Nei, det er helt uvesentlig. Jeg spør deg om dersom du sier du kaster opp - jeg spør deg ikke hva du legger i å kaste opp. Jeg spør deg et helt enkelt spørsmål som ikke trenger noen som helst forklaring.BA. skrev:Hvem som stiller spørsålet er uvesentlig. Det er viktig å sikre seg at man prater om det samme.Globeline skrev:Madjava - skal vi fortsette dette eller skal vi gå tilbake til utgangspunktet. Der JEG stilte et spørsmål - og når jeg sier at definisjonen ikke er viktig så er den faktisk ikke det. JEG vet hva som er hensikten med mitt spørsmål - du vet ikke det. Det var ikke du som stilte spørsmålet, du vet ikke hva jeg vil frem til med spørsmålet.madjava skrev:
Hehe...klart definisjonen er viktig. Definisjon vil avgjere om informasjon som nokre påstår dei får, er reellt eller svada.
Når jeg sier at definisjonen ikke er viktig, så er den faktisk ikke det.
du trenger ikke tro meg, det er greit
Men jeg hadde satt pris på at du lot meg få definere det jeg sier. Så skal du få definere det du sier, jeg skal la være å si at du må ha andre hensikter enn du har. Og hadde satt pris på at du lot være å irritere meg på det viset.
For jeg er lei av diverse digresjoner i alle retninger - gidder ikke bruke tid på det - rett og slett. Klart jeg kan la være å svare, men da ender hele tråden med et rot og jeg vil ikke få svar på spørsmålet mitt. Noe jeg nok ikke vil få uansett.
Men jeg vet også at du ikke ønsker å gå videre der - fordi det blir for enkelt og du vet akkurat hva jeg vil frem til. Og det irriterer deg.