Sant,jeg glemte at jeg skrev paranormalt istedenfor demoner..hehe..men hvis du tror på noe paranormalt så er det vel rart å ikke tro på healing?Demonologist skrev:nå har jeg aldri sagt at jeg er en demonologist eller at jeg tror på demoner.open_palm skrev:Hvorfor tror du på demoner og mørke ting hvis du ikke tror på healing??Jeg tror på demoner men ikke i den forstand folk flest gjør detDemonologist skrev:Open_palm: Ja. Du da?
jeg bare kaller meg det.
Healing og annen alternativ medisin ⇒ Healing i ulovlig form?
Moderatorer: Asbjørn, mod healing
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Jan 2008 13:59
- 16
Antall ord: 88
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
vel, man behøver jo ikke å tro på alt som er paranormalt? det kan man jo ikke forvente.open_palm skrev:Sant,jeg glemte at jeg skrev paranormalt istedenfor demoner..hehe..men hvis du tror på noe paranormalt så er det vel rart å ikke tro på healing?Demonologist skrev:nå har jeg aldri sagt at jeg er en demonologist eller at jeg tror på demoner.open_palm skrev:Hvorfor tror du på demoner og mørke ting hvis du ikke tror på healing??Jeg tror på demoner men ikke i den forstand folk flest gjør detDemonologist skrev:Open_palm: Ja. Du da?
jeg bare kaller meg det.
jeg tror ikke på det før jeg får se/oppleve det. for å si det slik.
Antall ord: 126
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Jan 2008 13:59
- 16
good :mozilla_smile: :mozilla_smile:open_palm skrev:ok skjønner :mozilla_smile:
Antall ord: 13
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 05 Jan 2008 17:12
- 16
- Blitt takket: 9 ganger
Det ble litt av en diskusjon her, og må si at jeg har lært ganske mye nå og takk for alle svarene.
Nå vet jeg hva healing i ulovlig form er, og jeg tenkte ikke på denne måten i det hele tatt.
Nå vet jeg hva healing i ulovlig form er, og jeg tenkte ikke på denne måten i det hele tatt.
Antall ord: 44
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 18 Feb 2008 20:30
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Der ingen sku tru at eg kan bu!
Re: Healing i ulovlig form?
Til Demonologisten og andre:
Veitu hva? min stemors far (sjaman) helbredet min da 6 år gamle stebror som hadde en helt VANVITTIG ørebetennelse.
De som driver med healing, spes fjernhealing trenger ditt fødenavn og fødselsdato. aner ikke hvorfor, men er vel for å treffe riktig? jeg har også vært under hans healing, men det er mer snakk om å gi meg styrke og energi til å takle en veldig tung tid da jeg var 13 og hadde store omveltninger i livet. Spesielt var det en samtale jeg måtte igjennom. Og jeg klarte meg utmerket, følte meg nærmest uovervinnelig! etter 3 timers prating var jeg så sinnsykt sliten at jeg sovnet. har masse andre historier om ham, men det morsomste er: Han bodde i finnmark (han er desverre død nå), mens jeg og min familie bodde på et tettsted utenfor oslo.
Veitu hva? min stemors far (sjaman) helbredet min da 6 år gamle stebror som hadde en helt VANVITTIG ørebetennelse.
De som driver med healing, spes fjernhealing trenger ditt fødenavn og fødselsdato. aner ikke hvorfor, men er vel for å treffe riktig? jeg har også vært under hans healing, men det er mer snakk om å gi meg styrke og energi til å takle en veldig tung tid da jeg var 13 og hadde store omveltninger i livet. Spesielt var det en samtale jeg måtte igjennom. Og jeg klarte meg utmerket, følte meg nærmest uovervinnelig! etter 3 timers prating var jeg så sinnsykt sliten at jeg sovnet. har masse andre historier om ham, men det morsomste er: Han bodde i finnmark (han er desverre død nå), mens jeg og min familie bodde på et tettsted utenfor oslo.
Antall ord: 144
Just another brick in the wall..
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 08 Apr 2008 22:28
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Om det er lov til å sende healing til fengsler? Ja, du kan sende hvitt kjærlighetslys til fengselet. Det er healing det også.
Antall ord: 23
Hide post links |