. skrev:Xirque Zdataan skrev:Nanne skrev:hva slags uheldig klipping var han der Olav utsatt for da?
ett eksempel er i den siste episoden der han blir spurt om ånden hadde barn, Det viste seg å være ett "kontrollspørsmål": Regel nr 1: Ikke spør Konrtollspørsmål, dette er ting du vet, og de å da spørre ånden om ting som ånden vet at du vet, er det samme som å håne ånden, og du mfår det svaret som passer spørsmålet, det er også en mulighet for at denne personen hadde barn som ikke var kjent av familien, Hemmelig utenfor ekteskap som familien da ikke viste om, som han ikke viste om før han hadde dødd, men som han etter døden var blitt klar over, og da blir svaret som Olav fikk riktig allikavel. dette ble klippet bort, eller ikke klippet bort for å sette Olav i ett dårlig lys.
forstår du hva jeg mener her? eller er det litt uklart, tror jeg skrev on slike ting etter at episoden var sendt.
Så detaljerte opplysninger Olav gir deg da? JEg trodde nesten du var Olav jeg.. Men jeg skjønner jo at du er Olav's talsperson her inne.. Så flott!
Er nok ikke Olav, men og han har ikke gitt meg flere oplysnionger enn dere har fått, men jeg ser hva som skjer og hva som blir sagt, analyserer situasjonen på skjermen så og si, men det at jeg har studert forskjellige occulte emner gjør meg kansje i stand til å legge til merke ting som andre overser.
Jeg er vel talsperson for de som ikke blir behandlet med den respekt som de fortjener, dvs for de som *tør* å skille seg ut, men som blir hånet på grunnlaget.
Hvem har sagt at ikke yngre gutter kan være mer nøyaktige på klarsyn enn eldre skrukkete kjerringer (mente ikke å støte noen, da alle med klarsyn har min dypeste respekt,uansett alder og kjønn)?
Det er ikke den fysiske alder som er viktig, men alder på sjelen, og sjelen tilen ung gutt kan ofte være eldra enn sjelen til den gamde kjerringa om dere forstår hva jeg mener.
Det kan dermed være at Olav *egentlig* er eldre og har mere erfaring enn f.eks Lilly. men likevel er det folk her som har utalt at Olav er for ung og trenger mere erfaring og bla,bla,bla.
husk: ikke allt/-alle er de det/-de ser ut til/-gir seg ut for -Å være (Stol ikke på det du ser, men på det du føler)