Healing og annen alternativ medisinFrekvenser.

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

Gjest

Innlegg av Gjest »

Demonologist skrev:
akasha memoria skrev:
Demonologist skrev:Å innrømme er jo ikke noe! mye mer imponerene å aldri ha feil!:P
Du har jo et poeng der da ;) Men det det er jo skjeldent man ALDRI tar feil...
du har et poeng der du og ;P
Godt vi er enige for en gang skyld da :D
Antall ord: 54

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Demonologist

Innlegg av Demonologist »

akasha memoria skrev:
Demonologist skrev:
akasha memoria skrev:
Demonologist skrev:Å innrømme er jo ikke noe! mye mer imponerene å aldri ha feil!:P
Du har jo et poeng der da ;) Men det det er jo skjeldent man ALDRI tar feil...
du har et poeng der du og ;P
Godt vi er enige for en gang skyld da :D
heheh ja :D
Antall ord: 59

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Eaglespirit
Moderator
Moderator
Startet: 01 Mar 2005 20:32
19
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av Eaglespirit »

Hva har japanere med dette å gjøre, kinersere er jo helt konger på dette
Antall ord: 14
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
EAGLE mod for CHAT og UFO

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjest

Innlegg av Gjest »

Eaglespirit skrev:Hva har japanere med dette å gjøre, kinersere er jo helt konger på dette
Ja, og tibetanere, indere, koreanere osv..
Antall ord: 22

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
open_palm
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 15 Jan 2008 13:59
16

Innlegg av open_palm »

Eaglespirit skrev:Hva har japanere med dette å gjøre, kinersere er jo helt konger på dette
ja de er det de og,men hun var i japan for det var der usui drev på,så hun var i de templene han hadde vært i og fikk en del god info om ting og tang=)
Antall ord: 55
"When right becomes wrong, resistance becomes your duty"
If you want to cut yourself,remember that i love you..
"to live till death is not easy"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjest

Innlegg av Gjest »

open_palm skrev:
ja de er det de og,men hun var i japan for det var der usui drev på,så hun var i de templene han hadde vært i og fikk en del god info om ting og tang=)
Ja man får jo absolutt bra info fra munker da... DET tviler jeg ikke på, skulle gitt masse for å blitt hinduist nonne i india..
Antall ord: 83

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
open_palm
Standard bruker
Standard bruker
16

Innlegg av open_palm »

akasha memoria skrev:
open_palm skrev:
Ja man får jo absolutt bra info fra munker da... DET tviler jeg ikke på, skulle gitt masse for å blitt hinduist nonne i india..
det trenger du ikke gi noe for,det er jo gratis :D vil til bhutan og finne meg et tempel jeg=) men jeg skal nok vente en del år
Antall ord: 114

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Eaglespirit
Moderator
Moderator
Startet: 01 Mar 2005 20:32
19
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av Eaglespirit »

Vel, har respekt for det de driver med :o
Antall ord: 8
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
EAGLE mod for CHAT og UFO

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjest

Innlegg av Gjest »

open_palm skrev:
akasha memoria skrev:
open_palm skrev:
det trenger du ikke gi noe for,det er jo gratis :D vil til bhutan og finne meg et tempel jeg=) men jeg skal nok vente en del år
Ffff! Ja det visste jeg jo da.. MEN jeg har valgt livet utenfor klosteret gitt..Tenkte skikkelig serriøst på å reise asså :D
Antall ord: 139

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
open_palm
Standard bruker
Standard bruker
16

Innlegg av open_palm »

akasha memoria skrev:
open_palm skrev:
akasha memoria skrev:
open_palm skrev:
Ffff! Ja det visste jeg jo da.. MEN jeg har valgt livet utenfor klosteret gitt..Tenkte skikkelig serriøst på å reise asså :D
har drivi å snoka litt i ting da serru;) veien min går nok innom der og,og tenk å leve ett helt liv uten å oppfylle sitt høyeste ønske :mozilla_surprised: Det går ikke an agitt..Hadde jeg ikke bundet meg til det til å gjøre ferdig visse ting her hadde jeg funnet første og beste trailer og begynt å haike meg nedover :D
Antall ord: 205

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjest

Innlegg av Gjest »

Det er veldig bra du lytter til det du føler du skal gjøre :D Det er altfor få av dem. Men jeg veit at min mening med livet er noe annet, enda jeg har aldri så lyst til og reise i kloster men til syvende og sist så føler jeg at det ikke er riktig..
Antall ord: 57

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
open_palm
Standard bruker
Standard bruker
16

Innlegg av open_palm »

akasha memoria skrev:Det er veldig bra du lytter til det du føler du skal gjøre :D Det er altfor få av dem. Men jeg veit at min mening med livet er noe annet, enda jeg har aldri så lyst til og reise i kloster men til syvende og sist så føler jeg at det ikke er riktig..
Det finnes jo bare en sann stemme,prøver jo å følge den=) kanskje det vil føles mer riktig på ett annet tidspunkt??man kan jo få komme dit i noen år og sånt og så reise igjen.og noen munker får lov å gifte seg og tjene penger og slikt etter at de har reist..det bor en tysk munk på fjellet i norge ett eller annet sted,husker ikke hvor,var ett program om han på tv en gang og..kul fyr=)
Antall ord: 146

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Demonologist

Innlegg av Demonologist »

akasha memoria skrev:Det er veldig bra du lytter til det du føler du skal gjøre :D Det er altfor få av dem. Men jeg veit at min mening med livet er noe annet, enda jeg har aldri så lyst til og reise i kloster men til syvende og sist så føler jeg at det ikke er riktig..
kloster nei. der må du ikke dra.
Antall ord: 67

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjest

Innlegg av Gjest »

Ja men jeg skal nok ikke innom kloster i det hele tatt.. kjenner vrangfølelsen allerede :)
Antall ord: 16

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
open_palm
Standard bruker
Standard bruker
16

Innlegg av open_palm »

hehe ok=)
Antall ord: 2

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links