Send Cd, er meget nyskjerrig på hva det er snakk om - Kanskje en ide å laste opp på FtP server? - kan jo bli en del som vil lytte til dette?
Open palm, er enig med deg i det du sier.. Men jeg tolker ikke det david skriver som å gå i samme spor- og her sitter jeg med all info om alt- og titter ned på dere PUnY Humans-..
Er det noe jeg kan si om david er at han deffinitivt er en fyr du vil kalle Jord nær, kanskje ikke utifra det du leser her da.. men men

Vel, langt der uten-innenfra er det jo bare 1 spor

Dessuten klinger det bra med, Følg meg Jeg er veien. (Det går ann å tolke dette i skummle baner, men det er ikke det jeg snakker om her)
Sier vi alle det nok ganger til oss selv, er vi i mål før vi aner det.. Eller ikke
Men david har rett i de Ego-sirkelformede begrensende mønstrene vi(som kollektiv) har lenka oss inn i.. Takker alle som nevner at de har Identifisert "problemet", og tenker å gjøre noe med det-and Do it-. Vil gjøre mange mennesker Mye gladere i Livet og seg selv.
Takk positiv innstillning, klem negativ holdning og kyss til fordommer - kanskje den settninga funker en dag.. whoo knows.