Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !
Moderatorer:Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
RedFox skrev:skaff eg en hamster han spiser opp den stygge pervoen som sitter og ser på deg om natta, hvis det ikke virker kan du grille hamstren i micro'en å spise den
Professor skrev:vet du hva espen, om det blir for vanskelig, bare send meg en PM så adder jeg deg på MSN så kan jeg fixe resten, bare gi oss noen bilder!
espendo skrev:jeg trenger hjelp, jeg blir livredd. tv'en bytter kanaler og skrur seg av, da ser jeg en skikkelse i tv skjermen. tastaturet driver og trykker, og det høres ut som det går noe/noen utafor rommet og i trappa. uansett hvor jeg tar et bildet er det en ting eller en person i bildet. jeg får ikke sove om natta fordi det føles som om det er en person som står og ser på meg.
Det du trenger, ser ut til å være profesjonell hjelp. Ta kontakt med legen din. Ingen her er kvalifisert til å hjelpe deg med det som du ser ut til å slite med.
Jeg synes det er alt for mye skepsis her til at dette er et paranormalt forum!
Greit, noe er kanskje ikke sant, men en kan enten la være å svare, eller komme med en venlig kommentar, og ikke at du skal få deg en time hos legen.
Jeg mener ikke å sikte til noen som helts, bare at en kan være litt åpen, alenti dette er ei paranormal side.
Problemet er at det er utrolig mye tull her inne. Folk har tendenser til å tulle meg slike ting fordi de synes det er morsomt å bruke opp tiden til de som virkelig vil hjelpe.
Er ikke så sinnsykt rart hvis folk er skeptiske da..
Å være skeptisk er sunt! Særlig når det har med paranormal forskning å gjøre.
Det er faktisk endel av paranormal forskning å være skeptisk å utelukke.
Nå er dette imidlertid et annet tilfelle.
Det skal ikke mye til å skjønne at dette muligens er svada altså..
Vis meg bilder, så skal jeg ikke tvile!
Selvfølgelig skal vi ikke se bort i fra at mye er tull, men det er jo faktisk noe en ikke kan forklare også, det er jo derfor vi alle er her, ikke sant?
Jeg synes en heller skal holde ting inne i seg enn å plapre ut med en hel masse "ja, skaff deg en time hos legen" eller "du lille venn, hører hjemme på et sinnsykehus".
Men det hadde jo vært så greit hvis de som liker kaste bort tiden til andre, kunne innsett at dette faktisk bare var idioti, og innsett at de faktisk har fritidsproblemer, hvis de virkelig synes de får noe ut av at andre kommer med negative kommentarer, eller lurer på om det er sant eller ikke.
Nå føler jeg meg som ei gammel dame som kjefter og smeller:D