Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Hjemsøkte overnatting steder
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Hjemsøkte overnatting steder
Noen som vet om noen hjemsøkte steder som går an og overnatte på?
Og er det forresten noen som vet noe mere om Engeli gård? Bortsett fra det som står i spøkeguiden. Som feks hvor det er
Og er det forresten noen som vet noe mere om Engeli gård? Bortsett fra det som står i spøkeguiden. Som feks hvor det er
Sist redigert av Slettet__Spirit_ på 03 Jan 2008 02:51, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 42
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Apr 2007 21:50
- 17
Re: Hjemsøkte overnatting steder
soverommet mitt......_Spirit_ skrev:Noen som vet om noen hjemsøkte steder som går an og overnatte på?
Antall ord: 19
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Mai 2006 15:21
- 18
JUNE: det var en skikkelig dårlig sjekkereplikk*JUNE* skrev:soverommet mitt......_Spirit_ skrev:Noen som vet om noen hjemsøkte steder som går an og overnatte på?
Antall ord: 29
Den som ler sist er treig......
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 17 Sep 2006 01:35
- 18
- Kjønn (valgfri): hokatt
- Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
- Har takket: 668 ganger
- Blitt takket: 1057 ganger
Jeg synes den var genial! Den skal jeg prøve en gang... "Hei, vil du bli med hjem og oppleve litt åndelig energi på soverommet mitt?"mrs.mystic skrev:JUNE: det var en skikkelig dårlig sjekkereplikk*JUNE* skrev:soverommet mitt......_Spirit_ skrev:Noen som vet om noen hjemsøkte steder som går an og overnatte på?
Antall ord: 58
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Apr 2007 21:50
- 17
det var ikke ment som et sjekketriks, men jeg ser jo nå at det virker sånn..... haha....
Antall ord: 18
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 04 Des 2007 12:37
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: moss
overnatting
Hvis du søker på skillingmark på google så kommer det opp noe hjemsøkt sted i sverige.. ikke mange timene fra oslo.. koster derimot 200 kr per natt og gjest.. skal dit selv om ikke lenge
Antall ord: 37
Hide post links |
Skillingsmark er stengt for sesongen...tror ikke det åpner før i april/mai.
Det finns forøvrig mange overnattingssteder som er hjemsøkte...sjekk ut disse to artiklene:
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=1615641
http://www.dinside.no/php/art.php?id=24984&=katnav
Det finns forøvrig mange overnattingssteder som er hjemsøkte...sjekk ut disse to artiklene:
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=1615641
http://www.dinside.no/php/art.php?id=24984&=katnav
Antall ord: 48
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 04 Des 2007 12:37
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: moss
bah
så sinnsykt kjipt.. det visste jeg ikke.. får finne på noe annet da
Antall ord: 14
Hide post links |
Ja,var i skillingmark i 2 uker i sommer,og vil tilbake til påsken,men har snakket med han som leier ut,sier at de har stengt da. Kjipt..
Antall ord: 30
Hide post links |
Selvfølgelig! Lier sykehus har gode overnattingsmuligheter. Her kan du hygge deg i vennlige og naturskjønne omgivelser... Her er dessuten mange rom, komfortable senger samt gangavstand til krematorium, kiosk og billig narkorus. Kan man få det bedre? :mozilla_laughing:
Antall ord: 40
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 14 Okt 2007 17:36
- 17
- Kjønn (valgfri): Jente :D
- Lokalisering: På kirkegården
- Blitt takket: 2 ganger
Jepp, Grotli ved Breheimen det er et skilt med et spøkelse på Jeg tuller ikke....Det er en liten hytte der og det sies at det er veldig masse aktivitet. Stoler begynner å flytte seg,lamper kan dette ned,du hører masse rare lyder og ser ting. Personelig har jeg bare lest om dette, men meg og pappa skal sove der i sommer
Antall ord: 64
Time passes, people move. Like a river’s flow, it never ends. A childish mind will turn to noble ambition… Young love will become deep affection… The clear water’s surface reflects growth…
Hide post links |
Så det går an å bestille allerede nå?stiffler skrev:jeg og noen kompiser har leid huset i skillingmark i mai. gleder meg:)
Antall ord: 23
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 17 Sep 2006 01:35
- 18
- Kjønn (valgfri): hokatt
- Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
- Har takket: 668 ganger
- Blitt takket: 1057 ganger
Er det der folk har klaget på at gjenferd plutselig kommer over veien? Jeg har hørt at de ble nødt til å sette opp et såpass uvanlig skilt fordi så mange holdt på å kjøre i grøfta på grunn av gjenferdene... Jeg tror sannelig at vi kjørte forbi der en gang vi var på kjøreferie sørover (mamma og pappa elsket å ta små avstikkere fra hovedveien og kjøre til merkelige steder).Rosalind skrev:Jepp, Grotli ved Breheimen det er et skilt med et spøkelse på Jeg tuller ikke....Det er en liten hytte der og det sies at det er veldig masse aktivitet. Stoler begynner å flytte seg,lamper kan dette ned,du hører masse rare lyder og ser ting. Personelig har jeg bare lest om dette, men meg og pappa skal sove der i sommer
Antall ord: 143
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 14 Okt 2007 17:36
- 17
- Kjønn (valgfri): Jente :D
- Lokalisering: På kirkegården
- Blitt takket: 2 ganger
Ja du er inne på det...Jeg leste om det i en bok. Vitner sier de har følt at de blir dratt ut i veien.Det kan være der..Jeg henter boka...Det står bare om en raportasje i om i Cornwall som ligger i Storbritannia.Men hytta står langs veien så det kan godt være at det var noe med veien ja...Hehe men det skildtet er bare søtt. Et spøkelse.Svartepus skrev:Er det der folk har klaget på at gjenferd plutselig kommer over veien? Jeg har hørt at de ble nødt til å sette opp et såpass uvanlig skilt fordi så mange holdt på å kjøre i grøfta på grunn av gjenferdene... Jeg tror sannelig at vi kjørte forbi der en gang vi var på kjøreferie sørover (mamma og pappa elsket å ta små avstikkere fra hovedveien og kjøre til merkelige steder).Rosalind skrev:Jepp, Grotli ved Breheimen det er et skilt med et spøkelse på Jeg tuller ikke....Det er en liten hytte der og det sies at det er veldig masse aktivitet. Stoler begynner å flytte seg,lamper kan dette ned,du hører masse rare lyder og ser ting. Personelig har jeg bare lest om dette, men meg og pappa skal sove der i sommer
Antall ord: 224
Time passes, people move. Like a river’s flow, it never ends. A childish mind will turn to noble ambition… Young love will become deep affection… The clear water’s surface reflects growth…
Hide post links |