Drømmer, NDO & ut av kroppenHvorfor rister senga? Drømmerier?

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Solstråle
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 31 Mar 2008 16:00
16

Innlegg av Solstråle »

hvorfor får du ikke noen til å rense dere og huset da? En som jobber med det, vil jo se om det er noe i huset eller dere....
Antall ord: 28

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

En enkel måte å finne ut av dette på er, hvis du har tilgang til et videokamera, å sette opp et kamera rett før du skal sove. Hvis du kjenner senga rister, men videoen viser at den ikke gjør det...da er det kun noe som foregår i hjernen; en våken drøm.
Antall ord: 56
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kråka
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 29 Sep 2007 17:53
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Østlandet

Innlegg av Kråka »

Solstråle skrev:hvorfor får du ikke noen til å rense dere og huset da? En som jobber med det, vil jo se om det er noe i huset eller dere....
Det har vært en synsk hos oss, men hun syntes at huset hadde en bra atmosfære, og følte ikke noe spesielt nærvær...
Etter å ha lest litt her og der på para, tror jeg kanskje at det er meg selv som lager trubultene helt ubevisst :mozilla_foot:
Leste om en som fikk lyspærer til å slukke bare å gå under dem. Jeg kan bare se på dem, så slukker de. Kjører jeg i tunneler er det stadig vekk noen lys som slukker, og slår seg på igjen da jeg har passert. Går jeg forbi gatelys, slokker de da jeg er ca 2 m fra dem og skrur seg på da jeg har passert.
Trodde jo dette var tilfeldigheter, men lurer nå....
Jeg merker også folks dårlige energier, og drar ofte på meg problemer pga dette..
Jo mer en leser, jo mer stemmer, men jeg burde vel kanskje holde meg langt unna hele paranormal istedet..?
Det er vel en mening med alt :mozilla_cool:, for at en ble som en ble :mozilla_surprised:
Men tror at sterke energier kan flytte fjell, bare man tror på dem :D
Nå bruker jeg bare hendene mine på samboerens vonde nakke, men kanskje alt bare går i sirkel???
Antall ord: 239

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Brenda
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 16 Jan 2008 22:37
16
Lokalisering: Østfold

Innlegg av Brenda »

Kråka skrev:
Solstråle skrev:Det er vel en mening med alt :mozilla_cool:, for at en ble som en ble :mozilla_surprised:
Vi får være som vi er, når vi ikke blei som vi skulle :)
Antall ord: 40
*** OOO***

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kråka
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 29 Sep 2007 17:53
17
Lokalisering: Østlandet

Innlegg av Kråka »

Vi får være som vi er, når vi ikke blei som vi skulle :)[/quote]

Det kommer jo alltids ett nytt liv, så da kan man jo rette opp det som gikk skeis der. hehe \:D/
Antall ord: 37

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
zahela
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 01 Apr 2008 01:01
16

Innlegg av zahela »

Jeg har opplevd risting i forbindelse med UKO, og tenkte at det kanskje bare var de vibrasjonene sjelen gjør for å gå inn og ut av kroppen. Kanskje du hadde eller var i nærheten av å ha en UKO?
Antall ord: 39

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links