Healing og annen alternativ medisinDyktig healer i Stavanger??

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

Angelina M
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 04 Apr 2008 00:09
16

Dyktig healer i Stavanger??

Innlegg av Angelina M »

Hei, jeg lurer på om noen av dere har gode anbefalinger av/erfaringer med healere i Stavanger-området?
Antall ord: 19

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Brenda
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 16 Jan 2008 22:37
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Østfold

Innlegg av Brenda »

Gå inn på hjemmesidene til det Norske Healerforbund, der kan du søke på fylke/område og finne både navn, nummer, mail og hjemmeside (for de som har det).

Lykke til !

www.healing.no
Antall ord: 36
*** OOO***

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Angelina M
Nybegynner
Nybegynner
16

Innlegg av Angelina M »

Takk for tipset :-)

Jeg fant ikke så mange i omegn som var såkalt "godkjente", men utrolig flott at det finnes en slik side, det gir jo litt mer trygghet dersom man skal "prøve ut" en ny healer...

Noen andre som har erfaring med/kjennskap til gode healere i Stavanger-området?
Antall ord: 53

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Brenda
Standard bruker
Standard bruker
16

Innlegg av Brenda »

Angelina M skrev:Takk for tipset :-)

Jeg fant ikke så mange i omegn som var såkalt "godkjente", men utrolig flott at det finnes en slik side, det gir jo litt mer trygghet dersom man skal "prøve ut" en ny healer...

Noen andre som har erfaring med/kjennskap til gode healere i Stavanger-området?
Jeg tror ikke du skal bekymre deg så mye for om de er godkjente eller ikke. Det er en proformasak og har noe med hvor lenge de har holdt på og hvor aktive de er.

Etter et visst antall kunder skal man sende inn referanser og tilbakemeldinger til forbundet, slik at de kan se hva du har gjort. Når du er oppe i et visst antall så kan du kalle deg godkjent.

Jeg tror du skal være veldig uheldig om du treffer på noen der som ikke kan heale :)

Du kan også sjekke nettkatalogen.no / gule sider under bransje, se om du finner noe der....
Antall ord: 163
*** OOO***

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
FEUER
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 21 Des 2007 16:14
16
Kjønn (valgfri): Gutt (14)
Lokalisering: spangereid

Innlegg av FEUER »

ikke for og mase men, hvorfor trenger du en HEALER da?

hva har kjedd osv :mozilla_wink:
Antall ord: 17
Hva er meningen med livet..

Nyt det mens du har det! :D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Angelina M
Nybegynner
Nybegynner
16

Innlegg av Angelina M »

FEUER skrev:ikke for og mase men, hvorfor trenger du en HEALER da?

Hei,
Jeg vet ikke om du spør fordi du er nysgjerrig eller evt fordi rådene dine avhenger svaret mitt...?

Samboeren min er innlagt på sykehus og er alvorlig syk, og legene klarer ikke å finne ut hva som feiler ham! De har holdt på i to måneder og foretatt alle mulige undersøkelser, og vi er veldig fortvilte... Jeg har tro på at alternativ behandling kan hjelpe i tilfeller der skolemedisinen kommer til kort, og jeg håper det kan være mulig i dette tilfellet.

Men nå er han overført til et annet sykehus så da er ikke Stavanger så aktuelt lenger, i alle fall ikke akkurat nå. Jeg har selvfølgelig hørt om fjernhealing, men det har jeg aldri prøvd selv, selv om jeg har hørt om noen gode historier om det.

Angelina
Antall ord: 160

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Brenda
Standard bruker
Standard bruker
16

Innlegg av Brenda »

Angelina M skrev:
FEUER skrev:ikke for og mase men, hvorfor trenger du en HEALER da?

Hei,
Jeg vet ikke om du spør fordi du er nysgjerrig eller evt fordi rådene dine avhenger svaret mitt...?

Samboeren min er innlagt på sykehus og er alvorlig syk, og legene klarer ikke å finne ut hva som feiler ham! De har holdt på i to måneder og foretatt alle mulige undersøkelser, og vi er veldig fortvilte... Jeg har tro på at alternativ behandling kan hjelpe i tilfeller der skolemedisinen kommer til kort, og jeg håper det kan være mulig i dette tilfellet.

Men nå er han overført til et annet sykehus så da er ikke Stavanger så aktuelt lenger, i alle fall ikke akkurat nå. Jeg har selvfølgelig hørt om fjernhealing, men det har jeg aldri prøvd selv, selv om jeg har hørt om noen gode historier om det.

Angelina
Fjernhealing fungerer på samme måte, så det må du/dere gjerne gjøre. Send meg en PM
Antall ord: 181
*** OOO***

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Angelina M
Nybegynner
Nybegynner
16

Innlegg av Angelina M »

Hei Brenda, har du fått PM fra meg ??

Jeg prøvde å sende men finner den ikke verken i "sendt"-boksen eller "ut"-boksen...
Antall ord: 24

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links