Hei
To ganger i går (på morgenen og på kvelden), like etter at jeg hadde våkna og like før jeg sovna på kvelden, opplevde jeg noe rart.. Jeg følte meg litt "ute av meg selv", og nærmere sjelen på en måte. Akkurat som om jeg ble "løftet opp". Er litt vanskelig å forklare. Følte masse andre rare greier og, men det var noe helt nytt som jeg aldri har opplevd før, så jeg lurer litt på hva dette kan ha vært. Noen forslag? Og kan dere som har hatt en ut-av-kroppen-opplevelse beskrive hvordan det var. Tror jeg kan ha vært i en "begynnelsesfase" eller no'..
Mvh Ida
Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ Ut av kroppen opplevelse?
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Mar 2006 16:16
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Sarpsborg
Ut av kroppen opplevelse?
Sist redigert av Imle på 24 Jun 2006 20:02, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 120
Hilsen Ida.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Mar 2006 22:13
- 18
- Blitt takket: 2 ganger
Re: Ut av kroppen opplevelse?
Aner ikke hva det er.. Jeg har det på samme måten rett som det er..Imle-Schnuppa<3 skrev:Hei
To ganger i går (på morgenen og på kvelden), like etter at jeg hadde våkna og like før jeg sovna på kvelden, opplevde jeg noe rart.. Jeg følte meg litt "ute av meg selv", og nærmere sjelen på en måte. Akkurat som om jeg ble "løftet opp". Er litt vanskelig å forklare. Følte masse andre rare greier og, men det var noe helt nytt som jeg aldri har opplevd før, så jeg lurer litt på hva dette kan ha vært. Noen forslag? Og kan dere som har hatt en ut-av-kroppen-opplevelse beskrive hvordan det var. Tror jeg kan ha vært i en "begynnelsesfase" eller no'..
Mvh Ida
Antall ord: 140
Du kan velge glede, uansett omstendigheter..
Hide post links |
-
- Moderator
- Startet: 01 Mar 2005 20:32
- 19
- Lokalisering: Trondheim
- Blitt takket: 3 ganger
Kan være begynnende uko. Har vært borti lignende.
Antall ord: 10
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
EAGLE mod for CHAT og UFOAdmin
Hide post links |
Høres ut som om det var like før kroppen gikk inn i søvn. Hadde du ikke vekt deg (kroppen) hadde du nok fått søvnparalyse tenker jeg, iallefall sånn som jeg har det når det forekommer.
Antall ord: 42
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 06 Jan 2007 00:36
- 17
- Lokalisering: Bergen
Re: Ut av kroppen opplevelse?
Imle skrev:Hei
Mvh Ida
https://www.paran.no/forum/phpbb3/viewt ... highlight=
Antall ord: 130
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 16 Nov 2007 10:49
- 17
- Blitt takket: 1 gang
Nå har jeg sett folk skrive det "tusen" ganger, kan noen forklare meg hva søvnparalyse er for noe. Beklager at jeg bruker tråden din til det, men siden dere var inne på det!:)
Antall ord: 35
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Okt 2007 18:48
- 17
- Lokalisering: østjord ved den magnetiske ekvatorpol
https://www.paran.no/forum/phpbb2/viewt ... vnparalyselundei skrev:Nå har jeg sett folk skrive det "tusen" ganger, kan noen forklare meg hva søvnparalyse er for noe. Beklager at jeg bruker tråden din til det, men siden dere var inne på det!:)
Eller les hele greia det er så lett!
https://www.paran.no/forum/phpbb2/search.php
Var ikke det GENIALT ? SØK og du knuser natta med lesing , hehe, da trenger du ikke sove på leeeenge
Antall ord: 81
Hide post links |
Ta og Google det..Har noe med våkendrømming når kroppen er søvnlammet i REM fasen.
Antall ord: 19
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 16 Nov 2007 10:49
- 17
- Blitt takket: 1 gang
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Jan 2008 16:19
- 16
- Lokalisering: skjærsilden
hallo...
jeg har hatt flere "ut av kroppen" opplevelser, og de har skjedd for det meste når jeg har meditert...
jeg har opplevd at jeg har endt opp utenfor huset der jeg har vært, og gått etter folk, og en gang "gikk" jeg etter en kar som gikk forbi huset jeg var i, jeg kunne se han jeg gikk etter, jeg kunne se vinduet der jeg lå, og hørte svakt musikken inne hos meg, og akkurat når personen jeg fulgte gikk forbi døra mi, ble jeg dratt tilbake til kroppen min, som jeg ble "sugd" tilbake til min egen bevissthet...
det har skjedd på andre måter, og alle hendelsene har endt med at jeg blir"sugd", eller drtt tilbake til kroppen...
^^
jeg har hatt flere "ut av kroppen" opplevelser, og de har skjedd for det meste når jeg har meditert...
jeg har opplevd at jeg har endt opp utenfor huset der jeg har vært, og gått etter folk, og en gang "gikk" jeg etter en kar som gikk forbi huset jeg var i, jeg kunne se han jeg gikk etter, jeg kunne se vinduet der jeg lå, og hørte svakt musikken inne hos meg, og akkurat når personen jeg fulgte gikk forbi døra mi, ble jeg dratt tilbake til kroppen min, som jeg ble "sugd" tilbake til min egen bevissthet...
det har skjedd på andre måter, og alle hendelsene har endt med at jeg blir"sugd", eller drtt tilbake til kroppen...
^^
Antall ord: 128
Hide post links |