Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderNoen dere ville se igjen?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
~Lille Engel~
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 14 Des 2007 18:43
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Vestlandet

Noen dere ville se igjen?

Innlegg av ~Lille Engel~ »

Noen dere ville sett igjen en siste gang for og si hadet?

Jeg ville sett igjen den nydelige hunden vi hadde da jeg var tenåring..
Hun sovnet inn da jeg var 14 år, den dagen mistet jeg min beste venn uten og få sagt hadet til henne en gang. Hun var mye syk og de fant ut hos dyrlegen at hun led veldig så vi måtte avgjøre hva vi ville gjøre. Så klart ville vi det beste for henne så vi valgte at hun fikk sovne inn hos dyrlegen.

Den dagen det skjedde fikk jeg ikke vite noe siden de viste hvor glad jeg var i henne og hvordan jeg ville reagere. Så da jeg kom hjem fra skolen var jeg vandt til at hun møtte meg i gangen for en luftetur, men da kom det ingen og møtte meg. Jeg gråt til jeg var tom inni meg og sovnet på teppet hennes.

Vi hadde hatt henne i nesten 10 år så var fryktelig tøft for alle. Kommer alltid til og tenke på verdens herligste hund, men skulle ønske jeg kunne styke på henne en siste gang og få sagt hadet :mozilla_cry:
Antall ord: 199
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
green eyes
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 18 Okt 2006 23:09
18
Lokalisering: Follo
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 5 ganger

.....

Innlegg av green eyes »

Jeg er harhvertheldig i mitt liv, og ikke mistet noen av mine kjære.Men i høst mistet jeg min kjære 1 år gamle hannkatt.Fremdeles når jeg sover, kan det føles som om han kommer opp i sengen til meg.Har tilogmed dedikert en sang til han:)
Lille kosegutten til mamma:)

Nå begynner jeg nesten å sippe her, huff.
Antall ord: 63
Når leken nærmer seg slutten vil fanden være med

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Idali
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 21 Jan 2007 23:14
17
Lokalisering: Moss

Innlegg av Idali »

Bestefaren min, absolutt.
Antall ord: 3
Live and Learn

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Rosalind
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 14 Okt 2007 17:36
17
Kjønn (valgfri): Jente :D
Lokalisering: På kirkegården
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Rosalind »

Min store pus...Pjusken som alle var glad i den tøffeste katten i nabolaget.Jeg vokste opp med den katta den ble 14 år....

Også vil jeg gjerne hilse på farfar en min...han døde da pappa var liten så jeg har aldri sett han bare bilde...Han kunne vert koselig å få hilse på....Hans store drøm var å bygge ut naustet til et hyttenaust og det skal vi i sommer :D Farmor sier at hun aldri føler seg alene etter at han døde....
Antall ord: 87
Time passes, people move. Like a river’s flow, it never ends. A childish mind will turn to noble ambition… Young love will become deep affection… The clear water’s surface reflects growth…

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
MissForgetful
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 13 Des 2007 18:51
16
Lokalisering: Home;)

Innlegg av MissForgetful »

Vil så utrolig gjerne hilse på lillebroren min, som døde da jeg var 4 år.. og katten min, Susi, som ble 16 år og som jeg hadde hele livet(jeg er 13).. ++mange flere familiemedlemmer og dyr.. :(
Antall ord: 38
Kan sorg sminkes vekk?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Enira
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 28 Aug 2006 04:39
18

Innlegg av Enira »

jeg ville gjerne sagt hadet til alle jeg har mistet.
men kanskje spesielt bestemor og en kompis som forsvant altfor fort
Antall ord: 21
What what WHAT?????

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bolle-Chan
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 22 Des 2007 23:21
16
Lokalisering: Ålesund

Innlegg av Bolle-Chan »

Ville gjort alt for å møte en familievenn igjen, som ble uventet revet fra oss. Vil gjerne se igjen min eksstebror, som døde av mopedkræsj i oktober 2006. Savner dem så inderlig ;/
Antall ord: 34

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
anjabla
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 18 Jan 2007 12:19
17
Lokalisering: Mosjøen

Innlegg av anjabla »

Vil så absolutt ha "møtt" bestefarn og tanta mi igjen og sagt skikkelig hadet...
De forlot oss allt for brått:(
Antall ord: 22

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Det er mange...søsteren min, mamma, besteforeldre, favorittonkelen min, venninna mi...hesten min, katta mi gjennom 14 år....
Jeg vet de aldri har forlatt meg, at de er bare en tanke unna, men det hjelper fanken ikke når en savner varmen fra huden deres, snakke i telefonen med dem, be dem på kake, gi dem en fin gave en vet de hadde satt pris på....alle de små tingene en tar for gitt...
Antall ord: 75
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu

Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Des 2005 21:35
19
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av madjava »

Ingen...er fortrolig med at dei er døde...følast naturleg og godt å vite at dei har hatt si tid blant oss, at minna lever vidare gjennom oss som fekk oppleve dei... :)

Det egoistiske savnet nærer eg ikkje...og for kvar solsnu, kjem det til nye individ eg bærer med meg vidare som minner... :)
Antall ord: 57
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
puma/f

Innlegg av puma/f »

Hecate skrev:Det er mange...søsteren min, mamma, besteforeldre, favorittonkelen min, venninna mi...hesten min, katta mi gjennom 14 år....
Jeg vet de aldri har forlatt meg, at de er bare en tanke unna, men det hjelper fanken ikke når en savner varmen fra huden deres, snakke i telefonen med dem, be dem på kake, gi dem en fin gave en vet de hadde satt pris på....alle de små tingene en tar for gitt...
Det er så sant det.... En tanke kan ikke erstatte en klem et smil eller latter....
Leste dette et sted, går sånn cr så her :

" alle mennesker er som bøker. Noen blir lange og gode og følger deg hele livet, andre slutter så alt for fort uten at en fikk den slutten en ville, for en hadde så mye mere en skulle sagt.... men bøkene blir alikevell alltid med deg som minner i hjerte"

Og en lærer også det at det er bedre og gi en klem for mye enn en for lite.... og i allefall prøve og få folk rundt seg til og skjønne at de faktisk betyr noe for en....

Livet er for kort for mange, men en ska ta seg tid til og sørge.... ikke grave seg ned i sorg men en skal alikevell ha lov til og sørge!

puma/f
Antall ord: 231

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
FEUER
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 21 Des 2007 16:14
16
Kjønn (valgfri): Gutt (14)
Lokalisering: spangereid

Innlegg av FEUER »

jeg mistet hunden min som jeg var så glad i .når det var snø trakk han meg opp baken og slapp meg ned igjen om og om igjen men etter hvert fikk den kreft og døde mamma sa ikke noe til meg jeg viste ikke at den var død en månes tid spørr jeg mamma hvor han var blitt av så sa hun at den var død jeg sørget i flere år :mozilla_cry: men sånn er livet :mozilla_frown:
Antall ord: 86
Hva er meningen med livet..

Nyt det mens du har det! :D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Vel, sorgen går over, men ikke savnet. Det vil jo alltid være et tomrom som ingen andre kan utfylle 100%, for ingen kan erstattes. Heldigvis.
Antall ord: 27
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu

Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
*JUNE*
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 30 Apr 2007 21:50
17

Innlegg av *JUNE* »

ikke har savnet forsvunnet, og heller ikke sorgen. sorgen har bare blitt annerledes....
ville møtt mamma..... verdens beste mamma....
Antall ord: 20
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kathy
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 10 Jun 2006 01:29
18
Lokalisering: Oslo

Innlegg av Kathy »

bestevennen/kjæresten min, ble bare borte.

Skjedde noe for et par dager siden, som virkelig fikk meg til å kjenne hvor sterkt jeg ønsker å se han igjen. Traff en kamerat av meg som jeg ikke hadde sett på flere år, og han sa "Rart å si det, men du lukter helt likt. Vet ikke hvorfor jeg husker det." Etter han sa det, kom tenkte jeg på hvor mye som forsvinner, man prøver å ikke la ting glemmes. Jeg tenkte da (følte meg slem da jeg tenkte det faktisk), at jeg skulle ønske det var han som forsvant, for jeg skjønte da hvor mye sånne små detaljer har å si. Bare en kort stund, så de tingene hadde kommet tilbake...
Antall ord: 120
jeje... :)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links