Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !
Moderatorer:Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Metodisten skrev:I følge Sylvia Brown ble noen som hadde tatt kanonkuler og annet fra Gettysburg slagmarken med hjem hjemsøkt av ting som begynte og skje.
Jada, vet at Sylvia er slaktet mange ganger og har tatt stygt feil (mistolket?) en del.
men hun er jo sukkersøt da. Bare det gjør jo att vi må se henne.
Metodisten skrev:Noe endeligt svar har ikke jeg heller.
Jeg har imellomtiden samlet mange tråder og biter som ett puslespill om disse tingene. Noe har jeg funnet her.
Men noen endelig konklusjoen har jeg i likhet med deg ikke.
Hva er da mest sannsynlig? At dette er noen spøkefugler som hadde et par patroner fra borgerkrigen, og som ville spille media et puss, eller at et ikkefysisk gjenferd (som vi aldri har fått bekreftelse på eksistensen av), holder oppe noen fysiske patroner med en kraft ingen aner hva kan være?
"Den ble tatt av en eldre kvinne. Noen som kom inn, noen som var inni i huset, noen som visste om ringen og tok den."
Sannheten var at søsteren flyttet inn i huset, hun la ringen i en boks, og tanten tok trygt vare på boksen. Hun visste ikke noe om ringen.
SB, bekreftet som om hun hele tiden hadde vært klar på at tanten ikke viste om ringen.
Initialen "L" var ikke i fornavnet og ikke i etternavnet, men i mellomnavnet.
Når hun er så ofte i slike show, må hun da for guds skyld treffe litt en gang imellom også. Det hadde vært en kjempeprestasjon å bomme fullstendig hver eneste gang.
"Den ble tatt av en eldre kvinne. Noen som kom inn, noen som var inni i huset, noen som visste om ringen og tok den."
Sannheten var at søsteren flyttet inn i huset, hun la ringen i en boks, og tanten tok trygt vare på boksen. Hun visste ikke noe om ringen.
SB, bekreftet som om hun hele tiden hadde vært klar på at tanten ikke viste om ringen.
Initialen "L" var ikke i fornavnet og ikke i etternavnet, men i mellomnavnet.
Når hun er så ofte i slike show, må hun da for guds skyld treffe litt en gang imellom også. Det hadde vært en kjempeprestasjon å bomme fullstendig hver eneste gang.