Sant,jeg glemte at jeg skrev paranormalt istedenfor demoner..hehe..men hvis du tror på noe paranormalt så er det vel rart å ikke tro på healing?Demonologist skrev:nå har jeg aldri sagt at jeg er en demonologist eller at jeg tror på demoner.open_palm skrev:Hvorfor tror du på demoner og mørke ting hvis du ikke tror på healing??Jeg tror på demoner men ikke i den forstand folk flest gjør detDemonologist skrev:Open_palm: Ja. Du da?
jeg bare kaller meg det.
Healing og annen alternativ medisin ⇒ Healing i ulovlig form?
Moderatorer: Asbjørn, mod healing
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Jan 2008 13:59
- 16
Antall ord: 88
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
vel, man behøver jo ikke å tro på alt som er paranormalt? det kan man jo ikke forvente.open_palm skrev:Sant,jeg glemte at jeg skrev paranormalt istedenfor demoner..hehe..men hvis du tror på noe paranormalt så er det vel rart å ikke tro på healing?Demonologist skrev:nå har jeg aldri sagt at jeg er en demonologist eller at jeg tror på demoner.open_palm skrev:Hvorfor tror du på demoner og mørke ting hvis du ikke tror på healing??Jeg tror på demoner men ikke i den forstand folk flest gjør detDemonologist skrev:Open_palm: Ja. Du da?
jeg bare kaller meg det.
jeg tror ikke på det før jeg får se/oppleve det. for å si det slik.
Antall ord: 126
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Jan 2008 13:59
- 16
good :mozilla_smile: :mozilla_smile:open_palm skrev:ok skjønner :mozilla_smile:
Antall ord: 13
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 05 Jan 2008 17:12
- 16
- Blitt takket: 9 ganger
Det ble litt av en diskusjon her, og må si at jeg har lært ganske mye nå og takk for alle svarene.
Nå vet jeg hva healing i ulovlig form er, og jeg tenkte ikke på denne måten i det hele tatt.
Nå vet jeg hva healing i ulovlig form er, og jeg tenkte ikke på denne måten i det hele tatt.
Antall ord: 44
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 18 Feb 2008 20:30
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Der ingen sku tru at eg kan bu!
Re: Healing i ulovlig form?
Til Demonologisten og andre:
Veitu hva? min stemors far (sjaman) helbredet min da 6 år gamle stebror som hadde en helt VANVITTIG ørebetennelse.
De som driver med healing, spes fjernhealing trenger ditt fødenavn og fødselsdato. aner ikke hvorfor, men er vel for å treffe riktig? jeg har også vært under hans healing, men det er mer snakk om å gi meg styrke og energi til å takle en veldig tung tid da jeg var 13 og hadde store omveltninger i livet. Spesielt var det en samtale jeg måtte igjennom. Og jeg klarte meg utmerket, følte meg nærmest uovervinnelig! etter 3 timers prating var jeg så sinnsykt sliten at jeg sovnet. har masse andre historier om ham, men det morsomste er: Han bodde i finnmark (han er desverre død nå), mens jeg og min familie bodde på et tettsted utenfor oslo.
Veitu hva? min stemors far (sjaman) helbredet min da 6 år gamle stebror som hadde en helt VANVITTIG ørebetennelse.
De som driver med healing, spes fjernhealing trenger ditt fødenavn og fødselsdato. aner ikke hvorfor, men er vel for å treffe riktig? jeg har også vært under hans healing, men det er mer snakk om å gi meg styrke og energi til å takle en veldig tung tid da jeg var 13 og hadde store omveltninger i livet. Spesielt var det en samtale jeg måtte igjennom. Og jeg klarte meg utmerket, følte meg nærmest uovervinnelig! etter 3 timers prating var jeg så sinnsykt sliten at jeg sovnet. har masse andre historier om ham, men det morsomste er: Han bodde i finnmark (han er desverre død nå), mens jeg og min familie bodde på et tettsted utenfor oslo.
Antall ord: 144
Just another brick in the wall..
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 08 Apr 2008 22:28
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Om det er lov til å sende healing til fengsler? Ja, du kan sende hvitt kjærlighetslys til fengselet. Det er healing det også.
Antall ord: 23
Hide post links |