MonkeyDKrissy skrev:Det er bilder er malt av barn som gråter. Det sies at om natten så begyner de å gråte blod, altså at de små dråpnde som render ned over kjinnene deres blr rødt og ser ut som blod.. Jeg vet ikke om dette er sant, men det er også en annen historie om disse bildene.
Vært bildet har en "partner" altså det er et sett med en gutt og ei jente. Min bestemor har ett av disse, og når de skilles (altså at de ikke står i samme rom osv) så sies det at de bringer det ulykke. Det var akkurat dette som skjedde hos bestemoren min når barna bodde hjemme. Det som skjedde var at de flyttet Jenta opp i stua mens gutten hang igjen i kjellarn. Så får hun høre historien om bildene så hun bestemmer hun seg for å flytte bildet ned i kjelleren igjen. Men så får hun en telefon om at sønnen hennes har kjørt av veien og har mistet førekortet.
Er dette ren tilfeldighet eller har det noe med bildene å gjøre tror dere?
Nei, det har ingenting med bildene å gjøre. Bilder har ingen makt, og hvis de hadde det - hvorfor skulle det ramme sønnen i huset på en slik måte at han mistet førerkortet?
Vi rammes av ulykker på grunn av tilfeldigheter, eller fordi andre mennesker påfører oss dem.
Er dere likevel bekymret for bildene og at det finnes vonde makt i dem, så ta dem ned og kast dem. Be til kongen som har all makt - makt over det onde og det gode - så er dere trygge. Jesus er den eneste som kan beskytte mot det onde.