Drømmer, NDO & ut av kroppenUt av kroppen opplevelse?

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Bruker avatar
Imle
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 01 Mar 2006 16:16
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sarpsborg

Ut av kroppen opplevelse?

Innlegg av Imle »

Hei :)

To ganger i går (på morgenen og på kvelden), like etter at jeg hadde våkna og like før jeg sovna på kvelden, opplevde jeg noe rart.. Jeg følte meg litt "ute av meg selv", og nærmere sjelen på en måte. :) Akkurat som om jeg ble "løftet opp". Er litt vanskelig å forklare. Følte masse andre rare greier og, men det var noe helt nytt som jeg aldri har opplevd før, så jeg lurer litt på hva dette kan ha vært. Noen forslag? Og kan dere som har hatt en ut-av-kroppen-opplevelse beskrive hvordan det var. Tror jeg kan ha vært i en "begynnelsesfase" eller no'..

Mvh Ida :)
Sist redigert av Imle på 24 Jun 2006 20:02, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 120
Hilsen Ida. :)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
-Marie-
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Mar 2006 22:13
18
Blitt takket: 2 ganger

Re: Ut av kroppen opplevelse?

Innlegg av -Marie- »

Imle-Schnuppa<3 skrev:Hei :)

To ganger i går (på morgenen og på kvelden), like etter at jeg hadde våkna og like før jeg sovna på kvelden, opplevde jeg noe rart.. Jeg følte meg litt "ute av meg selv", og nærmere sjelen på en måte. :) Akkurat som om jeg ble "løftet opp". Er litt vanskelig å forklare. Følte masse andre rare greier og, men det var noe helt nytt som jeg aldri har opplevd før, så jeg lurer litt på hva dette kan ha vært. Noen forslag? Og kan dere som har hatt en ut-av-kroppen-opplevelse beskrive hvordan det var. Tror jeg kan ha vært i en "begynnelsesfase" eller no'..

Aner ikke hva det er.. Jeg har det på samme måten rett som det er..
Antall ord: 140
Du kan velge glede, uansett omstendigheter..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Eaglespirit
Moderator
Moderator
Startet: 01 Mar 2005 20:32
19
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av Eaglespirit »

Kan være begynnende uko. Har vært borti lignende.
Antall ord: 10
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
EAGLE mod for CHAT og UFO

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
suss24

Innlegg av suss24 »

Høres ut som om det var like før kroppen gikk inn i søvn. Hadde du ikke vekt deg (kroppen) hadde du nok fått søvnparalyse tenker jeg, iallefall sånn som jeg har det når det forekommer.
Antall ord: 42

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Gummitarzan
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 06 Jan 2007 00:36
17
Lokalisering: Bergen

Re: Ut av kroppen opplevelse?

Innlegg av Gummitarzan »

Imle skrev:Hei :)

https://www.paran.no/forum/phpbb3/viewt ... highlight=
Antall ord: 130

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
lundei
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 16 Nov 2007 10:49
17
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av lundei »

Nå har jeg sett folk skrive det "tusen" ganger, kan noen forklare meg hva søvnparalyse er for noe. Beklager at jeg bruker tråden din til det, men siden dere var inne på det!:)
Antall ord: 35

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
sitkaj
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 27 Okt 2007 18:48
17
Lokalisering: østjord ved den magnetiske ekvatorpol

Innlegg av sitkaj »

lundei skrev:Nå har jeg sett folk skrive det "tusen" ganger, kan noen forklare meg hva søvnparalyse er for noe. Beklager at jeg bruker tråden din til det, men siden dere var inne på det!:)
https://www.paran.no/forum/phpbb2/viewt ... vnparalyse

Eller les hele greia det er så lett!

https://www.paran.no/forum/phpbb2/search.php

Var ikke det GENIALT ? SØK og du knuser natta med lesing , hehe, da trenger du ikke sove på leeeenge
Antall ord: 81

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
suss24

Innlegg av suss24 »

Ta og Google det..Har noe med våkendrømming når kroppen er søvnlammet i REM fasen.
Antall ord: 19

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
lundei
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 16 Nov 2007 10:49
17
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av lundei »

Takk takk:)
Antall ord: 2

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
doaivu
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 24 Jan 2008 16:19
16
Lokalisering: skjærsilden

Innlegg av doaivu »

hallo...
jeg har hatt flere "ut av kroppen" opplevelser, og de har skjedd for det meste når jeg har meditert...
jeg har opplevd at jeg har endt opp utenfor huset der jeg har vært, og gått etter folk, og en gang "gikk" jeg etter en kar som gikk forbi huset jeg var i, jeg kunne se han jeg gikk etter, jeg kunne se vinduet der jeg lå, og hørte svakt musikken inne hos meg, og akkurat når personen jeg fulgte gikk forbi døra mi, ble jeg dratt tilbake til kroppen min, som jeg ble "sugd" tilbake til min egen bevissthet...
det har skjedd på andre måter, og alle hendelsene har endt med at jeg blir"sugd", eller drtt tilbake til kroppen...
^^
Antall ord: 128

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links