Fakta, teori & skepsisReinkarnasjon

Det er generelt altfor lite fakta og skepsis blant mennesker som studerer det åndelige. Her herjer diskusjonene rundt den viktige vitenskapelige biten.

Moderatorer: Asbjørn, Mod Fakta og, mod_spøkeguiden

vampira2002
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 18 Nov 2007 10:54
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: hemmelig hemmelig tihi

Reinkarnasjon

Innlegg av vampira2002 »

Det er mye som kan tale for og i mot reinkarnasjon.. Folk som har latt seg forskes på via drøm analysering og hypnose sies å være bevis.. Mens det med åndeverdenen ikke helt bestandig passer inn i forklaringer rundt tema.. Min teori er at ja man reinkarneres men noen sjeler har veldig vanskelig for å gi slipp og gå vidre og festes her av deres eller andres grunner .. Lurer veldig på hva folks mening og teorier er rundt reinkarnasjon.. Jeg har min tro i det men sjelden jeg møter noen som har noe formening eller tro på dette..
Og kan det finnes andre metoder å bevise at reinkarnasjon faktisk skjer / har skjedd ?
Antall ord: 112
(b)Vampira2002(/b)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Metodisten
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 15 Jan 2007 15:06
17
Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
Lokalisering: Hordaland
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 1 gang

Re: Reinkarnasjon

Innlegg av Metodisten »

vampira2002 skrev:Det er mye som kan tale for og i mot reinkarnasjon.. Folk som har latt seg forskes på via drøm analysering og hypnose sies å være bevis.. Mens det med åndeverdenen ikke helt bestandig passer inn i forklaringer rundt tema.. Min teori er at ja man reinkarneres men noen sjeler har veldig vanskelig for å gi slipp og gå vidre og festes her av deres eller andres grunner .. Lurer veldig på hva folks mening og teorier er rundt reinkarnasjon.. Jeg har min tro i det men sjelden jeg møter noen som har noe formening eller tro på dette..
Og kan det finnes andre metoder å bevise at reinkarnasjon faktisk skjer / har skjedd ?
Oppfordrer deg til å søke på forumet med ordet reinkarnasjon, for det er allerede skrevet veldig mye om det.
Antall ord: 133

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
vampira2002
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 18 Nov 2007 10:54
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: hemmelig hemmelig tihi

vel

Innlegg av vampira2002 »

er ikke noe galt i at jeg selv vil starte min egen diskusjon er det?
Antall ord: 15
(b)Vampira2002(/b)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links