Universet & dets hemmeligheterEn gave fra Universet - verifiseringskode av ren spirituell

Jordkloden er et ubetydelig fnugg i et gigantisk og ufattelig stort univers.
Tør du diskutere hva som ligger bak?

Moderatorer: Asbjørn, mod univers

Momo
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 07 Mar 2008 09:07
16

Innlegg av Momo »

David Skywalker skrev:Jeg har i samsvar med hun som er bak programmeringen ang Melchizedek Ambassador of Light å ikke kopiere cden. Men heller gi info om hvordan skaffe hele opplegget selv. Alle deler - helt fra starten av er like viktig har jeg erkjent i dag - innimellom kan det gå litt for fort i svingende - men jeg er en ivrig sjel. Jeg skal gi info til de som har sendt meg email om hvordan få tak i settet og kjøpe i det små fra starten av og så følge fra punkt og prikke om man føler seg tiltrukket til en slik vei. Beklager - håper dere tilgir meg. :mozilla_cool:
Ja det var bombe....
tipper disse melchizedekfolka får ganske spader hvis de skjømner at de kan gå glipp av en euro eller to.
Antall ord: 137

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
dagnass
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 27 Feb 2007 15:33
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Innlegg av dagnass »

Metodisten skrev:
David Skywalker skrev:Cden er forsmaken på å bli en TRUE MASTER i det spirituelle......vil nok inspirere de som mottar det på sin vei. :mozilla_cool:
Syns du sa takk for deg her for ikke så lenge siden jeg skywalker.

Det må da være en himmla nedtur og gå fra og være en høyere eksistens i det gamle Egypt, til å forsøke seg på å være kjøpmann i det små og prøve å selge Cdèr på para.no...

Det er mulig sjamaner frykter deg. Jeg er mere bare litt bekymret for deg, for det høres ut som du stapper vel hardt i pipa av det der afrikanske stoffet, ibogaen? var det det.
He he...ja dette ble litt mye, "kom til meg barn og jeg gir dere den eneste veien til frelse!" Den cd-en er sikkert opplysende den, men.... :mozilla_wink:
Antall ord: 150
Hvem som helst kan være hvem som helst (Terningmannen)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lilja
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Jul 2006 23:30
18
Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
Lokalisering: Akershus
Blitt takket: 1037 ganger

Innlegg av Lilja »

skeptikeren skrev:Litt artig og se hva folk lar seg lede til og tro.
Flotte titler og greier :D

Gjorde ett søk på Melzchizedek, det holdt for meg :D

Ett eks.

http://www.jeshuana.com/norskMelzchizedek.htm

Hehe, det beste ved den sida, var alle bildene med masse "hologrammer", også kallt "powerballs"...

Orb, støv, regndråpe osv osv osv.
Kjært barn har riktignok mange navn, men det får da være måte på :mozilla_tongue:
Antall ord: 76

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 08 Jun 2005 10:40
19
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av snuppedilla »

Metodisten skrev:
David Skywalker skrev:Cden er forsmaken på å bli en TRUE MASTER i det spirituelle......vil nok inspirere de som mottar det på sin vei. :mozilla_cool:
Syns du sa takk for deg her for ikke så lenge siden jeg skywalker.

Det må da være en himmla nedtur og gå fra og være en høyere eksistens i det gamle Egypt, til å forsøke seg på å være kjøpmann i det små og prøve å selge Cdèr på para.no...

Det er mulig sjamaner frykter deg. Jeg er mere bare litt bekymret for deg, for det høres ut som du stapper vel hardt i pipa av det der afrikanske stoffet, ibogaen? var det det.
Oki oki. her klarte jeg ikke å holde meg seriøs lenger... måtte bare le veldig høyt.
En kan jo ikke ta seg selv så høytidelig.... :lol:

så skal jeg snakke fra en kilde, fra et sted som er fint å være i, hvor det er ingenting som er mer eller mindre, bedre eller verre, du bare betrakter det hele kjærlig.. For: "dette vil også gå over"... Form og rom er forgjengelig men det du ER, er evig. Pakk det inn i alle fine navn du kan tenke deg, ta den teen du tror er det rette... sitt på det fjellet og tilbe de stjerner og planeter du mener er nærmere Gud. Gjør hva du vil!! Dette er form og det varer ikke.
Men tilgi, det er evig.
Antall ord: 252
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Floff
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 05 Jan 2008 17:12
16
Blitt takket: 9 ganger

Innlegg av Floff »

Bare et lite spørsmål. Hva er en verifiseringskode egentlig?
Antall ord: 11

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av snuppedilla »

Floff skrev:Bare et lite spørsmål. Hva er en verifiseringskode egentlig?
altså.. verifisering er en slags godkjennelse.. en nøkkel for å få tilgang til noe..

men la meg si det slik.. ingen eier denne alene og er alene om å gi den videre. bullshitt.. alle har denne.. hvis man vil kalle en fødselsrettslik eller evighetsarv..
verifiseringsnøkkel er bare et ord satt på en prosess for å gjøre det fancy og mer salgbart.

klassiske begrepet er nøkkelsenen til oppvåkning, opplysning... skjønner?

La meg si det slik.. David er ikke oppvåknet.. opplyst.. han har et stykke å gå igjen.
Sorry David for at jeg må avsløre deg.... eller trekke deg ned på jorda..

Blir du sint vis jeg sier at jeg er mer åndelig opplyst enn deg?

Jeg bare snur det hele jeg.. og tar på meg din rolle, bare formulerer det på en annen måte.. men betydningen er den samme....

SERIØST FLOFF: oppvåkning.. nøkkel.. verifisering.. den eneste som bestemmer det hele på det dypeste planet du kan støte på.. er: DEG SELV. du har den...

alle vi som uttaler oss her... se oss heller som sider hos deg hvis det gir deg noen reaksjon. Du er faktisk i mål, du må bare våkne.. og det bestemmer du selv.
Antall ord: 221
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Sep 2006 01:35
18
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Innlegg av Svartepus »

snuppedilla skrev:
La meg si det slik.. David er ikke oppvåknet.. opplyst.. han har et stykke å gå igjen.

Det burde han ikke bli, for det mener jeg faktisk at du er...

Mulig jeg er litt vel negativ, men jeg går litt i vranglås når jeg møter folk som påstår at de har den hele og fulle sannhet, er fullt ut åndelig utviklet, eller har en eller annen universets verifiseringsnøkkel som de råder over og deler ut til noen få heldige utvalgte...
Jeg er også lei av at alle motargumenter til hans selvopphøyelse og rusmiddelekstaser blir feid bort med flåsete smilefjes og usaklige ord som "ego-ånden" eller "skeptiker-ånden", eller hva svarte han kaller det! Hvis David er veldig høyt åndelig utviklet, er jeg faktisk glad for at jeg kanskje ikke er så innmari åndelig utviklet. Så egosentrert håper jeg aldri at jeg blir!

Jeg har lest de fleste av trådene hans og har så langt prøvd å holde kjeft, men nå klarer jeg ikke mer. Jeg måtte bare få det ut. Men det er vel kanskje bare "sinna-ånden" min eller "sneversynt-ånden" min eller noe som har skylden.

Jeg leser mye om folk ut av det de skriver på forumet, og mitt inntrykk av David er at han er en humørfylt og positiv kar med et godt hjerte, men som har en tendens til å tilføre kroppen litt for mange hallusinogener og høre litt for mye på andre selverklærte verdensguruer... Ganske synd, egentlig...
Antall ord: 292
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av snuppedilla »

Svartepus skrev:
snuppedilla skrev:

Mulig jeg er litt vel negativ, men jeg går litt i vranglås når jeg møter folk som påstår at de har den hele og fulle sannhet, er fullt ut åndelig utviklet, eller har en eller annen universets verifiseringsnøkkel som de råder over og deler ut til noen få heldige utvalgte...
Jeg er også lei av at alle motargumenter til hans selvopphøyelse og rusmiddelekstaser blir feid bort med flåsete smilefjes og usaklige ord som "ego-ånden" eller "skeptiker-ånden", eller hva svarte han kaller det! Hvis David er veldig høyt åndelig utviklet, er jeg faktisk glad for at jeg kanskje ikke er så innmari åndelig utviklet. Så egosentrert håper jeg aldri at jeg blir!

Jeg har lest de fleste av trådene hans og har så langt prøvd å holde kjeft, men nå klarer jeg ikke mer. Jeg måtte bare få det ut. Men det er vel kanskje bare "sinna-ånden" min eller "sneversynt-ånden" min eller noe som har skylden.

Jeg leser mye om folk ut av det de skriver på forumet, og mitt inntrykk av David er at han er en humørfylt og positiv kar med et godt hjerte, men som har en tendens til å tilføre kroppen litt for mange hallusinogener og høre litt for mye på andre selverklærte verdensguruer... Ganske synd, egentlig...
jeg er nok ikke mer åndelig opplyst enn andre.... jeg bare prøver å få David til å forstå at han driter seg loddrett ut.. at han er den som ser minst klart seg selv og andre her.. fordi som du sier.. enkelte er så fulle av Ego at de tror de er Jesus sin like eller hva de nå syns er forbildet. De som påstår seg det David påstår seg har ikke forstått sitt ego, har ikke det under kontroll.. tvert imot, det har lurt dem atter en gang. Egoet deres har bare funnet enda en måte å få mennesket til å rote seg villt og hemningsløst en vei for faktisk å fastholde sn posisjon og det eneste et ego kan: Vil ha mer, må ha mer, får ikke fred, vil bli beundret, heve seg på subtil skjult måte over andre for å slippe å føle sin mindreverdighet og maktesløshet.

For hva er egoets endelige oppløsning? Det er å ikke forskynne og selge et budskap.. da dette budskapet skal alle finne frem til, det er ikke snakke om å redde andre.. dette gjør alle en eller annen gang siden. Og at den som har oppløst sitt ego har funnet freden og lar de som trenger det komme til seg og ikke oppsøke de via f.eks forumer. Den som har oppløst sitt ego har heller ikke behov for å fastholde/forsterke noe via hallusinogener/planter med slik virkning. Da frykten har sluppet og egoets VIL HA MER fins ikke... når egoet er oppløst så ønsker man ikke å fremprovosere det åndelige med slike ting, da det er der hele tiden og du ER det!!!

Og hadde du vært bare halvparten av hva du er David.. ville du fastholdt det du sa som ledd i din egen utvikling forlate para for tiden var inne til det. Men du er jo her stadig og du prøver "skjult" å selge noe. Og hadde du vært halvparten av hva du påstår du er.. ville du ha tiet om din åndelige utvikling, da du vet at du har ikke behov for andres bekreftelse og har heller ikke som mål å redde de fortapte.. for du ville ha vist at alle vil redde seg selv, og det de skal komme til deg.. du skal ikke lokke eller smigre...

jeg har et høyst levende ego, og er veldig klar over det... du kan fint si at jeg snakker med mitt ego, ja jeg gjør nok det fordi du provoserer meg en smule. Slik at jeg spør hva er det med din adferd som jeg misliker.. når ego er oppløst er det ikke noe som heter å like eller ikke..

Jo du viser meg sider jeg vet jeg kan ha, men vil ikke ha de og ikke vise de. Da det er for meg å la ego herje vilt og jeg kan miste meg selv på veien. Du har bosktavelig talt mistet deg selv i hallusinogener. Tror du er klar for å bli oppvåken i denne tilstanden? NEI du vil ikke det i dette livet iallefall..

Dette er også bullshitt alternativ egolek... jaggu sier jeg smør... kom deg ned på jordet.. alt du trenger på veien for å bli åndelig oppvåken er tilgivelsen.. jobb heller med den du.. så skal du få se mirakler og budskap
Antall ord: 858
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
samomosa

Re:

Innlegg av samomosa »

snuppedilla skrev:
Svartepus skrev:
snuppedilla skrev:

jeg er nok ikke mer åndelig opplyst enn andre.... jeg bare prøver å få David til å forstå at han driter seg loddrett ut.. at han er den som ser minst klart seg selv og andre her.. fordi som du sier.. enkelte er så fulle av Ego at de tror de er Jesus sin like eller hva de nå syns er forbildet. De som påstår seg det David påstår seg har ikke forstått sitt ego, har ikke det under kontroll.. tvert imot, det har lurt dem atter en gang. Egoet deres har bare funnet enda en måte å få mennesket til å rote seg villt og hemningsløst en vei for faktisk å fastholde sn posisjon og det eneste et ego kan: Vil ha mer, må ha mer, får ikke fred, vil bli beundret, heve seg på subtil skjult måte over andre for å slippe å føle sin mindreverdighet og maktesløshet.

For hva er egoets endelige oppløsning? Det er å ikke forskynne og selge et budskap.. da dette budskapet skal alle finne frem til, det er ikke snakke om å redde andre.. dette gjør alle en eller annen gang siden. Og at den som har oppløst sitt ego har funnet freden og lar de som trenger det komme til seg og ikke oppsøke de via f.eks forumer. Den som har oppløst sitt ego har heller ikke behov for å fastholde/forsterke noe via hallusinogener/planter med slik virkning. Da frykten har sluppet og egoets VIL HA MER fins ikke... når egoet er oppløst så ønsker man ikke å fremprovosere det åndelige med slike ting, da det er der hele tiden og du ER det!!!

Og hadde du vært bare halvparten av hva du er David.. ville du fastholdt det du sa som ledd i din egen utvikling forlate para for tiden var inne til det. Men du er jo her stadig og du prøver "skjult" å selge noe. Og hadde du vært halvparten av hva du påstår du er.. ville du ha tiet om din åndelige utvikling, da du vet at du har ikke behov for andres bekreftelse og har heller ikke som mål å redde de fortapte.. for du ville ha vist at alle vil redde seg selv, og det de skal komme til deg.. du skal ikke lokke eller smigre...

jeg har et høyst levende ego, og er veldig klar over det... du kan fint si at jeg snakker med mitt ego, ja jeg gjør nok det fordi du provoserer meg en smule. Slik at jeg spør hva er det med din adferd som jeg misliker.. når ego er oppløst er det ikke noe som heter å like eller ikke..

Jo du viser meg sider jeg vet jeg kan ha, men vil ikke ha de og ikke vise de. Da det er for meg å la ego herje vilt og jeg kan miste meg selv på veien. Du har bosktavelig talt mistet deg selv i hallusinogener. Tror du er klar for å bli oppvåken i denne tilstanden? NEI du vil ikke det i dette livet iallefall..

Dette er også bullshitt alternativ egolek... jaggu sier jeg smør... kom deg ned på jordet.. alt du trenger på veien for å bli åndelig oppvåken er tilgivelsen.. jobb heller med den du.. så skal du få se mirakler og budskap
HURRAAA :notworthy: :whee :lykkelig :sunny
Antall ord: 861

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

Re: En gave fra Universet - verifiseringskode av ren spirituell

Innlegg av Borte.. »

ÅÅåååå.....jeg gikk glipp av dette jeg!! :? Ville se på den siden som ble lagt ut, men så eksisterer den jo ikke lengre. Skulle ha likt å høre den cden inneholdt også. Jeg mener....hvem har ikke lyst til å være "the master of all spiritual beings"? :lol:
Antall ord: 46

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Moonstone
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 23 Sep 2008 10:12
16
Kjønn (valgfri): Flaskepost
Lokalisering: Inni ditt hode
Har takket: 128 ganger
Blitt takket: 402 ganger

Innlegg av Moonstone »

Trådstarter er en typisk "nyfrelst", dog bare ikke på Kristendom.
De har samme måte å prate på, og er veldig engasjerte og ønsker å spre "innsikten" som de nettopp har motatt til flest mulig, slik at de også får denne "innsikten."
Dette blir som regel gjort med gode hensikter fra sprederen, som er overbevist at det er for å hjelpe og opplyse folket.
Dette går igjen i alle kulturer.

Et intressant psykologisk fenomen..
Antall ord: 74
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av snuppedilla »

Moonstone skrev:Trådstarter er en typisk "nyfrelst", dog bare ikke på Kristendom.
De har samme måte å prate på, og er veldig engasjerte og ønsker å spre "innsikten" som de nettopp har motatt til flest mulig, slik at de også får denne "innsikten."
Dette blir som regel gjort med gode hensikter fra sprederen, som er overbevist at det er for å hjelpe og opplyse folket.

Typisk selgere..... spør du meg.
Ser jeg var skikkelig tøff i kjeften og la ikke skjul på så mye... skl vi si at eg har blitt mykere med årene ???? NEI :badgrin: :badgrin:

Tvert imot... ettersom tia har gått får jeg stadig mer og mer bekreftelse på at jeg hadde rett her og har fortsatt rett på akkurat dette.. Dette er å selge.
Antall ord: 139
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Moonstone
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 23 Sep 2008 10:12
16
Kjønn (valgfri): Flaskepost
Lokalisering: Inni ditt hode
Har takket: 128 ganger
Blitt takket: 402 ganger

Innlegg av Moonstone »

snuppedilla skrev:
Moonstone skrev:Trådstarter er en typisk "nyfrelst", dog bare ikke på Kristendom.

Typisk selgere..... spør du meg.
Ser jeg var skikkelig tøff i kjeften og la ikke skjul på så mye... skl vi si at eg har blitt mykere med årene ???? NEI :badgrin: :badgrin:
Tvert imot... ettersom tia har gått får jeg stadig mer og mer bekreftelse på at jeg hadde rett her og har fortsatt rett på akkurat dette.. Dette er å selge.
Jepp, å selge en "sannhet" en selv nettopp har blitt overbevist om er sann, og at andre også trenger dette for å føle rusen en selv har av den nye "sannheten"
Men nettopp det å selge i seg selv, er nok ikke motivet.
Det finnes nok en mye dypere psykologisk årsak.
Motivet er nok delt mellom det å føle at en bidrar til positiv vekst hos andre, og det å føle seg vel med seg selv, ved at andre blir "opplyst" av MEG, og MIN insikt, og å kanskje føle seg stor..

Dette er ikke rettet direkte til tådstarter, men til "nyfrelste" og "preking" som fenomen.
Antall ord: 246
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
samomosa

Innlegg av samomosa »

Vet godt hvem David er fra forumet, har vært medlem i noen år, og jeg liker faktisk David veldig godt, han kommer med mange gode argumenter og synspunkt, så ingen ting negativt å si om han, han har funnet sin vei, og det er flott. Men det var et meget godt skrevet innlegg av snuppedilla, (blant mange fra samme forfatter ;o) dyp visdom ligger i mange av hennes innlegg.
Tusen takk ;o)

Snuppedilla, er dine initialer IHH???

Mvh
Antall ord: 154

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av snuppedilla »

samomosa skrev:

Vet godt hvem David er fra forumet, har vært medlem i noen år, og jeg liker faktisk David veldig godt, han kommer med mange gode argumenter og synspunkt, så ingen ting negativt å si om han, han har funnet sin vei, og det er flott. Men det var et meget godt skrevet innlegg av snuppedilla, (blant mange fra samme forfatter ;o) dyp visdom ligger i mange av hennes innlegg.
Tusen takk ;o)

Snuppedilla, er dine initialer IHH???

Mvh
Åh du verden... bare hyggelig!!! nå er du snill altså :) Mine initialer er noe annet enn IHH hehe :mozilla_laughing:
Antall ord: 176
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links