihvertfall LITT enige - at du aldri har sagt at "vi ikke har besøk fra verdensrommet" :mozilla_wink:

Om det er en fosvinnende liten sannsynlighet, tja det må vi diskutere videre.
Antall ord: 110

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mathema
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 27 Mar 2008 20:34
17
Kjønn (valgfri): Night Princess
Lokalisering: Sandnes

Innlegg av Mathema »

Jeg syns man bør ta dette med en bitteliten klype salt. Mange som bor i området rundt tjener grovt på dette. Det er sikkert delvis sant, eller helt sant, men uansett overdriver nok hele saken litt for å få turister til å besøke området.

Jeg tror jeg har lest noe om at en som ble sparka ut fra area 51 (som jobbet der) sa at folk med teorier om romvesener ikke var så langt fra sannheten. Er ikke sikker.

Det med at romvesener hørte smellet fra en atombombe er ikke så sannsynlig. Det er jo flere steder i rommet det ikke er noen atomer, og da er det ingenting som kan bære lyden, dvs. at ingen lyd kommer helt frem. Og som kimbara sier, er det mange ting som bråker mer, som stjerneeksplosjoner, osv!
Antall ord: 139
En dag skal vi dø, men alle de andre dagene skal vi det ikke.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av UFO »

Mathema skrev:Jeg syns man bør ta dette med en bitteliten klype salt. Mange som bor i området rundt tjener grovt på dette. Det er sikkert delvis sant, eller helt sant, men uansett overdriver nok hele saken litt for å få turister til å besøke området.

Jeg tror jeg har lest noe om at en som ble sparka ut fra area 51 (som jobbet der) sa at folk med teorier om romvesener ikke var så langt fra sannheten. Er ikke sikker.

Det med at romvesener hørte smellet fra en atombombe er ikke så sannsynlig. Det er jo flere steder i rommet det ikke er noen atomer, og da er det ingenting som kan bære lyden, dvs. at ingen lyd kommer helt frem. Og som kimbara sier, er det mange ting som bråker mer, som stjerneeksplosjoner, osv!
Alltid noen som vil tjene penger på dette. Det slipper vi nok ikke unna.

Roswell "havariet". Klart byen benytter anledningen til å markedsføre seg på hva som skjedde der i 1947. Hva som virkelig skjedde, ja det vet bare bare noen antar jeg.

Værballong teorien, nei den er for tynn. Etter sigende vist på film ble disse påståtte bollongrestene fløyet ut med et stort militærfly. Pussig for litt rester av en værballong.

Area 51, da tenker du kanskje på Bob Lazar sine beretninger.

Mht. "ekkoet" fra smellet fra "vår" første atombombe så misforsto du nok hva jeg mente.
Tenkte ikke på lydbølger selvsagt. Tenkte heller på at "de" der ute registrerte hvor langt eller "dypt" vi hadde kommet mht. utviklingen av masseødleggelsesvåpen. :-(

Om "de" er av en super-intelligent rase(er), kanskje tilogmed våre forfedre så holde de nok oss (sine barn) under oppsikt. ;-)

De klarer nok å skille vanlige kosmiske hendelser fra hva vi foretar oss her på jorden.
Antall ord: 312

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mathema
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 27 Mar 2008 20:34
17
Kjønn (valgfri): Night Princess
Lokalisering: Sandnes

Innlegg av Mathema »

ufo skrev:
Mathema skrev:Jeg syns man bør ta dette med en bitteliten klype salt. Mange som bor i området rundt tjener grovt på dette. Det er sikkert delvis sant, eller helt sant, men uansett overdriver nok hele saken litt for å få turister til å besøke området.

Alltid noen som vil tjene penger på dette. Det slipper vi nok ikke unna.

Roswell "havariet". Klart byen benytter anledningen til å markedsføre seg på hva som skjedde der i 1947. Hva som virkelig skjedde, ja det vet bare bare noen antar jeg.

Værballong teorien, nei den er for tynn. Etter sigende vist på film ble disse påståtte bollongrestene fløyet ut med et stort militærfly. Pussig for litt rester av en værballong.

Area 51, da tenker du kanskje på Bob Lazar sine beretninger.

Mht. "ekkoet" fra smellet fra "vår" første atombombe så misforsto du nok hva jeg mente.
Tenkte ikke på lydbølger selvsagt. Tenkte heller på at "de" der ute registrerte hvor langt eller "dypt" vi hadde kommet mht. utviklingen av masseødleggelsesvåpen. :-(

Om "de" er av en super-intelligent rase(er), kanskje tilogmed våre forfedre så holde de nok oss (sine barn) under oppsikt. ;-)

De klarer nok å skille vanlige kosmiske hendelser fra hva vi foretar oss her på jorden.
oja.. Jeg tror jeg skjønner hva du mener. Kanskje det?(nesten) ingen vet. Spendene.
Antall ord: 329
En dag skal vi dø, men alle de andre dagene skal vi det ikke.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av UFO »

Ja utrolig spennende. Sant det. :)
Antall ord: 5

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Jan 2005 09:49
20
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

ufo skrev:Jeg aner ikke hva som ligger inne i fjellet eller under bakken på area 51.
Men, det hadde unektelig vært moro vite det :mozilla_wink:

Er enig i at det foregår militær aktivitet i dette området selvsagt.
Det er også sikkert utvikling av våpen og flyteknologi på stedet.
Selvsagt er det da også et hemmelig/gradert område.

Men, det utelukker jo ikke at det er helt andre ting som foregår der også.
Ting vi ikke skal vite. Hadde det vært så rart ? Med andre ting så behøver jeg neppe å forklare det på nytt :)
Du vet ikke om det er noe annet enn det vi vet er der, hvorfor lager du da et nummer ut av dette?

Vi vet at det er mye hemmelig militært, men vi har ingen grunn til å tro at det er noe mer, hvorfor tror du da at det er noe mer?
Du skriver sitat: "Hvorfor må vi ta dette på alvor, det er stort sett bare tull og tøys".
sitat slutt.

Vi bør ta dette på alvor og forberede oss på hva de har skjult der over lang tid.
Med å skrive at det stort sett bare er tull og tøys så avfeier du alle og en som har
fortalt sine historier om hva de har vært med på i dette anlegget.
De har skjult en rekke militære forsøk. Noen vil vi, og har vi fått sett, som f.eks. Stealth-flyet, mens andre ting som ikke viser seg lønnsomt vil aldri bli offentliggjort.

Jeg avfeier ikke alle som kan fortelle noe om det her, jeg tar de aller fleste på alvor. De aller fleste som har vært der sier det er militære eksperimenter de holder på med. De aller fleste, avviser at det har noe med fremmede romskip å gjøre.
Men, du velger å tro på de som sier at det IKKE finnes noe "unaturlig" der - for å bruke det ordet. Du tror på de menneskene som avfeier dette som tull.
Kan man være sikker på at DE snakker sant, eller ønsker man å tro det.
Vi kan ikke være sikre på noe, men man står overfor valget om hvem man vil tro på. Enten de som stort sett snakker sant, eller fanatikere som produserer falske videoer og bilder for å "bevise"sin sak.
Jeg ønsker ikke å tro noen av partene, men velger å TRO at det er noe meget
spesielt de skjuler der, og da tenker jeg på Aliens/ufo's selvfølgelig.
Hvorfor tror du det? Er det pga youtube?
Antall ord: 436

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av UFO »

"BA" skrev - sitat:
Du vet ikke om det er noe annet enn det vi vet er der, hvorfor lager du da et nummer ut av dette?

Vi vet at det er mye hemmelig militært, men vi har ingen grunn til å tro at det er noe mer, hvorfor tror du da at det er noe mer?

Sitat slutt.

Det at jeg lager noe stort nummer av dette, det for stå for din regning.
Det var ikke slik ment fra min side.

Jeg aner ikke hva som befinner seg på Area 51, og det gjør jo egentlig ikke du heller?

Når du skriver at sitat: "men vi har ingen grunn til å tro at det er noe mer" sitat slutt.

Da lurer jeg på hvem "VI" er ?

Jeg tror det er noe mer, og ordet "tror" er ganske essensielt.
På samme måte/grunn som du sier at det IKKE er grunn til å tro at det er noe mer" så mener jeg at det ER det. Egentlig så vet ikke du noe mer enn det jeg vet.
(Om du ikke jobber der da ;-) men det tror jeg neppe du gjør. :-) )

"BA" skrev - sitat:
Vi kan ikke være sikre på noe, men man står overfor valget om hvem man vil tro på. Enten de som stort sett snakker sant, eller fanatikere som produserer falske videoer og bilder for å "bevise"sin sak.

Sitat slutt.

Det er ganske så påståelig å si at det er fanatikere som produserer falske videoer og bilder for å "bevise sin sak". Synd at du avfeier alt som juks og fanteri. Huff.
Det kan jo hende noe av dette ER ekte !

"UFO" skrev - sitat
Jeg ønsker ikke å tro noen av partene, men velger å TRO at det er noe meget
spesielt de skjuler der, og da tenker jeg på Aliens/ufo's selvfølgelig.

Sitat slutt.

"BA" skrev - sitat:

Sitat slutt.

At jeg tror på at det er noe mere - det bygger ikke på hva jeg har sett på YouTube.

Det bygger mere på sannsynlighet. Om du mener det ikke er sannsynelig så deler du sikkert mening med mange andre, på samme måte som jeg deler mening med mange andre.

Det bygger videre på at jeg velger å tro på noen av de vitnemål som har kommet frem vedr. Area 51, ja stort sett hele ufo-mysteriet. At så mange mennesker overhode skal gidde å engasjere seg i dette og event. "drite seg ut" i media - det tror jeg ikke noe på.

Jo, noen "faker" og ønsker sikkert å tjene en slant eller to på dette, men det må vi ha takhøyde for.

Det kan IKKE stikkes under en stol at det er noe som foregår. Noe vi ikke skal vite
mht. Aliens - ufo's.

Det skjer mest sannsynelig noe på Area 51 mht. ufo/aliens som resten av verden ikke skal vite noe om. Det har mest sannsynelig pågått i lang tid.

(Dette med "mest sannsynelig" har jeg tatt fra dine argumenter imot.)

PS: Beklager dårlig redigering av svaret mitt. Får lære meg hvordan dette skal gjøres - slik som blant annet du gjør det her.
Antall ord: 536

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mar 2007 11:02
18
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

ufo skrev: At jeg tror på at det er noe mere - det bygger ikke på hva jeg har sett på YouTube.

Det bygger mere på sannsynlighet. Om du mener det ikke er sannsynelig så deler du sikkert mening med mange andre, på samme måte som jeg deler mening med mange andre.
Sannsynlighet er avhengig av faktorer. Hvilke faktorer tar du med i beregningen, og hvorfor mener du at de eventuelle faktorene viser en større sannsynlighet for at det skjules fremmed teknologi osv. på Area 51? Vitneutsagn er det de er; vitneutsagn. Ofte veldig unøyaktig, full av personlig tro og overbevisning, mistolking, misforståelser og regelrette feil.
Antall ord: 109
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av UFO »

Kimbara skrev:
ufo skrev: At jeg tror på at det er noe mere - det bygger ikke på hva jeg har sett på YouTube.

Sannsynlighet er avhengig av faktorer. Hvilke faktorer tar du med i beregningen, og hvorfor mener du at de eventuelle faktorene viser en større sannsynlighet for at det skjules fremmed teknologi osv. på Area 51? Vitneutsagn er det de er; vitneutsagn. Ofte veldig unøyaktig, full av personlig tro og overbevisning, mistolking, misforståelser og regelrette feil.
Det med sannsynlighet var egentlig ment som et "mottrekk" til "BA". :-)

Med det mener jeg at dere skeptikere ikke har mere å fare med enn oss "troende".
Dere har INGEN garanti dere heller, at det er slik DERE påstår det er.

Dere Tror / bygger deres uttaelser på de som mener at det IKKE finnes noe mystisk eller paranormalt der. Les: aliens /ufo's som skjules ved area 51, og eller ved andre hemmelige installasjoner for den del.

De kan jo FAKE dette like så mye som de som mener det motsatte ??

Sånn sett kan vi ikke stole på noen. Hverken for eller i mot.

Min konklusjon er at noen ønsker å skape forvirring blant verdens befolkning.
Det å latterligjøre det hele, ja det er et godt eksempel på psykologisk krigføring.
Det er egentlig ganske genialt, for da blir det nettop slik det er nå.

De som VET ønsker jo nettopp dette, at vi skal settes opp mot hverandre.
Antall ord: 271

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av Kimbara »

ufo skrev:
Det med sannsynlighet var egentlig ment som et "mottrekk" til "BA". :-)

Med det mener jeg at dere skeptikere ikke har mere å fare med enn oss "troende".
Dere har INGEN garanti dere heller, at det er slik DERE påstår det er.

Dere Tror / bygger deres uttaelser på de som mener at det IKKE finnes noe mystisk eller paranormalt der. Les: aliens /ufo's som skjules ved area 51, og eller ved andre hemmelige installasjoner for den del.

De kan jo FAKE dette like så mye som de som mener det motsatte ??

Sånn sett kan vi ikke stole på noen. Hverken for eller i mot.

Min konklusjon er at noen ønsker å skape forvirring blant verdens befolkning.
Det å latterligjøre det hele, ja det er et godt eksempel på psykologisk krigføring.
Det er egentlig ganske genialt, for da blir det nettop slik det er nå.

De som VET ønsker jo nettopp dette, at vi skal settes opp mot hverandre.
Det eneste jeg tror, er at du har misforstått litt her.

Jeg støtter meg aldri utelukkende til folk som påstår noe. Jeg bygger min sannsynlighetsregning på de faktorer vi har, og i dette tilfellet er det mangel på bevis eller dokumentasjon for eksistensen av utenomjordiske på jorden. Det totale fraværet av noen som helst form for spor er en god indikasjon på at det heller ikke finnes noe.

Vi vet at Area 51 er et militært kontrollert område. Vi vet at millitæret i en supermakt som USA forsøker å utvikle nye våpen og utstyr, og følgelig vil man holde dette hemmelig før "fienden" snapper det opp. Der har vi en grunn til at det hemmeligholdes og bevoktes.

Vi vet at mange opplever å se UFO, men ingen vet nøyaktig hva det er, ergo ordet "UFO". Det kan være omtrent hva som helst, og utallige ganger blir dette bevist og pekt på.

Det var noen eksempler.

Men hvilke faktorer har du med i beregningen? Du baserer deg vel ikke bare på det som blir sagt av enkelte?
Antall ord: 350
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av Kimbara »

Dessuten blir det litt for dumt å avfeie alle som sier at fremmed teknologi og livsformer på jorden er lite sannsynlig, med "myndighetene har manipulert deg".
Antall ord: 25
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av UFO »

Kimbara skrev:Dessuten blir det litt for dumt å avfeie alle som sier at fremmed teknologi og livsformer på jorden er lite sannsynlig, med "myndighetene har manipulert deg".
Stoler du på myndighetene ?? Les politikere ?? huff å huff. ;-)
Finnes ikke verre løgnere he he.

:D Seriøst, det blir jo en evig diskusjon dette. Skeptikere som tror/mener og vi andre som tror/mener
noe annet kommer nok aldri til å bli enige. Sånn sett må vi vel på begge vente å se hva som kommer til å skje. "time will show" heter det vel.

Du har mange med deg, og jeg har mange med meg i mine teorier.

Det jeg hele tiden har messet om er at vi må være åpne for at ting IKKE er slik det virker som. Mener med dette at vi kanskje blir vi lurt ??

Du kan ha rett, men samtidig kan "vi" andre ha forbløffende rett også.
Antall ord: 150

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av Kimbara »

ufo skrev:
Stoler du på myndighetene ?? Les politikere ?? huff å huff. ;-)
Finnes ikke verre løgnere he he.

:D Seriøst, det blir jo en evig diskusjon dette. Skeptikere som tror/mener og vi andre som tror/mener
noe annet kommer nok aldri til å bli enige. Sånn sett må vi vel på begge vente å se hva som kommer til å skje. "time will show" heter det vel.

Du har mange med deg, og jeg har mange med meg i mine teorier.

Det jeg hele tiden har messet om er at vi må være åpne for at ting IKKE er slik det virker som. Mener med dette at vi kanskje blir vi lurt ??

Du kan ha rett, men samtidig kan "vi" andre ha forbløffende rett også.
Vel er politikere ofte noen tosker, men episke konspirasjoner får man nok ikke andre steder enn på film.

Hvorfor ungår du å svare på spørsmålene mine? Hvor er faktorene dine?
Antall ord: 158
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Jan 2005 09:49
20
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

ufo skrev:
BA skrev:Du vet ikke om det er noe annet enn det vi vet er der, hvorfor lager du da et nummer ut av dette?

Det at jeg lager noe stort nummer av dette, det for stå for din regning.
Det var ikke slik ment fra min side.
hverken du eller jeg vet noe særlig mer mer enn at det var hemmelig forsøksstasjon for det militære. Vi har ingen harde beviser for at det foregår eller har foregått noe med aliens eller fremmede romskip der.

Area 51 ble brukt som forsøksbase for utvikling av nye fly i 50-årene. Dermed ble det også sett mye UFO's i dette området. Området er fortsatt militært, men heter nå "United States Air Force's operating location near Groom Lake, Nevada"

Bush skrev dette brevet om The United States Air Force's operating location near Groom Lake, Nevadahttp://www.whitehouse.gov/news/releases/2002/0 ... 30-11.html

Det foregår ikke lenger uttesting av fly der, men det er fortsatt militært, og fortsatt hemmelig hva som er der.
Jeg aner ikke hva som befinner seg på Area 51, og det gjør jo egentlig ikke du heller?

Når du skriver at sitat: "men vi har ingen grunn til å tro at det er noe mer" sitat slutt.

Da lurer jeg på hvem "VI" er ?
Vi er menneskeheten. Ingen har noen rasjonell grunn til å tro det er noe mer. Det eneste som taler for at det er noe mer er rykter, anekdoter og youtube.
Jeg tror det er noe mer, og ordet "tror" er ganske essensielt.
På samme måte/grunn som du sier at det IKKE er grunn til å tro at det er noe mer" så mener jeg at det ER det. Egentlig så vet ikke du noe mer enn det jeg vet.
(Om du ikke jobber der da ;-) men det tror jeg neppe du gjør. :-) )
Da må du bare føle deg fri til å vise noe av dette som gjør at du synes det er grunn til å tro at det er noe mer der.

Det er jo vist en del allerede, men mye av det var veldig enkelt å debunke. Hvis du kommer med den beste grunnen du har til å tro på det, så skal jeg vurdere utsagnet mitt.
BA. skrev:Vi kan ikke være sikre på noe, men man står overfor valget om hvem man vil tro på. Enten de som stort sett snakker sant, eller fanatikere som produserer falske videoer og bilder for å "bevise"sin sak.
Det er ganske så påståelig å si at det er fanatikere som produserer falske videoer og bilder for å "bevise sin sak". Synd at du avfeier alt som juks og fanteri. Huff.
Det kan jo hende noe av dette ER ekte !
Ja, vis meg så det du tror er ekte. Hittil har jeg ikke sett noe overbevisende.
BA skrev:
UFO skrev:Jeg ønsker ikke å tro noen av partene, men velger å TRO at det er noe meget spesielt de skjuler der, og da tenker jeg på Aliens/ufo's selvfølgelig.
At jeg tror på at det er noe mere - det bygger ikke på hva jeg har sett på YouTube.

Det kommer vel da an på hvem en stoler på. Man skal ikke stole blindt på noen, men man er nødt til å velge å stole på noen, selv om man gjerne kan dobbeltsjekke også en del derfra.
Det bygger videre på at jeg velger å tro på noen av de vitnemål som har kommet frem vedr. Area 51, ja stort sett hele ufo-mysteriet. At så mange mennesker overhode skal gidde å engasjere seg i dette og event. "drite seg ut" i media - det tror jeg ikke noe på.
Det er nok mange som har sett rare ting rundt Area 51 tidligere. Den gang det var en militær forsøksbase, dermed har ryktet om UFO's blitt hengende ved stedet.

Du vet hvordan det er, når oppmerksomheten konsentreres rundt et fenomen, så oppdages det adskillig mer rundt dette.

Stå på en flyplass og se etter noen du kjenner. Du ser denne personen mange ganger, før du hver gang oppdager at det ikke var denne likevel. På samme måte er det med en plass med UFO-observasjoner. I Hessdalen ble det sett mye som i ettertid har vist seg å ikke stemme, men folk har blitt revet med i fantasien fordi det tross alt var et sted kjent for merkelige UFO-observasjoner.
Jo, noen "faker" og ønsker sikkert å tjene en slant eller to på dette, men det må vi ha takhøyde for.
Nei, vi skal ikke ha takhøyde for det. Når det viser seg at det er mange falske videoer på youtube, så skal man ta lærdom av det og være kritisk til andre fantastiske videoer på youtube.
Det kan IKKE stikkes under en stol at det er noe som foregår. Noe vi ikke skal vite
mht. Aliens - ufo's.
Det er neppe noe å stikke under denne stolen din. Vi (du og jeg) har som sagt ingen rasjonelle grunner til å tro at det finnes noen aliens på Area 51.
Det skjer mest sannsynelig noe på Area 51 mht. ufo/aliens som resten av verden ikke skal vite noe om. Det har mest sannsynelig pågått i lang tid.

(Dette med "mest sannsynelig" har jeg tatt fra dine argumenter imot.)
Det er bra. :)

Saken er at det er ikke sannsynlig at det foregår noe på Area 51 mht. ufo/aliens.

Det er sett en del UFO's der tidligere, da det var en forsøksbase for nye flytyper, noe som er nærmest selvsagt, men nå er det ikke lenger slike forsøk der engang.
Antall ord: 1033

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links