Universet & dets hemmeligheterEn gave fra Universet - verifiseringskode av ren spirituell

Jordkloden er et ubetydelig fnugg i et gigantisk og ufattelig stort univers.
Tør du diskutere hva som ligger bak?

Moderatorer: Asbjørn, mod univers

Bruker avatar
keke
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 06 Sep 2006 01:12
18
Kjønn (valgfri): vedirtikalandar
Har takket: 113 ganger
Blitt takket: 130 ganger

Innlegg av keke »

"Jeg ER "--- Kraftfulle greier! :mozilla_wink:

Send Cd, er meget nyskjerrig på hva det er snakk om - Kanskje en ide å laste opp på FtP server? - kan jo bli en del som vil lytte til dette?

Open palm, er enig med deg i det du sier.. Men jeg tolker ikke det david skriver som å gå i samme spor- og her sitter jeg med all info om alt- og titter ned på dere PUnY Humans-..

Er det noe jeg kan si om david er at han deffinitivt er en fyr du vil kalle Jord nær, kanskje ikke utifra det du leser her da.. men men :)

Vel, langt der uten-innenfra er det jo bare 1 spor :mozilla_innocent: om en har tenkt på at vi alle er Ett, men samtidig ikke, og har spurt seg selv, hvorfor ikke :)

Dessuten klinger det bra med, Følg meg Jeg er veien. (Det går ann å tolke dette i skummle baner, men det er ikke det jeg snakker om her)

Sier vi alle det nok ganger til oss selv, er vi i mål før vi aner det.. Eller ikke

Men david har rett i de Ego-sirkelformede begrensende mønstrene vi(som kollektiv) har lenka oss inn i.. Takker alle som nevner at de har Identifisert "problemet", og tenker å gjøre noe med det-and Do it-. Vil gjøre mange mennesker Mye gladere i Livet og seg selv.

Takk positiv innstillning, klem negativ holdning og kyss til fordommer - kanskje den settninga funker en dag.. whoo knows.
Antall ord: 253
“If the problem has a solution, worrying is pointless, in the end the problem will be solved. If the problem has no solution, there is no reason to worry, because it can’t be solved.” – Zen saying

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
open_palm
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 15 Jan 2008 13:59
16

Innlegg av open_palm »

Ja for all del,jeg tviler ikke på at han er jordnær og det høres ut som noen flotte greier,men jeg fikk bare en litt sånn sirkus følelse av hele teksten :D
Men det blir spennende å høre cd
Antall ord: 43

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

Cden er forsmaken på å bli en TRUE MASTER i det spirituelle......vil nok inspirere de som mottar det på sin vei. :mozilla_cool:
Antall ord: 23
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Metodisten
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 15 Jan 2007 15:06
17
Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
Lokalisering: Hordaland
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Metodisten »

David Skywalker skrev:Cden er forsmaken på å bli en TRUE MASTER i det spirituelle......vil nok inspirere de som mottar det på sin vei. :mozilla_cool:
Syns du sa takk for deg her for ikke så lenge siden jeg skywalker.

Det må da være en himmla nedtur og gå fra og være en høyere eksistens i det gamle Egypt, til å forsøke seg på å være kjøpmann i det små og prøve å selge Cdèr på para.no...

Det er mulig sjamaner frykter deg. Jeg er mere bare litt bekymret for deg, for det høres ut som du stapper vel hardt i pipa av det der afrikanske stoffet, ibogaen? var det det.
Antall ord: 118

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
17

Nei, ingen nedtur fordi jeg vet hvordan jeg kan integrere den gudommelige storheten jeg erfarte(som du også har og andre her inn...det var dette med å huske.....og ikke la negative ego-mønstre styre ens tanker og følelser). Jeg vet hvordan,Metodisten - og vil tiltrekke meg dem som er klar for å erfare portaler mot høyere bevissthetsnivåer.
Antall ord: 61

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Tom_34
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 09 Nov 2006 18:06
18

Innlegg av Tom_34 »

Hehe...og her er folk like beskjedne som alltid...
Antall ord: 9

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
open_palm
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 15 Jan 2008 13:59
16

Innlegg av open_palm »

keke skrev:"Jeg ER "--- Kraftfulle greier! :mozilla_wink:

Send Cd, er meget nyskjerrig på hva det er snakk om - Kanskje en ide å laste opp på FtP server? - kan jo bli en del som vil lytte til dette?

Open palm, er enig med deg i det du sier.. Men jeg tolker ikke det david skriver som å gå i samme spor- og her sitter jeg med all info om alt- og titter ned på dere PUnY Humans-..

Er det noe jeg kan si om david er at han deffinitivt er en fyr du vil kalle Jord nær, kanskje ikke utifra det du leser her da.. men men :)

Vel, langt der uten-innenfra er det jo bare 1 spor :mozilla_innocent: om en har tenkt på at vi alle er Ett, men samtidig ikke, og har spurt seg selv, hvorfor ikke :)

Dessuten klinger det bra med, Følg meg Jeg er veien. (Det går ann å tolke dette i skummle baner, men det er ikke det jeg snakker om her)

Sier vi alle det nok ganger til oss selv, er vi i mål før vi aner det.. Eller ikke

Men david har rett i de Ego-sirkelformede begrensende mønstrene vi(som kollektiv) har lenka oss inn i.. Takker alle som nevner at de har Identifisert "problemet", og tenker å gjøre noe med det-and Do it-. Vil gjøre mange mennesker Mye gladere i Livet og seg selv.

Takk positiv innstillning, klem negativ holdning og kyss til fordommer - kanskje den settninga funker en dag.. whoo knows.
Skjønner hva du mener,men det finnes mange metoder for å holde kontakten med dette univerets kart som vi er ment til å følge,og cdn er bare en av de.Er det jeg mener med at jeg har min egen vei og ikke kan følge hans.Jeg skal såklart høre cdn og ta til meg det som passer for meg og det jeg føler jeg får noe ut av,men jeg fortsetter alikevel å følge mine egne metoder=)
Antall ord: 339

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
17

Jeg har i samsvar med hun som er bak programmeringen ang Melchizedek Ambassador of Light å ikke kopiere cden. Men heller gi info om hvordan skaffe hele opplegget selv. Alle deler - helt fra starten av er like viktig har jeg erkjent i dag - innimellom kan det gå litt for fort i svingende - men jeg er en ivrig sjel. Jeg skal gi info til de som har sendt meg email om hvordan få tak i settet og kjøpe i det små fra starten av og så følge fra punkt og prikke om man føler seg tiltrukket til en slik vei. Beklager - håper dere tilgir meg. :mozilla_cool:
Antall ord: 109

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Floff
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 05 Jan 2008 17:12
16
Blitt takket: 9 ganger

Innlegg av Floff »

Jeg svarte på PMen du sendte meg igjen.. Vet ikke om du la merke til det.. Hehe :)
Antall ord: 17

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
kaja43
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 27 Mai 2005 19:16
19
Lokalisering: Ski
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av kaja43 »

Godt du har noen som kan korrigere deg når
du tar litt vel mye av David :mozilla_wink:

Som Brenda sier har vi alle vår vei
og Melchizedek er en vei av mange.
Og det er som med de fleste seriøse
opplegg. Du kan ikke hive deg på
høyskolen før du har tatt trinnene
under.

Men takker for at du deler. Er artig å
følge utviklingen din.
Antall ord: 72
Vær god mot deg selv og du vil skinne for andre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
skeptikeren
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Jul 2006 10:30
18
Lokalisering: Vestfold

Innlegg av skeptikeren »

Litt artig og se hva folk lar seg lede til og tro.
Flotte titler og greier :D

Gjorde ett søk på Melzchizedek, det holdt for meg :D

Ett eks.

http://www.jeshuana.com/norskMelzchizedek.htm
Antall ord: 34
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
17

Kaja43,det stemmer at en skal gå grundig i alle trinn - men det handler også om gjenaktivering av nivåer av bevissthet man har erfart før. Min sjel og bevissthet erkjenner at Melchizedek-utdannelsen er den høyeste som eksisterer her på Jorden - og ikke bare det - men også i vår galakse og i dette Univers siden Melchizedek er den høyeste form for bevissthet i dette Univers - Universal logos. Etter Kristusbevisstheten så kommer det endel nivåer av Melchizedek-bevisstheten. Har ikke dine lysmester-venner og engler fortalt deg dette? :mozilla_cool: Det kommer an på når man er klar for å vite noe sånt etter min mening. Men jeg har mye å integrere - erfarer fragmenter av dette. Å være en integrert oppstegen mester som Jesus,Buddha,Mohammed,St Germain,Kuthumi m/flere krever jo enormt mye av oss og være 100 % dedikert til mor/far gud-kraften i livet sitt og være en medskaper - være kreativ og tilstede her på Jorden som en lysmester.

Jorden skal som sagt inn i 4 dimensjon rundt 2012 og erfare 2 innvielser - den 6 og 7 innvielse - og det er som sagt hele 352 innvielser for å bli 100 % ett med mor/gud kraften i Universet. Så vi lever på det laveste nivået i dette Universet. Uendelig mye nivåer å integrere. Forteller ikke dine englevenner og mestre deg dette? Det er som sagt mye filtre en skal igjennom via åndeverdenen(eller andre dimensjoner) fra våre læremestre der sånn. Å løse opp alle former for negativ ego krever enormt mye,men det er mulig om man virkelig går inn for det.

Å hente tilbake det man hadde kjennskap og var på ang høyere former for bevissthet som i Lemuria,Atlantis,det gamle Egypt,inka-riket,maya-riket,det gamle Hellas mm - er det min sjel brenner for og skal forklare mer utdypende rundt dette i bøker i fremtiden. Så vil jeg tiltrekke dem som er interessert i å vite mer om dette. Min sjel vet endel om Universets labyrinter......for meg handler det om å integrere alt sammen her og nå i dette livet og være en mester bokstavelig talt. Ikke mer eller mindre. Og være 100 % dedikert mor/far gud kraften og følge sitt Høyere Selv til punkt og prikke - og dernest gå inn i Kristusbevisstheten(høyeste dimensjonen i vår galakse man kan erfare - 9 dimensjon - mens det er høyere nivåer i dette Universet i andre galakser hvor det er mange nivåer av Melchizedek-bevisstheten).

Det finnes en bok som ligner noe på den utviklingen jeg følger ang min sjel - ØRNEN og KONDOREN av Jonette Crowley. Jeg forstår mye av det hun har vært igjennom. Endel universelle koder som vi kan aktivere i vår bevissthet fra tidligere inkarnasjoner i de stedene jeg har nevnt og andre steder.
Sist redigert av David Skywalker på 12 Feb 2008 19:26, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 486

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
17

skeptikeren skrev:Litt artig og se hva folk lar seg lede til og tro.
Flotte titler og greier :D

Gjorde ett søk på Melzchizedek, det holdt for meg :D

Ett eks.

http://www.jeshuana.com/norskMelzchizedek.htm
Om man tiltrekkes høyere former for bevissthetsnivåer så vil man forstå denne siden og andre lignende sider om Melchizedek.
Antall ord: 57

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
skeptikeren
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Jul 2006 10:30
18
Lokalisering: Vestfold

Innlegg av skeptikeren »

Sikkert :D
Antall ord: 1
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
17

skeptikeren skrev:Sikkert :D
:D :D Jeg smiler bedre enn deg asså...hehe :mozilla_innocent: Jaja, du får gjøre det du er tiltrukket til i livet.....enjoy!
Antall ord: 24

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links