BA. skrev:Xirque Z'dataan skrev:BA. skrev:Xirque Z'dataan skrev:Jeg tok meg den frihet å korrigere innlegget ditt slik at det du egentlig mente ble mere tydelig.
jeg returnerer den respekt som jeg får, og du har tråkket på for mange, blant anna prinsesse Märta Loise Behn, med å kalle healing for svada for litt siden. tidligere så ble majestetsfornermelse straffet med døden.
jeg har lært overbærenhet og respekt fra mesteren selv...deg
Slike friheter skal du ikke ta deg. Det er uredelig, men det viser tydelig ditt nivå i diskusjonen(e).
https://www.paran.no/forum/phpbb3/viewt ... 248#286248
I dette innlegget viser du hvordan du besvarer et saklig innlegg nedlatende og avsporende. Vi diskuterer tolkning av Shanias innlegg, og du skriver om hvordan du tror healing virker ut fra "new age"-svada.
Her har du misforstått meg, beklager, det var ikke meningen hverken å virke nedlatende eller avsporende.
Det jeg egentlig mente var at tankekraften/ den forutbestemte innstillingen til forskeren påvirker resultatet av forskningen på lik linje som min innstilling på hva jeg skal oppnå hos en pasient blir påvirker resultatet. dette forde jeg påvirker energien rundt meg, på samme måte som forskeren påvirker energien rundt seg, på denne måten så kan han ubevist påvirke forskningsresultatet.
henger du med meg her?
har aldri vert meningen å være hverken nedverdigende eller avsporende.
Javel, så på ditt språk så betyr f.eks. "vi ligger bare på forskjellige bevisthetsnivåer" at "den forutbestemte innstillingen til forskeren påvirker resultatet av forskningen" og "jeg forstår at du ikke har forutsetninger for å forstå" at "forskeren påvirker energien rundt seg"
Isåfall forstår jeg ikke noe av hva du sier.
Hvordan mener så du at forskeren påvirker temperaturen på Mars, når hn måler denne?
Det jeg mener er at du snakker om energier, som kun er dogmer, mens Shania snakker om det jeg har forstått som en utbredt misforståelse om kvantefysikken.
Det er ikke en skam å si at du ikke forstår, det er mye jeg ikke forstår som du forstår og det har ingen tind med intrlligens o gjøre, men på hvordan vi ser ting, vi ser ting forskjellig, er ikke bevist på det samme, men det betyr ikke at noen av oss har mer eller mindre feil enn den andre, vi bare fokuserer på forskjellige ting av det som skjer.
når det er sagt så til det neste. ja jeg snakker om energier eller rettere sagt bølgefrekvenser som gir lyd el lys allt etter hvilket frekvensområde det er snakk om.
la oss kalle det frekvenser for denne gang.
allt i rundt oss er sammensatt av mer eller mindre det samme, atomer, til og med luften, og mange av dem er ufullstendige og ustabile, det er disse som til tider låner hverandres elektroner en gang i mellom. dette danner lysbuer/kvantesprang.
så langt vet jeg at du følger meg, og kan antagelig mer enn meg om dette (det er lenge siden jeg har hatt naturfag på skolen
)
så kommer vi inn på det som skiller oss og dette er som du selv sier foreløpig en dogme:
tanker er også frekvenser, og om du kan bruke hjernen til å flytte på armen din så er du i stand til å flytte tanken ut i eteren utenom kroppen, nettop forde tanken kun er en frekvens. du flytter frekvensen av tanken fra hjernen din og ut i eteren via de "ustabile" elektronene sombinder kroppen vår til eteren rundt oss, som en radiosender gjennom eteren og mot forskningsobjektet som da er radiomottakeren. dette er jo som du sier en dogme, enn så lenge.
grunnen til at jeg drog inn healing er at det er noe som jeg kan identifisere meg med--> Jeg starter en tankerekke i hodet mitt over hva som må endres i pasientens energifelt, starter endringen hos meg selv og styrer denne energiforandringen over i pasientens energifelt og inn mot riktig mål, endring gjordt.
jeg vet hva som skjer, men det er vanskelig å forklare på en vitenskaplig korekt måte, derfor blir det også vanskelig å forklare det til en som ikke har mine evner eller ikke tror på dem siden de ikke er vitenskaplig bevist hvordan det virker.
Snakket med en mann som hadde lest forskningsresultater som forklarte nermere akkurat dette men jeg har ikke lest denne selv. kan desverre ikke henvise til denne da.
håper dette hjalp, men som du ågså har sagt så må du være villig til ågodla ett par dogmer siden det ikke er bevist at det er mulig å flytte bevistheten otenfor kroppen