Dessverre ble det gjort en diger diskusjon av en detalj her. Og du forsøker tydeligvis fortsatt å gjøre denne detaljen til hovedsak. Det er ikke noe poeng, slik barnevernet ble nevnt, var det ikke noe stort poeng, men et saklig og absolutt vurderingsverdig forslag.twiggy skrev:Jeg føler at å ha søkt råd på Para kanskje har vært mer til belastning enn til hjelp for dere.
Men hør: Jeg tror dere mest av alt har støtte her i forumet. Å komme med forslag om å trekke inn barnevern er feks langt bak mål.
Jeg tror dere er ansvarlige foreldre som tar vare på barna deres - både fysisk og mentalt. Og jeg håper dere ikke lar dere kue av enkeltes meninger her inne.
Jeg er mor til 4, og jeg fornemmer at dere har stor kjærlighet til barna deres.
Og det er naturlig at dere vil finne ut av hvorfor et barn sliter med uforklarlige ting.
Dette gjørdere til gode foreldre! Og jeg sender dere alle gode ønsker.
Saken er at det neppe er ungen som sliter med paranormale fenomener. Det er mest sannsynlig foreldrene som har blandet sin egen tro med hva barnets handlinger, og senere ord, og dermed har bygget opp en paranormal sak på egenhånd. Kanskje de nå har fått ungen til å spille på lag, kanskje de fortsatt bare tolker barnet inn i sin egen tro.
Jeg vet ikke noe om dette tilfellet, men jeg vet at vi ikke har noen rasjonell grunn til å tro det finnes gjenferd eller spøkelser. Derfor er det nok ikke de ther heller.