Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderHjemsøkte overnatting steder

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Slettet__Spirit_

Hjemsøkte overnatting steder

Innlegg av Slettet__Spirit_ »

Noen som vet om noen hjemsøkte steder som går an og overnatte på?

Og er det forresten noen som vet noe mere om Engeli gård? Bortsett fra det som står i spøkeguiden. Som feks hvor det er :mozilla_tongue:
Sist redigert av Slettet__Spirit_ på 03 Jan 2008 02:51, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 42

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
*JUNE*
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 30 Apr 2007 21:50
17

Re: Hjemsøkte overnatting steder

Innlegg av *JUNE* »

_Spirit_ skrev:Noen som vet om noen hjemsøkte steder som går an og overnatte på?
soverommet mitt...... :mozilla_tongue:
Antall ord: 19
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
mrs.mystic
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 14 Mai 2006 15:21
18

Innlegg av mrs.mystic »

*JUNE* skrev:
_Spirit_ skrev:Noen som vet om noen hjemsøkte steder som går an og overnatte på?
JUNE: det var en skikkelig dårlig sjekkereplikk :D
Antall ord: 29
Den som ler sist er treig......

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Sep 2006 01:35
18
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Innlegg av Svartepus »

mrs.mystic skrev:
*JUNE* skrev:
JUNE: det var en skikkelig dårlig sjekkereplikk :D
Jeg synes den var genial! Den skal jeg prøve en gang... "Hei, vil du bli med hjem og oppleve litt åndelig energi på soverommet mitt?" :lol:
Antall ord: 58
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
*JUNE*
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 30 Apr 2007 21:50
17

Innlegg av *JUNE* »

det var ikke ment som et sjekketriks, men jeg ser jo nå at det virker sånn..... haha....
Antall ord: 18
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
mistress
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 04 Des 2007 12:37
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: moss

overnatting

Innlegg av mistress »

Hvis du søker på skillingmark på google så kommer det opp noe :) hjemsøkt sted i sverige.. ikke mange timene fra oslo.. koster derimot 200 kr per natt og gjest.. skal dit selv om ikke lenge :)
Antall ord: 37

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
dannys

Innlegg av dannys »

Skillingsmark er stengt for sesongen...tror ikke det åpner før i april/mai.

Det finns forøvrig mange overnattingssteder som er hjemsøkte...sjekk ut disse to artiklene:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=1615641

http://www.dinside.no/php/art.php?id=24984&=katnav
Antall ord: 48

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
mistress
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 04 Des 2007 12:37
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: moss

bah

Innlegg av mistress »

så sinnsykt kjipt.. det visste jeg ikke.. får finne på noe annet da :)
Antall ord: 14

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Slettet__Spirit_

Innlegg av Slettet__Spirit_ »

Ja,var i skillingmark i 2 uker i sommer,og vil tilbake til påsken,men har snakket med han som leier ut,sier at de har stengt da. Kjipt..
Antall ord: 30

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Innlegg av Konto avsluttet »

Går an å overnatte på Lier, gratis er det å.
Antall ord: 9

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
dannys

Innlegg av dannys »

Selvfølgelig! Lier sykehus har gode overnattingsmuligheter. Her kan du hygge deg i vennlige og naturskjønne omgivelser... Her er dessuten mange rom, komfortable senger samt gangavstand til krematorium, kiosk og billig narkorus. Kan man få det bedre? :mozilla_laughing:
Antall ord: 40

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Rosalind
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 14 Okt 2007 17:36
17
Kjønn (valgfri): Jente :D
Lokalisering: På kirkegården
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Rosalind »

Jepp, Grotli ved Breheimen det er et skilt med et spøkelse på :D Jeg tuller ikke....Det er en liten hytte der og det sies at det er veldig masse aktivitet. Stoler begynner å flytte seg,lamper kan dette ned,du hører masse rare lyder og ser ting. Personelig har jeg bare lest om dette, men meg og pappa skal sove der i sommer :D
Antall ord: 64
Time passes, people move. Like a river’s flow, it never ends. A childish mind will turn to noble ambition… Young love will become deep affection… The clear water’s surface reflects growth…

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Innlegg av Konto avsluttet »

stiffler skrev:jeg og noen kompiser har leid huset i skillingmark i mai. gleder meg:)
Så det går an å bestille allerede nå?
Antall ord: 23

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Sep 2006 01:35
18
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Innlegg av Svartepus »

Rosalind skrev:Jepp, Grotli ved Breheimen det er et skilt med et spøkelse på :D Jeg tuller ikke....Det er en liten hytte der og det sies at det er veldig masse aktivitet. Stoler begynner å flytte seg,lamper kan dette ned,du hører masse rare lyder og ser ting. Personelig har jeg bare lest om dette, men meg og pappa skal sove der i sommer :D
Er det der folk har klaget på at gjenferd plutselig kommer over veien? Jeg har hørt at de ble nødt til å sette opp et såpass uvanlig skilt fordi så mange holdt på å kjøre i grøfta på grunn av gjenferdene... Jeg tror sannelig at vi kjørte forbi der en gang vi var på kjøreferie sørover (mamma og pappa elsket å ta små avstikkere fra hovedveien og kjøre til merkelige steder).
Antall ord: 143
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Rosalind
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 14 Okt 2007 17:36
17
Kjønn (valgfri): Jente :D
Lokalisering: På kirkegården
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Rosalind »

Svartepus skrev:
Rosalind skrev:Jepp, Grotli ved Breheimen det er et skilt med et spøkelse på :D Jeg tuller ikke....Det er en liten hytte der og det sies at det er veldig masse aktivitet. Stoler begynner å flytte seg,lamper kan dette ned,du hører masse rare lyder og ser ting. Personelig har jeg bare lest om dette, men meg og pappa skal sove der i sommer :D
Er det der folk har klaget på at gjenferd plutselig kommer over veien? Jeg har hørt at de ble nødt til å sette opp et såpass uvanlig skilt fordi så mange holdt på å kjøre i grøfta på grunn av gjenferdene... Jeg tror sannelig at vi kjørte forbi der en gang vi var på kjøreferie sørover (mamma og pappa elsket å ta små avstikkere fra hovedveien og kjøre til merkelige steder).
Ja du er inne på det...Jeg leste om det i en bok. Vitner sier de har følt at de blir dratt ut i veien.Det kan være der..Jeg henter boka...Det står bare om en raportasje i om i Cornwall som ligger i Storbritannia.Men hytta står langs veien så det kan godt være at det var noe med veien ja...Hehe men det skildtet er bare søtt. Et spøkelse. :D
Antall ord: 224
Time passes, people move. Like a river’s flow, it never ends. A childish mind will turn to noble ambition… Young love will become deep affection… The clear water’s surface reflects growth…

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links