Healing og annen alternativ medisinFrekvenser.

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

Gjest

Innlegg av Gjest »

Demonologist skrev:
akasha memoria skrev:
Demonologist skrev:Å innrømme er jo ikke noe! mye mer imponerene å aldri ha feil!:P
Du har jo et poeng der da ;) Men det det er jo skjeldent man ALDRI tar feil...
du har et poeng der du og ;P
Godt vi er enige for en gang skyld da :D
Antall ord: 54

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Demonologist

Innlegg av Demonologist »

akasha memoria skrev:
Demonologist skrev:
akasha memoria skrev:
Demonologist skrev:Å innrømme er jo ikke noe! mye mer imponerene å aldri ha feil!:P
Du har jo et poeng der da ;) Men det det er jo skjeldent man ALDRI tar feil...
du har et poeng der du og ;P
Godt vi er enige for en gang skyld da :D
heheh ja :D
Antall ord: 59

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Eaglespirit
Moderator
Moderator
Startet: 01 Mar 2005 20:32
19
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av Eaglespirit »

Hva har japanere med dette å gjøre, kinersere er jo helt konger på dette
Antall ord: 14
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
EAGLE mod for CHAT og UFO

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjest

Innlegg av Gjest »

Eaglespirit skrev:Hva har japanere med dette å gjøre, kinersere er jo helt konger på dette
Ja, og tibetanere, indere, koreanere osv..
Antall ord: 22

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
open_palm
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 15 Jan 2008 13:59
16

Innlegg av open_palm »

Eaglespirit skrev:Hva har japanere med dette å gjøre, kinersere er jo helt konger på dette
ja de er det de og,men hun var i japan for det var der usui drev på,så hun var i de templene han hadde vært i og fikk en del god info om ting og tang=)
Antall ord: 55
"When right becomes wrong, resistance becomes your duty"
If you want to cut yourself,remember that i love you..
"to live till death is not easy"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjest

Innlegg av Gjest »

open_palm skrev:
ja de er det de og,men hun var i japan for det var der usui drev på,så hun var i de templene han hadde vært i og fikk en del god info om ting og tang=)
Ja man får jo absolutt bra info fra munker da... DET tviler jeg ikke på, skulle gitt masse for å blitt hinduist nonne i india..
Antall ord: 83

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
open_palm
Standard bruker
Standard bruker
16

Innlegg av open_palm »

akasha memoria skrev:
open_palm skrev:
Ja man får jo absolutt bra info fra munker da... DET tviler jeg ikke på, skulle gitt masse for å blitt hinduist nonne i india..
det trenger du ikke gi noe for,det er jo gratis :D vil til bhutan og finne meg et tempel jeg=) men jeg skal nok vente en del år
Antall ord: 114

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Eaglespirit
Moderator
Moderator
Startet: 01 Mar 2005 20:32
19
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av Eaglespirit »

Vel, har respekt for det de driver med :o
Antall ord: 8
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
EAGLE mod for CHAT og UFO

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjest

Innlegg av Gjest »

open_palm skrev:
akasha memoria skrev:
open_palm skrev:
det trenger du ikke gi noe for,det er jo gratis :D vil til bhutan og finne meg et tempel jeg=) men jeg skal nok vente en del år
Ffff! Ja det visste jeg jo da.. MEN jeg har valgt livet utenfor klosteret gitt..Tenkte skikkelig serriøst på å reise asså :D
Antall ord: 139

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
open_palm
Standard bruker
Standard bruker
16

Innlegg av open_palm »

akasha memoria skrev:
open_palm skrev:
akasha memoria skrev:
open_palm skrev:
Ffff! Ja det visste jeg jo da.. MEN jeg har valgt livet utenfor klosteret gitt..Tenkte skikkelig serriøst på å reise asså :D
har drivi å snoka litt i ting da serru;) veien min går nok innom der og,og tenk å leve ett helt liv uten å oppfylle sitt høyeste ønske :mozilla_surprised: Det går ikke an agitt..Hadde jeg ikke bundet meg til det til å gjøre ferdig visse ting her hadde jeg funnet første og beste trailer og begynt å haike meg nedover :D
Antall ord: 205

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjest

Innlegg av Gjest »

Det er veldig bra du lytter til det du føler du skal gjøre :D Det er altfor få av dem. Men jeg veit at min mening med livet er noe annet, enda jeg har aldri så lyst til og reise i kloster men til syvende og sist så føler jeg at det ikke er riktig..
Antall ord: 57

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
open_palm
Standard bruker
Standard bruker
16

Innlegg av open_palm »

akasha memoria skrev:Det er veldig bra du lytter til det du føler du skal gjøre :D Det er altfor få av dem. Men jeg veit at min mening med livet er noe annet, enda jeg har aldri så lyst til og reise i kloster men til syvende og sist så føler jeg at det ikke er riktig..
Det finnes jo bare en sann stemme,prøver jo å følge den=) kanskje det vil føles mer riktig på ett annet tidspunkt??man kan jo få komme dit i noen år og sånt og så reise igjen.og noen munker får lov å gifte seg og tjene penger og slikt etter at de har reist..det bor en tysk munk på fjellet i norge ett eller annet sted,husker ikke hvor,var ett program om han på tv en gang og..kul fyr=)
Antall ord: 146

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Demonologist

Innlegg av Demonologist »

akasha memoria skrev:Det er veldig bra du lytter til det du føler du skal gjøre :D Det er altfor få av dem. Men jeg veit at min mening med livet er noe annet, enda jeg har aldri så lyst til og reise i kloster men til syvende og sist så føler jeg at det ikke er riktig..
kloster nei. der må du ikke dra.
Antall ord: 67

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjest

Innlegg av Gjest »

Ja men jeg skal nok ikke innom kloster i det hele tatt.. kjenner vrangfølelsen allerede :)
Antall ord: 16

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
open_palm
Standard bruker
Standard bruker
16

Innlegg av open_palm »

hehe ok=)
Antall ord: 2

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links