Healing og annen alternativ medisin ⇒ Dyktig healer i Stavanger??
Moderatorer: Asbjørn, mod healing
-
- Nybegynner
- Startet: 04 Apr 2008 00:09
- 16
Dyktig healer i Stavanger??
Hei, jeg lurer på om noen av dere har gode anbefalinger av/erfaringer med healere i Stavanger-området?
Antall ord: 19
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 16 Jan 2008 22:37
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Østfold
Gå inn på hjemmesidene til det Norske Healerforbund, der kan du søke på fylke/område og finne både navn, nummer, mail og hjemmeside (for de som har det).
Lykke til !
www.healing.no
Lykke til !
www.healing.no
Antall ord: 36
*** OOO***
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Takk for tipset
Jeg fant ikke så mange i omegn som var såkalt "godkjente", men utrolig flott at det finnes en slik side, det gir jo litt mer trygghet dersom man skal "prøve ut" en ny healer...
Noen andre som har erfaring med/kjennskap til gode healere i Stavanger-området?
Jeg fant ikke så mange i omegn som var såkalt "godkjente", men utrolig flott at det finnes en slik side, det gir jo litt mer trygghet dersom man skal "prøve ut" en ny healer...
Antall ord: 53
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
Jeg tror ikke du skal bekymre deg så mye for om de er godkjente eller ikke. Det er en proformasak og har noe med hvor lenge de har holdt på og hvor aktive de er.Angelina M skrev:Takk for tipset
Etter et visst antall kunder skal man sende inn referanser og tilbakemeldinger til forbundet, slik at de kan se hva du har gjort. Når du er oppe i et visst antall så kan du kalle deg godkjent.
Jeg tror du skal være veldig uheldig om du treffer på noen der som ikke kan heale
Du kan også sjekke nettkatalogen.no / gule sider under bransje, se om du finner noe der....
Antall ord: 163
*** OOO***
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 21 Des 2007 16:14
- 16
- Kjønn (valgfri): Gutt (14)
- Lokalisering: spangereid
ikke for og mase men, hvorfor trenger du en HEALER da?
hva har kjedd osv :mozilla_wink:
Antall ord: 17
Hva er meningen med livet..
Nyt det mens du har det!
Nyt det mens du har det!
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Hei,FEUER skrev:ikke for og mase men, hvorfor trenger du en HEALER da?
Jeg vet ikke om du spør fordi du er nysgjerrig eller evt fordi rådene dine avhenger svaret mitt...?
Samboeren min er innlagt på sykehus og er alvorlig syk, og legene klarer ikke å finne ut hva som feiler ham! De har holdt på i to måneder og foretatt alle mulige undersøkelser, og vi er veldig fortvilte... Jeg har tro på at alternativ behandling kan hjelpe i tilfeller der skolemedisinen kommer til kort, og jeg håper det kan være mulig i dette tilfellet.
Men nå er han overført til et annet sykehus så da er ikke Stavanger så aktuelt lenger, i alle fall ikke akkurat nå. Jeg har selvfølgelig hørt om fjernhealing, men det har jeg aldri prøvd selv, selv om jeg har hørt om noen gode historier om det.
Angelina
Antall ord: 160
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
Fjernhealing fungerer på samme måte, så det må du/dere gjerne gjøre. Send meg en PMAngelina M skrev:Hei,FEUER skrev:ikke for og mase men, hvorfor trenger du en HEALER da?
Jeg vet ikke om du spør fordi du er nysgjerrig eller evt fordi rådene dine avhenger svaret mitt...?
Samboeren min er innlagt på sykehus og er alvorlig syk, og legene klarer ikke å finne ut hva som feiler ham! De har holdt på i to måneder og foretatt alle mulige undersøkelser, og vi er veldig fortvilte... Jeg har tro på at alternativ behandling kan hjelpe i tilfeller der skolemedisinen kommer til kort, og jeg håper det kan være mulig i dette tilfellet.
Men nå er han overført til et annet sykehus så da er ikke Stavanger så aktuelt lenger, i alle fall ikke akkurat nå. Jeg har selvfølgelig hørt om fjernhealing, men det har jeg aldri prøvd selv, selv om jeg har hørt om noen gode historier om det.
Angelina
Antall ord: 181
*** OOO***
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Hei Brenda, har du fått PM fra meg ??
Jeg prøvde å sende men finner den ikke verken i "sendt"-boksen eller "ut"-boksen...
Jeg prøvde å sende men finner den ikke verken i "sendt"-boksen eller "ut"-boksen...
Antall ord: 24
Hide post links |