open_palm skrev:Det ser man i så og si hver eneste tråd som er her inne,og jeg er ikke den eneste som har blitt obs på dette,så jeg ser ikke helt vitsen med at jeg skal lete frem alle disse innleggene,du kan jo bare gå tilbake og lese dine egne innlegg med litt mer åpne øyne.Hvorfor jeg ikke er skeptiker må du nok også forklare meg.<og også hvordan dere kan være skeptikere så lenge du er enig i at en skeptiker er åpen for nye ting,da du ikke er så mye som en liten smule åpen for det paranormale..
Det er ting som er blitt sagt så mange ganger her, at mange tror det.
For det første så er jeg åpen for å se gode bevis for det paranormale. Ingen problem med det, men historier er ikke bevis. Som jeg har vist mange ganger, så kan vi bli lurt av omstendighetene, og vår oppfattelse er ikke alltid i samsvar med virkeligheten.
Se selv på disse innleggene du selv henviser til, og se etter hvor jeg avviser muligheten for det paranormale. Det vil du neppe finne.
Ut fra hva du har skrevet her, så kan jeg ikke se om du er skeptiker eller ikke. Det er bare usakligheter og avsporinger du har holdt på med. Jeg tror ikke du har skrevet om hjelpere i ett eneste innlegg, og kan derfor ikke vurdere om du er skeptisk eller ikke.
"forskitig og ettertenksom" Nei, det stemmer ikke med mitt inntrykk. Du er hurtig inn for å kritisere uten å tenke særlig, noe som viser seg da du som regel får svar på tiltale.
"fornekter ikke synspunkter eller meninger" Tja, dette har jeg som sagt ikke sett noe fra eller til i denne tråden.
"uttrykker ikke dårlig skjult forakt" Nei, det passer overhodet ikke.