Kanskje du trenger å gjøre bildet mindre.espendo skrev:hei du "professor" eller no sånt, bilde har for mange kb
http://www.irfanview.com
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Kanskje du trenger å gjøre bildet mindre.espendo skrev:hei du "professor" eller no sånt, bilde har for mange kb
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
hei du tilbake, ja du må gjerne lagre i .jpg og ikke .bmp.espendo skrev:hei du "professor" eller no sånt, bilde har for mange kb
Hide post links |
RedFox skrev:skaff eg en hamster han spiser opp den stygge pervoen som sitter og ser på deg om natta, hvis det ikke virker kan du grille hamstren i micro'en å spise den
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Tar du studiene mine også?Professor skrev:vet du hva espen, om det blir for vanskelig, bare send meg en PM så adder jeg deg på MSN så kan jeg fixe resten, bare gi oss noen bilder!
Hide post links |
Hide post links |
Det du trenger, ser ut til å være profesjonell hjelp. Ta kontakt med legen din. Ingen her er kvalifisert til å hjelpe deg med det som du ser ut til å slite med.espendo skrev:jeg trenger hjelp, jeg blir livredd. tv'en bytter kanaler og skrur seg av, da ser jeg en skikkelse i tv skjermen. tastaturet driver og trykker, og det høres ut som det går noe/noen utafor rommet og i trappa. uansett hvor jeg tar et bildet er det en ting eller en person i bildet. jeg får ikke sove om natta fordi det føles som om det er en person som står og ser på meg.
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Fare for det ja..Svartepus skrev:Vi får vente og se om noen av de omtalte bildene med skikkelser på dukker opp...
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |