Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !
Moderatorer:Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Rine skrev:Jeg opplever stadig vekk noe som er helt borti natta, jeg aner ikke hva det er eller betyr.. Men etter å ha opplevd det gjentatte ganger er jeg sikker på at det ikke bare er innbildning! Jeg røyker (jeje,fy på meg osv), og hver gang jeg har røykpakken på bordet eller ved siden av meg, så skjer det noe rart. Hver gang jeg har den i øyekroken (aldri når jeg ser direkte på den), så er det som om små, sølvfargede ting, vesener, småkryp(?) kravler ut og inn. Dette skjer bare når pakken er åpen..
Første gang trodde jeg det var lysrefleksjoner eller noe i den dur, men det skjer hele tiden og overalt. Så jeg har tilslutt bare godtatt at jeg i øyekroken ser små "demoner" i røykpakken min... Det er jo utrolig hva man kan venne seg til!
Men er jeg alene om dette?? Antagligvis, men vil bare sjekke. Har dere noen gang opplevd et eller annet helt vilt, noe som liksom ikke stemmer overens med noe av det man leser om paranormale fenomener? For tro meg, jeg har lett, men ingenting om sigarettdemonene mine har jeg funnet! Er nesten blitt litt glad i dem jeg:-)
Når jeg dør, skal jeg også hjemmsøke røykpakker, for da kan det jo ikke bli verre, for jeg da jeg jo allerede død :mozilla_laughing:
Men fra spøk til alvor.... Er dere klar over å vansklig det er å slutte å røyke? Det er som å be en som har vandret i ørkenen i timesvis om å ikke drikke det glasset med vann som står foran han.... Og forskning sier det er like avhengighetsdannenende som narkotika. Og fleste parten av de som har sluttet, starter igjen innen to år... All ære til de som klarer det...
Rine skrev:Jeg opplever stadig vekk noe som er helt borti natta, jeg aner ikke hva det er eller betyr.. Men etter å ha opplevd det gjentatte ganger er jeg sikker på at det ikke bare er innbildning! Jeg røyker (jeje,fy på meg osv), og hver gang jeg har røykpakken på bordet eller ved siden av meg, så skjer det noe rart. Hver gang jeg har den i øyekroken (aldri når jeg ser direkte på den), så er det som om små, sølvfargede ting, vesener, småkryp(?) kravler ut og inn. Dette skjer bare når pakken er åpen..
Første gang trodde jeg det var lysrefleksjoner eller noe i den dur, men det skjer hele tiden og overalt. Så jeg har tilslutt bare godtatt at jeg i øyekroken ser små "demoner" i røykpakken min... Det er jo utrolig hva man kan venne seg til!
Men er jeg alene om dette?? Antagligvis, men vil bare sjekke. Har dere noen gang opplevd et eller annet helt vilt, noe som liksom ikke stemmer overens med noe av det man leser om paranormale fenomener? For tro meg, jeg har lett, men ingenting om sigarettdemonene mine har jeg funnet! Er nesten blitt litt glad i dem jeg:-)
Når jeg dør, skal jeg også hjemmsøke røykpakker, for da kan det jo ikke bli verre, for jeg da jeg jo allerede død :mozilla_laughing:
Men fra spøk til alvor.... Er dere klar over å vansklig det er å slutte å røyke? Det er som å be en som har vandret i ørkenen i timesvis om å ikke drikke det glasset med vann som står foran han.... Og forskning sier det er like avhengighetsdannenende som narkotika. Og fleste parten av de som har sluttet, starter igjen innen to år... All ære til de som klarer det...
Det å røyke er så vanedannende som du selv lar det bli!
Bestemm deg for å slutte, og gjør det på dagen. Det er en grei måte å gjøre det på. Ha vilje og gjennomfør det. Det er så vanskelig som du gjør det selv det!
Bestemm deg for å slutte, og gjør det på dagen. Det er en grei måte å gjøre det på. Ha vilje og gjennomfør det. Det er så vanskelig som du gjør det selv det!
Jeg har prøvd å kutte ut røyken, men det er uhyggelig vanskelig, der er ikke viljestyrken min stor nok!
Men at nikotinen er STERKT vanedannende er ikke å komme bort fra, har faktisk hørt at nikotinen er det verste å unnslippe fra...
Blir jeg litt mer morivert, skall jeg prøve hypnose for å se om det er tilfelle at det er enklere da. Vet om fler som har kutta ut på den måten, og det har funka meget bra og over all forventning, men man må selv være motivert.
Skulle ønska at jeg bare kunne legge fra meg tobakken, for jeg vil ikke ha disse smådjevlene krabbende rundt i min Petterøe`s..., men så har heldigvis ikke tobakkspakkene sølvpapir i pakningene sine...
hehe! litt kult, da.
men jeg hadde ikke turt å røyke etterpå å ha sett de dingsene...ikke røyker jeg heller,så jeg slipper det problemet!
ser de skumle ut?
Haha, det er helt vanlige sigaretter, Lucky strike. Jeg aner ikke hva det er, har sjekket det med sølvpapiret også, fjernet det. Men de var der fortsatt. Kanskje et hint om å slutte ja, men jeg trenger vel ikke overnaturlige vesener for å fortelle meg det:-P
Røyker Lucky Strike jeg å, men får alså ikke samme effekt.
Jeg kjøper den i Sverige jeg da, he he he.
Trådstarter, med fare for å høres svevende ut, kanskje noen eller noe prøver å fortelle deg at røyken ikke er bra for deg? Som en slags advarsel, kanskje? Eller at den rett og slett utstråler dårlig energi for deg?
PS. Prøver ikke å moralisere, bare så det er sagt. Er selv en uhelbredelig (?) røyker
Satsuki skrev:Trådstarter, med fare for å høres svevende ut, kanskje noen eller noe prøver å fortelle deg at røyken ikke er bra for deg? Som en slags advarsel, kanskje? Eller at den rett og slett utstråler dårlig energi for deg?
PS. Prøver ikke å moralisere, bare så det er sagt. Er selv en uhelbredelig (?) røyker
Hahah....uehelbredelig ja
Men til trådstarter; kanskje noen har kødda med sigarettene??
mattao92 skrev:hehe! litt kult, da.
men jeg hadde ikke turt å røyke etterpå å ha sett de dingsene...ikke røyker jeg heller,så jeg slipper det problemet!
ser de skumle ut?
Nope, litt som sølvfargede skrukkebiller. Men jeg ser jo aldri rett på dem, så mer enn det vet jeg ikke.. De er slett ikke skumle!
Haha, det er helt vanlige sigaretter, Lucky strike. Jeg aner ikke hva det er, har sjekket det med sølvpapiret også, fjernet det. Men de var der fortsatt. Kanskje et hint om å slutte ja, men jeg trenger vel ikke overnaturlige vesener for å fortelle meg det:-P
Røyker Lucky Strike jeg å, men får alså ikke samme effekt.
Jeg kjøper den i Sverige jeg da, he he he.
Velkommen til Paranormal
Jo, takk! Har vært medlem en stund, men sørgelig inaktiv. Ting har skjedd i det siste som gjorde at jeg følte det var en god ide å komme tilbake hit:-)
Satsuki skrev:Trådstarter, med fare for å høres svevende ut, kanskje noen eller noe prøver å fortelle deg at røyken ikke er bra for deg? Som en slags advarsel, kanskje? Eller at den rett og slett utstråler dårlig energi for deg?
Tanken har naturligvis slått meg, men det er ikke hjelperen min som gjør det. Og jeg får ingen "fypådeg" vibber heller.. De bare er der liksom, og egentlig vil jeg ikke at de skal gå bort.. Alt merkverdig blir tatt imot med åpne armer:-P
Ja hadde det vært så lett, så hadde vi vel gjort det.....
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her