MathiasF skrev:[
Beklager, men jeg klarer ikke å la være. Ikke nok med at KRL læreren min fyller hodene til elevene i klassen med Gud/Jesus, men her leser jeg faktisk at du skriver noe om din egen tro, der du tror at hver enkelt av oss her inne er kristne.
Jeg sier ikke at det du sier er sludder og vås, men jeg synes du skal trappe ned noen trinn. For all del, ikke misforstå meg, det er mye nyttig i det du sier, og har til dels interesange innlegg, men hva om han ikke er kristen?
Ja, dere blir nok sure, men jeg måtte bare si det. (Og ja, jeg vet dette var litt tåpelig av meg)
-MathiasF
KRL-læreren din forkynner ikke, i så tilfelle bryter læreren loven. Du har rett og plikt til å lære om ulike religioner, så du får finne deg i å få hodet fylt av både Jesus og Muhammed og human-etikk.
Jeg skjønner ikke hva du mener med å roe det hele ned. Jeg forteller hva jeg mener, og jeg har god grunn for å tro på kristendommen. Hvis denne personen ikke er kristen, hva så? Bønn til Jesus kan likevel hjelpe.
Jeg tror faktisk ikke at hver enkelt her inne er kristne, Mathias. Jeg antar faktisk at de fleste kanskje ikke er kristne. Og så? Mange her tror sikkert heller ikke på UFOer, men det er ingen som tier med dette av den grunn.
Jeg blir ikke sur for at du skriver det du skriver. Hvis du tror jeg blir det, da har du veldig lave tanker om meg.